02. Pokušenia

211 12 2
                                    

Chata bola nádherná a jazero tiež. Bude to úžasný víkend. Teda, v rámci možností. Vôbec sa mi nechce pozerať na Damona a Caroline. Vôbec sa mi to nepáči. Mám predsa Stefana. Ľúbim ho, tak prečo sa takto cítim ohľadom Damona? Priateľa svojej kamarátky! Musím s týmito pocitmi, ihneď prestať! Skôr ako bude neskoro. "Takže, tuto bude vaša izba." Damon otvoril dvere na izbe oproti schodom. So Stefanom sme vstúpili a porozhliadali sa okolo. Izba bola naozaj nádherná. Útulná, ale veľmi luxusná. Taká typická pre takéto chatky a ich bohatých majiteľov. Vedela som, že je Damon bohatý, ale toto vyzeralo naozaj prepychovo! Tešila som sa čím ďalej, tým viac. Damon s Car nás potom nechali osamote. "Som rád, že si ma na tento výlet nahovorila," ozval sa Stefan a pritiahol si ma k sebe. Po prvýkrát som pocítila.....chlad. Nechcela som byť pri ňom. Teda chcela, ale na druhú stranu som chcela, aby ma takto držal aj Damon. Myslela som naňho. Aj v tento moment. A to ma veľmi vydesilo. Ja sa predsa takto nechovám. Nepocítim vášeň a náklonnosť k mužovi, hneď po prvom stretnutí! Vlastne, nikdy predtým som nič takéto k žiadnemu mužovi necítila! "Vidíš, vravela som ti, že to bude úžasné!" Usmiala som sa a nechala sa pobozkať. Ani tie jeho bozky už pre mňa neznamenali to čo predtým! Čo si len počnem! A to sme sem len prišli. "Tak čo chceš dneska robiť?" opýtal sa ma s úsmevom. "Poďme sa okúpať," usmiala som sa lišiacky. Stefan prikývol a tak sme sa šli prezliecť. Zišli sme dolu a zistili, že Car s Damonom majú na pláne to isté. Pobrali sme si všetky potrebné veci a pobrali sa von. Rozprestreli sme si uteráky a hodinu sa len opaľovali a rozprávali. Bola som rada, že som sa o Damonovi dozvedela niečo nové a Car sa zasa naopak dozvedela niečo o Stefanovi. Zdalo sa, že si veľmi dobre rozumejú. Stále sa mali o čom rozprávať, smiali sa a boli v dobrej nálade. "Idete sa niekto okúpať?" opýtala som sa. Stefanovi sa evidentne nechcelo a Car sa vyvaľovala na slnku. Ostal len Damon. Celkom ma to potešilo, ale aj vydesilo. Čím menej s ním budem, tým to bude pre mňa lepšie. "Ja pôjdem veľmi rád," usmial sa na mňa Damon. Úsmev som mu opätovala. "Je to v pohode?" uistil sa Stefan. Usmiala som sa na neho. "Samozrejme. Oddychuj. V poslednej dobe si toho mal v práci dosť." Stefan sa len usmial a tak sme sa s Damonom pobrali k jazeru. Skúšala som nohou vodu, keď sa Damon ku mne zo zadu priblížil a hodil ma do vody. Prekvapene som zvýskla. Keď som sa vynorila, vydela som Damonovu vysmiatu tvár. Skoro plakal, tak sa mi smial! Hnusák jeden! Car so Stefanom boli vzadu na deke a tiež sa rehotali. Nasupene som vyšla z vody. "Ale no ták. Bol to iba žart!" Bránil sa Damon a stále sa smial. Keď som sa začala približovať, všetka sranda sa skončila. Zrejme videl môj vážny výraz. Začala som sa približovať a on cúval. "No ták, El! Naozaj to bol len žart!" "Máš vôbec potuchy, aká je tá voda studená?!" Kričala som. Pripadala som si ako tá Carrie z toho hororu. Až na to, že zo mňa tiekla voda a nie krv. Ale pohľad som mala určite rovnaký! "Nechcel som. Vážne!" Damon začal utekať. "Ty hnusák! Poď sem!" Nakoniec sa nechal chytiť. Teda, zastal a ja som do neho narazila. Pristála som na jeho hrudi. Chytil ma okolo pása, aby som nespadla. Zodvihla som k nemu hlavu a to bol môj koniec. Bola som až príliš blízko. Hľadel na mňa tými svojimi modrými okálmi a ja som sa v ňom úplne stratila! Bol úžasný. Tie jeho pery, oči, všetko! On celý bol dokonalý! Zrazu sa začal približovať k mojím perám a ja som sa celá rozklepala. Chcela som, aby ma pobozkal. Tak strašne som po jeho bozku prahla. Na druhej strane som, ale vedela, že je to nesprávne. Car ani Stefan nás nevideli, boli sme dosť ďaleko, ale aj tak. Chcela som ho! Veľmi! Keď už to naozaj vyzeralo, že ma pobozká, začuli sme Caroline. "Damon? Elena ťa ešte nezabila?" smiala sa. Obaja sme od seba odskočili. "Nie! Som v pohode!" zakričal Damon. Ešte sme sa na seba pozreli a vydali sa späť ku jazeru. Damon šiel predo mnou, takže bol na móle skôr. Nemohla som tomu odolať. Strčila som do neho a on padol do vody. Teraz som bola na jeho mieste ja. Smiala som sa a Car so Stefanom spolu so mnou. "Si odporná!" Usmieval sa. "Ako ty!" usmiala som sa aj ja. Chvíľu sme sa na seba znova len tak pozerali ako pri našom zoznámení. Bola to magická chvíľka. Potom som to už musela prerušiť, pretože ma len kúsok delil od toho, aby som za ním skočila a poriadne ho vybozkávala. "Prídeš už konečne ku mne?" opýtal sa s lišiackym úsmevom. "Toto oľutuješ!" Aj ja som sa usmiala a skočila za ním. Preplávala som zaňho a začala ho topiť. Zozadu to nečakal, takže sa mi to podarilo. No dopadlo to inak ako som plánovala. Obmotal si moje nohy okolo krku a tak som sa ocitla na jeho ramenách. Na chvíľu sme sa vynorili. "Damon! Pusť ma!" kopala som okolo seba, ale popritom som sa smiala. Za chvíľu sa Damon ponoril až celkom hlboko, takže som sa vo vode ocitla aj ja. "Dobre, dobre! Mier!" kričala som, keď sme sa znova ocitli na hladine. "Sme si kvit!" smiala som sa. Damon ma konečne pustil a otočil sa ku mne čelom. Nič nehovoril, len sa usmieval. S mokrými, rozcuchanými vlasmi vyzeral ešte viac sexi. "Ideme si zaplávať?" opýtala som sa, keď hrozilo, že sa znova pobozkáme. "Jasne." Súhlasil Damon a tak sme začali plávať. Popri plávaniu sme sa zhovárali a veľmi dobre zabávali. Damon má naozaj zmysel pre humor a človek sa s ním nikdy nenudí. Po chvíli plávania sme si šli oddýchnuť na malý ostrovček. Sadli sme si na skalu a vyhrievali sa na slnku. Bol to nádherný pocit. Takto si oddýchnuť, konečne po dlhom čase. Len sa tak vyvaliť a na nič nemyslieť. Damon ležal vedľa mňa a vyzeral neskutočne. Po očku som ho sledovala, ale tak aby si to nevšimol. Jemné chĺpky na hrudi a brušku sa mu ligotali z vody. Vlasy mal už napoly uschnuté, ale stále rozcuchané a dokonalé. Chcela som mu rukou do nich vojsť a hladkať ho. Preboha! Načo to zasa myslím? Ani som si neuvedomila, že si jednou rukou podopieram hlavu a hľadím naňho. Zrazu si tiež podoprel hlavu a hľadeľ mi do očí. Striedavo som hľadela na jeho pery a do jeho očí. Neuvedomila som si, že sa k nemu približujem, až dokým som necítila jeho pery na tých mojich. Boli mäkké a tak strašne úžasné! Chcela som ich viac a viac. Ako droga! Damon bol najprv v šoku, no potom začal spolupracovať. A to poriadne! Pritisol si ma k sebe a začal mi bozky vášnivo vracať.

ZámenaWhere stories live. Discover now