Başlıksız

104 6 0
                                    

Sabah evden çıkarken telefonum çaldı. Arayan: Jason
"Nerdesin ?"
"Tam okula gidiyordum."
"Tamam olduğun yerde kal seni almaya geliyorum. "
"Peki ".  Derken tam telefonu kapattım. Jason geldi.

Kapıyı açıp yardım etti arabaya binmeme
"Bileği daha iyi mi"?
"Sayende daha iyi ".
Biz konuşurken okul  yolundan  farklı bir yola saptı.
"Okula gitmiyormuyuz."
"Hayır zaten  ilk 2 ders boş o yüzden "
"Peki  nereye gidiyoruz ?"
"Gidince  görürsün".
"Söylemiyosun  yani".
"Evet söylemiyorum. "
"Ama merak ettim ".
"Peki yinede söylemem. Bir  yönünü de öğrendim inatçısın ."
"Öyleyim ama yüzüme vurmaya gerek yoktu sende annem gibisin."
Dememle beni gıdıklamaya başladı.
"Hey araba kullanıyorsun. "
"Tamam bayan çok  bilmiş . "
Arabayı park edince geldiğimizi anladım .  Göl manzaralı  bir restorandı.  Sanırım kahvaltı edicektik.

Arabadan indiğimizde  güneş vampir  olduğum için  gözümü yaktı  hemde çok  yardımına Jason yetişti.  Hemen göz damlasını çıkarıp beni belden tutup 2 gözüme de damlayı damlattı. Damlayı damlatıyı bitirdi ki gözlerimiz birleşti.  Kızardım  o olmasa napardım  acaba bilmiyorum.  Ama bu çocuğu  çok seviyordum. Hemen "Teşekkür ederim." Dedim " Rica ederim." Ve restoranta girdik.  Bir masaya geçip oturduk. Pencerenin yanındaydı. Burayı beğendim  zaten manzaralı yerleri severdim. "Bende sevdim " düşüncelerimi okumuş. Hey bunu ne zaman yapsa  utanırdım.
" Benim yanımda  utanmana gerek yok. "
" Sende  düşüncelerimi okumayı keser misin."
"Tamam  sert kız ". Ve yanımıza orta yaşta  kırmızı giyinimli bir garson  geldi.
"Ne alırsınız " ? Diye  sordu.  Jason " 2 tane serpme kahvaltı  ." dedi ve adam siparişleri alıp gitti.

5 dk sonra  geri  döndü. Elindekinleri masaya servis etti.  Kahvaltımızı etdikden sonra ben lavaboya uğradım.  Jason da hesabı ödedi  ve arabaya binip okula gittik.
İlk ders rehberlikti.  Müdür bizi odasına  çağırdı.  Hepsi  o aptal kızı  dövdüğüm içindi. Korkaklar korka müdürün odasına  gittim. İçerde  beni bekliyordu  bi saat konuştu ve çok sıkıldım  neymiş  arkadaşımdan Özür  dilicekmişim  yok daha neler  mal adam  içimden  saat saydırdım. 

Zil çaldığında kantine uğradım. 2 tane Çikolatalı süt aldım biri Jason undu. Sınıfa girdiğimde Bir kız Jason'la oturmuş birşey yazıyorlardı. Çok kıskandım.  Elimdeki sütü yere attım. Ve okuldan koşarak çıktım.  Jason beni görmüştü ve arkamdan geliyordu. Çok şinir oldum artık sabredemiyordum kızların onla konuşmasına yine uçarak o nehire geldim.

Ve çok sinir olmuştum . Ağlamaya başladım.  Kendimi durduramıyordum. İçimi boşalttım.  Arkamdan bir ses Jason ' du "Olay bildiğin gibi değil ben kızlara konuşurum ama hepsi geçicidir.  Çünkü ben sana verdiğim değeri onlara vermem ağlama lütfen sen ağlayınca ben paramparça oluyorum." Deyip yanıma geldi.  Ve eliyle yüzümü sildi .

Bir anda dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu. Ve bana sarıldı. "Gidelim burdan". "Nereye gidiyoruz". dedim.  "İzle ve gör" .dedi ve beni kucağına alıp uçtu.

BENİM VAMPİRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin