Eve gelince pijamalarımı giyip yattım.
Sabah çok acıktım hemen kan bulmam gerekiyordu. Aniden yatağından fırlayıp bir orman buldum. Hayvan aradım. Önüme bir geyik çıktı ilk işim onu yakalamak oldu. Bir anda dişlerimi geçirdim. Ve kanın damarlarımda gezdiğini hissetmek iyi geldi.
Doyduğumda heryerim kan olmuştu ne yazık ki, insan olmadığı için şanslıydım. Birinin beni görmemesini umdum ve etrafıma bakındım. Kanatlarımı açıp eve uçtum. Eve giderken pijamalarımla olduğumu fark ettim. Pencereyi açık bıraktığım için hemen içeri girdim.
Bugün okul vardı. Saate baktım. Daha 1 saatim vardı. Banyoya gidip pijamalarımı çıkardım ve küveti suyla doldurup banyomu yaptım. Hemen okul formamı giyinip saçıma fön çekip mutfağa indim.
Helinda: " Ginemi geyik avladın diye sordu " ?
Annem de bana ters ters bakıyodu.
"Hayır ın evet olanı deyip güldüm."Annem: "kızım seni bir gören olsaydı bizim bölgemize gidip avlasaydın."
"Ya anne çok acıkmıştım kendimi tutamadım".
"Bir dahaki sefere bizim bölgemize gitt. "
"Tamam anne ". Deyip sofraya oturdum.
Helinda beni koluyla dürttü. "Nasıl geçti dün akşam "? Dedi ve güldü."Sanane sen daha küçüksün" dedim ve ağzıma bir kaç şey atıp çantamı sırtlanıp "ben gidiyorum"
"Allah zihin açıklığı versin "dedi annem ve koşar adımlarla evden çıktım.
Kulaklığımı takıp Ellie goulding on my mind açıp okula ilerledim.Sınıfa girdiğimde bakışlar bana çevrildi. Çok güzelim falan ondandır.
Çantamı koyup kulaklığımla bahçeye indim.
Bankalardan birine oturdum.
Babamın ölmesi şirketi daha da zor hale getirdi. Ve bizi artık annem daha çok çalışıyordu. Onu görmek için herşeyi yapardım. Bir an yanıma Jason geldi. Bugün de saçları çok iyiydi. Bu çocuk bana iyi geliyordu. "Oturabilir miyim" ?
"Olur " dememle yanımıza dünkü yelloz kafalı kız geldi.
"Sen bu salağın yanında ne yapıyorsun"?
diye sordu Jason a
"Sanane git burdan Danny dedi." Jason
"Sen bana salak diyorsun ha şimdi görcez salağı"
Kız korkmaya başladı. Kafasından tutduğum gibi üstüne çıkıp saçını çektim. "Kimmiş salak"? Sanırım içimdeki canavar çıktı.
Jason bana engel olmaya çalışıyordu.
Bense bırakmıyodum. Erkek gibi kızım nasıl olsa kıza eğilip "seni bidaha jason' un yanında görmicem tamamı"? Kız korkudan ölcek ama olsun."Tamam " dedi. Korkudan. Arkama baktığımda herkes bizim olduğumuz yere toplanmış.
Kızın üstünden kalkıp önüme bakmadan gittim. Bu kolej de böyle şeyler olmazdı ama ben gibi bir deli varsa olurdu.ama vampir gücümü kullanmadım kullansaydım nolurdu acaba okul çıktım Kanatlarımı açıp uçtum. O nehire gelmiştim.Arkamdan biri gediğini hissettim. Jason ' du kafamı çevirip baktım. "Neden geldin "diye sordum.
"Sonsuza kadar senin peşinden gelmeyi bırakmam bunu kabullensen iyi olur"Yanaklarım kesin kızardı yine.
Söze başladı. "O kızı benim için mi dövdün? "
"Evet sende senin hayatında başkası benim dışımda başka kimse olamıcağını bilsen iyi olur. "
"Zaten başkasına gerek yok "diye cevap verdi. Yanıma gelip bana sarıldı. Ve birlikte yürüdük.
Bir ağacın kenarına oturduk .OY VERMEYI UNUTMAYIN CANLAR ❤