Tak som teda čakala. Caroline sa o chvíľu vrátila aj s .... Damonom?!
"Ahoj," usmial sa.
"Ahoj," zašepkala som neveriacky. Potom som sa obrátila na Stefana s Caroline. Obaja sa usmievali.
"Vysvetlíte mi čo sa to deje?" opýtala som sa narovinu. Caroline prikývla a zaČala vysvetľovať.
"Ako som ti už povedala, v tej kancelárií, keď si tak vybuchla si mala pravdu. Prehnala som to. Mala som právo byť naštvaná, ale nie až tak. Máš pravdu, srdcu nerozkážeš. Videla som ťa, keď ste sa s Damonom dohodli, že spolu nebudete. Bola si ako telo bez duše a on tiež. Čo sme to za priateľov ak sme vám toto spôsobili. A preto sme sa rozhodli, že sa vám ospravedlníme a oboch vás pozveme na túto chatu, kde to vlastne všetko začalo. Ako s tým naložíte už je na vás. My sa vám chceme len ospravedlniť." Caroline dokončila svoj monológ a zrejme čakala čo poviem. Slova sa však ujal Stefan. Priblížil sa ku mne a pozrel mi do očí.
"El, je mi veľmi ľúto ako som reagoval. Mám ťa veľmi rád a vždy budem. Preto budem šťastný, ak budeš šťastná ty. Ak si myslíš, že ťa Damon spraví šťastnou, rešpektujem to." Usmiala som sa na neho.
"Mne je zasa ľúto, že som ti tak ublížila."
"To je v poriadku." Objal ma. Objatie som mu opätovala a vychutnávala si to. Možno by sme naozaj mohli byť priatelia. Všetci štyria ako predtým než sa toto všetko stalo.
"Tak, my vás už necháme. Určite si máte čo povedať," ozvala sa Caroline, keď sme sa so Stefanom od seba odlepili. Car a Stef odišli a my sme osameli. Pozrela som na Damona, ktorý sa usmieval od ucha k uchu.
"Poď sem!" povedal Damon a vystrel ruky. S úsmevom som sa k nemu vrhla a vošla mu do náručia. Vášnivo som ho pobozkala a on mi to opätoval. Tiskol si ma tesne k nemu a ja som mu vošla rukou do vlasov. Zišiel mi dole na zadok a potom na stehná. Zodvihol ma a obmotal si moje nohy okolo panvy. V náručí ma odniesol do hosťovskej izby a položil ma do perín. Najprv vyzliekol mňa a potom seba. Zamkol dvere a vrátil sa ku mne. Začal ma bozkávať a popritom mapoval rukov moje telo. Bolo to také úžasné cítiť ho pri sebe. Tak dlho som na toto čakala, predstavovala si aké by to asi mohlo byť a teraz sa to deje. Je tu so mnou. A nič nám nebráni, aby sme boli spolu.
"Konečne!" zašepkal Damon, keď sme splynuli v jedno. Neskutočný pocit milovať sa s niekým koho tak strašne ľúbim. Nikdy som nič podobné nezažila. Až teraz s Damonom.
Po nádhernom milovaní som zaspala na jeho hrudi. Keď som sa neskôr zobudila, Damon ešte spal. Z vonka som počula Carolinin smiech. Šla som k oknu a uvidela ju a Stefana ako sa bláznia pri jazere. Vyzerali spolu šťastne. Myslím, že nebude trvať dlho a dajú sa dokopy. Priala som im to. Bolo to trocha zvláštne, keď vaša najlepšia kamarátka randí s vašim bývalým, ale my s Damonom sme predsa urobili to isté. S Caroline sme si zamenili chlapov. Tomu sa nedalo nezasmiať.
"Čo ťa tak pobavilo?" ozval sa Damon z postele. S úsmevom som sa na neho pozrela a skočila späť do postele. Damon si ma opäť pritiahol k sebe a začal bozkávať na krk.
"Ale nič nechaj tak. Niekedy ti to vysvetlím." Pobozkala som ho a stiahla si ho nad seba. Jeho čierne vlasy ma šteklili na tvári. Opäť ma začal bozkávať a na bruchu som zacítila, že by si kľudne doprial druhé kolo.
"Damon, mali by sme sa ukázať aj dole." Zasmiala som sa.
"Mne sa nechce. Ostaňme tu." Opäť ma začal bozkávať.
"Však sa sem večer vrátime. Teraz si poďme zaplávať." Pohladila som ho po tvári a dívala sa do tých krásnych modrých očí.
"No dobre. Nachvíľku." Tak sme sa teda prezliekli do plavok a vybrali sa k jazeru. Car so Stefanom tam už boli. Sedeli na dekách a o niečom sa rozprávali.
"Ahojte." Obrátili sa k nám a usmiali sa.
"Aha, kto sa rozhodol vyjsť zo spálne," smiala sa Car. Trocha som zčervenala a Damon tiež.
"Boli sme ... unavení," podotkol Damon a radšej sa pobral ku jazeru. Ťahal ma za sebou. Keď sme už prišli k jazeru, proste ma tam hodil. Hnusák jeden.
"Toto ti vrátim!" zaprisahala som sa. Damon sa len zasmial a skočil za mnou. Objal ma okolo pása a ja som ho objala okolo krku. Pobozkala som ho a bozkávali sme sa asi päť minút. Bola som taká neskutočne šťastná. Mala som Damona, Car už na mňa nebola naštvaná a vyzeralo to, že Stefan by mi mohol byť veľmi dobrým priateľom. Možno sa jedného dňa dajú dokopy a všetci štyria budeme šťastní. Som si istá, že to tak bude.
"Milujem ťa," povedala som úprimne. Damon na mňa pozrel a usmial sa.
"Aj ja ťa milujem, El."
YOU ARE READING
Zámena
FanfictionNázov: Zámena Pár: Caroline/Damon, Elena/Stefan, Caroline/Stefan, Elena/Damon (pochopíte pri čítaní) :D Kapitoly: 4-6, bude to len taká krátka poviedka. Obsah: Nie je to fantasy, čo znamená, že ani jeden z nich nie je upír. Caroline a Elena spolu...