Sercan Karşı grub tarafından vurulmuştu.Herkez şaşırmış birazda üzüntülü gözlerle yerde acı çeken Sercana bakıyordu.Kimse ne yapacağını bilmiyordu.Bu durumu hiç yaşamamışdık.
Emrah çok üzgündü.Sercan Emrah'ın en yakın arkadaşıydı.Hepimizden cok üzülmüştü.Eskiden yedikleri içtikleri beraberdi.Kendilerini bizden biraz üstün görselerde sınıfta yakın oldukları kişiler bizdik.Sınıftaki en son olanlardan sonra benle araları baya açıkdı.Ben onlara karşı bişey hissetmesem de onlar bana kin güdüyolarmış gibi görüyordum.
Sınıfta bana rahat nefes aldırmıyolardı.
Bunların sebeplerini duysanız bana hak verirsiniz fakat benim ağzımdan dinlemeniz tek taraflı olur.Ben en objektif şekilde anlatıcam:"Bir gün okulu asmayı planladık.Bölüm dersleri olması bizi dahada ateşledi.Herkezde kaçma isteği dahada arttı.Ve herkezin bildiği fakat idarenin bir türlü çözüm bulamadığı tellerden kaçmıştık.
Sercan :
-Karşıdaki üniversiteye girelim mi büyük macera olur kanki dedi. Emraha....Ordan murat atladı"Aynen kanka Aynn".
Üniversitenin arka tellerine gelmiştik.Ben tellerden geçilebilirliğine baktım.Fazla zor değildi.Ama ağır ömer biraz korkmuştu.Çünkü onun tellerle ilgili başka bir olayı varda onuda başka bir bölümde anlatırım unutmayalımda gülmekden ölüceğinize garanti veriyorum.Sonra bir gazla girdik içeri herşey iyi dışarı çıkma zamanı gelmişdi sonuçta orda kalıcak halimiz yok.Tellerleden tam atlıyıcakken güvenlik görevlisi bize seslendi.-Hey gençler sizin burda ne işiniz var.
Sercan:
-Abi bi gezelim dedik izin vermedin bizde zorla girdik.
Görevli:
-Tamam affediyorum bidaha olmasın fakat!!!
Ordan cıkdıkdan sonra oradaki bi çamurlu suya aramızdan biri taş atmışdı.Kim attığını hatırlamıyorum yanlız.Ondan sonra herkez taş atmaya başlamışdı.Sercan taş attığında benim paçalarım çamurlanmışdı.Ben attğımda hemen hemen herkezin pantalanuna sıçramıştı çamur fakat fazla değildi olanlar kadar abartılcak deildi.
Sonra bunlar bana hakaret etmeye başladılar.Bana Herkez bir ağızdan bizim yanımızdan git tarzı şeyler demeye başladılar bende yüzsüz biri olmadığımdan aralarından ayrılıp okula gittim.Bunlar aralarında konuşup beni dışladılar.
Bende bunlarla takılmıyodum.Sonra dersde bant şakaları,su şakaları,krem şakalarımı dersin hepsini yaşadım.Bunların yanında sınıfın diğerleri benim arkamda çok durdu.
Olaylar böleydi.Burdan Sercan ve Emraha kıl kapmışdım fakat olan olaylardan sonra bunları düşünemedim.Şu görüntü de nedense birden aklıma geldi ve birden üzüntüm gitti.Hatta Emraha bile değişik bakmışdım şu saatten sonra.
Murat hemen harakete geçemeliyiz diye bizi uyardı.Hemen toparlandık.Emrahın toparlanması geç oldu ama oldu.Emre Gebze de oturduğundan bize önderlik etti.Arkamızdan silah sesleri gelmeye devam etti.Sesler dahada yaklaşmışdı.Arka sokaklardan Emre bizi centera götürüyordu.
YOU ARE READING
THE HALTİNG DEAD
Ficção CientíficaBenim Adım Nuh Can.Lise son öğrencisiydim.Her şeyin sıradan olduğu bir gündü. İnternete düşen videolar ile bütün Dünya değişmişti. Bütün Hayatım... Arkadaşlarım... Ailem... Sevdiğim... Yaşam mücadelesinin hat safa da olduğu bir Dünya da bulmuştum Ke...