Part 2

485 9 1
                                    


Kereta biru laut milik mikael iskandar meluncur laju di depan perkarangan Colloge Elizabeth colirado (rekaan shja)

Susuk tubuh lydia sandres a.k.a singa betina sudah tercegat di depan pintu utama colloge itu.Muka nya seperti tengah menahan marah kot?

Mikael selamba badak keluar dari kereta kesayangannya dan terus menuju ke lydia yang mukanya sedang kemerah merahan.

'Babi nya jantan,pepanas terik aku tunggu kau.Kau boleh lagi jalan ala ala artis.Siall'
rintih lydia di dalam hati.Jika mikael itu bukan kawannya sudah lama diterkam oleh nya seperti harimau sedang kelaparan.

Mikael hanya membuat muka blur nya acah acah seperti tidak bersalah.

"Yow,jomlah cepat.Cakap dh lmbat nk msuk class" mikael memulakan bicara.

Lydia menjeling tajam mikael.

"Weh!kau thu tk kelas kita dh lepas dh tdi!tk psl psl record kehadiran aku musnah.Siall lah kau ga--" mulut lydia ditekup si mikael.

Yalah,jika tidak mesti rahsianya sudah bocor.Bengong punya singa betina.Lagi sikit rahsia aku nk terbocor.

"Kau dh pesal !" Bentak lydia.Mahunya tak geram dengan perangai si mikael beruk ni.

" kau boleh diam tk singa betina.Jangan sebab kau rahsia aku bocor." Kata mikael.

"Biar!biarkan smua orang tahu yng kau ni gay! Dasar lelaki songsang!" Tengking lydia.

PPANNGGGGGGGGGG!!

Tamparan kuat terkena pada muka lydia.Merah mukanya.Mulutnya juga luka sehingga darah keluar.Lydia juga jatuh tersungkoh.Hampir hampir saja airmata lydia turun berjurai.Tetapi ditahannya,mana taknya lydia cukup kecewa dengan mikael.Orang yang dia sayang menyepaknya di khalayak ramai.

Lydia bangkit.Segelintir orang di kampus itu memandang mereka dan mula berbisik bisik.Lydia sandres anak orang ternama di sepak?duh jatuh martabat lydia.

"From now on..our friendship is ..end" kata lydia lalu berlalu dari kawasan itu.Jijik rasanya berada di sebelah mikael.

"Aku bukan nak sangat pon kawan ngan kau.Tak teringin langsung" kata mikael sengaja dikuatkan agar lydia dengar.

Lydia sentap dengan kata kata mikael.Hatinya remuk hancur berderai.Orang yang disayanginya sejak bangku sekolah menengah sebenarnya tidak suka akan kehadirannya.Lydia bertekad untuk membenci mikael.Hatinya untuk lelaki sudah tiada.

'Aku benci kau,mikael iskandar'

Airmata lydia yang tadi ditahannya jatuh berderai juga.

______________________

Hehe sorry chap ni pendek.Petang petang camni idea susah nak masuk otak.Tapi auhthor janji malam ni author update chap cerita kahwin kotrak k ^^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Husband Gay 4 LifeWhere stories live. Discover now