Sende mi?

11 2 3
                                    

Mesaj 'Richeal Clow' yani soruşturma başlatılan gencin hesabından gönderilmişti.

*Helen*
Bu mesaj Richeal'ın hesabından gönderilmiş olmasına inanamıyorum! Acaba Richeal yaşıyor mu? Yoksa başka biri Richeal'ın hesabından mı mesaj gönderdi? Bunların cevabını bulmam için geniş çaplı bir araştırma yapmam gerekiyor...

*Jack*
Mesajı açamadım! Lanet olsun! Belki de Richeal'ın vakası ile ilgiliydi... Umarım önemli bir mesaj değildir. Yoksa Michael beni keser! Bu vaka için bana güvendiğini belirtmişti...

~Helen bu mesaj hakkındaki düşüncelerini not edip, değerlendiriyordu.
~Jack ise mesajı daha açamamıştı bile! Ama Jack,mesajın kimden geldiğini düşünüp duruyordu.

*Helen*
Ben bu mesaj işine iyice kafayı takmış durumdaydım ki; aklıma birden bugün verilen matematik ödevi geldi! Yarın da matematik var. Ödevi yapmaya başladım... 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12., 13. soru! Çok zor bu ya! Bunlar bizi Einstein falan mı zannediyor? O soruyu boş bıraktım... 14.,15.,16.,17.,18.,19.20... Toplam 5 tane anlamadığım soru vardı. Ben bunları boş bırakırsam matematik öğrermeni kızar; çünkü boş soru bırakınca fena bir şekilde kızıyor,ona maruz kalmak istemiyorum. Sonra aklıma Jack geldi! Doğru o bugün matematik dersinde gayet başarılıydı! İnek işte n'olcak... Matematik kitabımı ve defterimi alıp Jack'e gittim.

*Jack*
Tam matematik ödevini yapıyordum ki birden kapı çaldı...

Helen: Hey! Naber, 'İNEK'? Yani Jack...
Jack: İyiyim de,sen niye geldin?
Helen:Iıı.. Şey...

*Jack*
Ne için geldiğini söyleyemedi bir türlü! Sonra elindeki matematik kitabını farkettim!

Jack: Matematik ödevi için mi?
Helen: Ha,aynen onun için!
Jack: İyi gel o zaman. Bende tam matematik ödevini yapıyordum.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jack: Sen otur. Ben içecek şeyler falan hazırlıyım, sonra ödeve başlarız.
Helen:Tamam, peki.

*Helen*
Jack mutfağa gitti. Ben de boş boş oturuyordum. Sonra bilgisayarı farkettim. Jack gelene kadar bilgisayar ile ilgilensem hiçte sorun olmaz bence! Bilgisayarı açtım. Bir mesajı vardı. Okunmamış... Açmayı denedim ama açamadım... Ama ben bilgisayar dehası olduğum için bu beni hiç zorlamaz! Jack gelene kadar mesajtaki kilidi kırmayı başardım. Ama neden gönderen kişi bunu yaptıysa? Hem mesaj gönderiyor hem de kilit koyuyor... Bu sırada Jack geldi...

Jack: Hey, napıyorsun?
Helen: Ha, şey... Bilgisayarına bakıyım dedim. Bu arada okunmamış bir mesajın var.
Jack: Ha, öyle mi? Sen naptın peki?
Helen: Gönderen kişi mesaja kilit koymuş. Bende kiludi kaldırdım :)
Jack: Peki mesajı okudun mu?
Helen: Hayır. Tam okuyacağım sırada sen geldin.

*Jack*
Mesajın kilidini kırmış iyi de, niye okuyacaktı ki? Neyse kız işte... Anlamak zor!
Bilgisayarı aldım ve mesajı açtım.

Helen: Bende bakabilir miyim?
Jack: Aaa, şey. Ya ben sonra okurum bunu... Zaten önemli değil.
Helen: İyi... Öyle olsun!

~Jack ve Helen matematik ödevini bitirmişti...

Helen: Hadi okusana mesajı.
Jack: Of Helen...

~Jack bilgisayarı açtı ve sonra mesajı...
~İkiside mesajı okudu...

Helen: Sende mi?...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~KARANLIK YÜZLER~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin