Syazatul munirah ni hoho anak orang kaya nih fuh fuh.Anak dato syazman.Ade adik nama syaridzwan danial huhu.Syaridzwan nih nampak je lembut weh.Tapi ganas wuhooo aumm aummm gitu.Kk back to munirah.Munirah lawoo comel flawless.Kacukan cina+ korea weh.Nihaaa ade sorang mamat satu college dengan dia nih suka kat dia.Nama dia farhan zafran.Adek harrez tapi dia tak tahu sebab zafran tak penah bagitahu dia.___________________________________________
Zafran p.o.v
Huarghh!!aku mengeliat.Hari ni?hoho hari yang baik untuk mengayat munirah.Aku akan pastikan dia akan jadi milik aku sorang.You guys know?i wanna kidnapped her.Kehkehkeh get ready munirah.
Ting tong tong ting..
Bunyi loceng rumah berbunyi.Haihh rintih ku.Sape yang datang rumah aku pepagi ni.
'Bik,tolong bukakkan pintu tu!'
Jerit aku dari tingkat atas condo persendirian aku yang besar nih.Penat mahu membuka pintu dengan sendiri.Yalah anak orang kaya kan pemalas.Duh duh kesian munirah nanti dapat husband tak mithali.Hehe kataku bermonolog sebentar.
'Tuan!ibuk munirah datang inih'
Jerit tukang gaji endon aku.Wah!dengan senyuman aku yang sampai ketelinga ni terus berlari menuju ke pintu utama.Terlihat sebuah susuk tubuh seseorang yang sangat aku kenali.Yesh munirah kesayanganku.Dia menyesuaikan dirinya dengan memakai top tank bewarna hitam dan kemeja kotak kotak bewarna hitam merah diikat dipinggang dan menyuaikan nya dengan memakai skirt atas parat lutut.Wah aku terpegun.Mataku tak berkelip bagaikan ade angel didepan ku.Nafsu kelakian ku melonjak lonjak.Telingaku semakin merah.Wahh mahu saja aku ratah kau sekarang munirah.
'Haii.Emm i ganggu u ke zafran?' Kata munirah.
'Eh tak tak ganggu lansung.I lagi suka u dtng.Eerr msuklah dulu u.Ke u nk msuk bilik i je?' Kataku sambil tersenyum sinis.
'Eh you ni pervert sangat dah pesal.Selalunya tak macam nih' kata munirah haha aku dapat melihat pipi nya sudah merona merah seperti tomato yang sedang tunggu untuk diratah aummm aummm.
'Eh eh jom lah msuk bilik i.' Aku terus menarik munirah masuk kedalam bilik ku di tingkat dua.
'Eh you sbrlh!!' Aku hanya abaikan jeritan dia.
'Okeyh dh smpai.You tunggu tau i belum mandi lagi hehe' kataku lalu tersengih seperti kerang busyuk.Tuih nak memanja dengan munirah konon.
'Ouh.Ptutlah i bau something not nice tadi.Bau u rupanya.Dah blah lah u gi mandi sne.Busuk u thu.' Kata munirah acah acah buat lawak konon.
'Ish u ni yalah' kataku lalu terus mancapai tuala ku dan mandi.
*********
Seusai zafran siap mandi dia terus melulu keluar.Padehal dia tak pakai baju pon.Syibii betul ingat munirah cair ke ape?shit you.
'Erk za..zafran..you...you tak pakai ba..baju lah' kata munirah sambil tergagap gagap.Pipinya sudah merona merah.Auch rasa cam nak makan je zafran tu.
'Ouh crap!sorry munirah!' Zafran memohon maaf.
'Ahh...ahh..i..i kluar dulu eh zafran..You..you bersiap lah dulu okeyh'.Kata munirah sambil menuju ke dedaun pintu bilik.
Tiba tiba dia terasa dua belah tangan memeluknya erat.Terasa kesasaan zafran.Perghhhhh cair siot.Sekali lagi pipi munirah seperti hendak mahu terbakar dek malu.
'please ...wait for another minute past.. please munirah' zafran berbisik kepada munirah.Perhhh suara lembut bak bidadari gitu.Munirah cair tu fuh fuh.
YOU ARE READING
My Husband Gay 4 Life
DiversosLydia sandres have to seduced Mikael iskandar to be a straight guy. Read this ff to know what lydia do to make Mikael iskandar change back into a straight young boy again. vote n comment okeyh. (malay novel)