Dersten sonra Jason 'a dans seçmelerine katılacağımı söyleyip adımı yazdırdım . Sınıfa çıkarken Kardeşimi yani Helindaya gördüm. "Adını dans seçmelerine yazdırdın mı? " diye sordum. Helinda nın da dans yeteneği iyiidi. O katılmasa bende katılmazdım.
"Evet yazdırmıştım. Bu arada kızın birini dövmüşsün."
"Evet sana kim dedi ? "
"Herkes konuşuyor banada Kelly söyledi."
(Bu arada Kelly Helinda nın en yakın arkadaşı.)
"Hmm peki olayı anlattı mı ?"
"Anlattı hallederiz." Deyip el çakıştı. Biz Helindayla zor anlarımızda birbirimizin yanında olurduk. Babam öldüğünde çok zor anlar yaşamıştık ama attlatık. "Tamam görüşürüz. " deyip uzaklaştık. Bir anda babam aklıma geldi ona gerçekten annemin benim helindanın ihtiyacı vardı. Sınıfa geldiğimde Jason oturup telefonundan birşeyler bakıyordu. Çocuk çok tatlıyı her türlü yanına gittim.Gittiğimde beni görüp telefonundan birşeyler bakıyordu. "Ne bakıyorsun o kadar önemli." "Hiç dans seçmelerine bakıyordum." Dans seçmeleri mi bu çocuk dans falan mı ediyordu? "Ne yani sen dans falan mı ediyorsun? " diye sordum. " Evet noldu. " dedi. "Bugün seçmeler var ve jüri en iyi 3 çifti seçicek var mısın?" Geçen yıl Finale kalmıştım o zamanlarda babamın ölümüyle bırakmıştım. " varım seçmelerde görüşürüz." Demesiyle zil çaldı. Ders çok sıkıcı geçiyordu. Okul çıkışından seçmeler için çok heyecanlıydım. Ders geçmiyordu. Sonunda zil çalmıştı.