School project

35 1 0
                                    

Dneska je pondělí a to znamená že má přijít další nový problémový žák a čirou náhodou zase do naší třídy, takže už nás bude 29. Vcházím do šatny au mé skříňky už mě čeká moje nejlepší kamarádka. Ahoj Pavli! zamávala jsem na ni z dálky a už jsem mohla vidět její usměv. "Viděla už si toho nového?" "Jo prý je mu 16 a je strašně jebatelný!" ři jejím vyjadřováníse vždycky musím rozesmát."Jo a už je ve třídě"jenom jsem kývla a modlila se ať si sedne k Otovi.

Bohužel mé přání opět nebylo vyslyšeno. šla jsem tedy do poslední lavice u okna a mezitím jsem si ho prohlížela, no rozhodně nebyl k zahození. Blond vlasy vyčesané nahoru, modé oči kterými si mě právě prohlížel, tělo taky dobré...Počkat co? pravě si mě prohlížel! Hned jak jsem to zjistila jsem sklopila pohled na vé papuče.

Sedla jsem si na své místo a sebrala všechnu odvahu abych na něj promluvila "Tohle je moje místo" "A co má bejt" už se na mě nedíval a jenom čmáral do notesu. Zazvonilo a učtelka vcházela do třídy. Chvíli jsem neposlouchala, když začla mluvit o referátech do dějěpisu na pozítří uvědomila jsem si že stále nemám dvojici. "Pavlusová, ty jelikož si neměla dvojici budeš s Horanem" no nazdar, ještě aby nestačilo že s ním budu muset dělat referád do přírodopisu, on si to zřejmě užívá, otočím s na něj a vidím, že mě sleduje a na rtech má pobavený úšklebek. "ehm kde to chceš dělat?" "Klidně můžem jít na záchodky když už to nevydržíš" až teď jsem si uvědomila, jak ta věta vyzněla, musela jsem se červenat jako rajče. "myslela jsem u koho budem dělat ten referát" "můžem u mě"když tohle řekl tak se mi ulevilo, nerada bych totiž nekoho cizího tahala domů. "Fajn dneska v kolik?" "Asi nevíš kde bydlím takže hned po obědě?" "jo fajn počkám tě u skříněk" se zvoněním jsem si naházela do tašky poslední učebnice a vydala se za Pavčou. "jste se tam nějak rozkecali ne?" vyhrkla na mě hned s velkým úculem."No to mi povídej, ještě jdem dneska k němu na ten referát.Kurva blbá přírodka" "Chápu tě, ale tak je to jenom pár hodin ne? to vydržíš" Poplácala mě po rameni a my už jsme se vydávaly na druhou hodinu.

Právě bežíme na oběd. Se smíchem se zastavuju protože vidím jak se Pavča rozsekala o jednu z aktovek co byla na zemi."kdybys mi radši pomohla" se smíchem se postavila na nohy a teď už v klidu jdeme na oběd.

"tak ahoj a držím ti palce" obětím se loučím s nejlepší kamarádkou a čekám na toho Nilla nebo tak nějak jsem slyšela, že se jmenuje.Po chvíli už vidím jak vchází do šaten a nemohla jsem si nevšimnou malého usměvu , který se objevil, když mě uviděl. Ani jsem si nevšimla a už stál předemnou. "Jdem ne? a mimochodem ani nevím jak se jmenuješ" "jsem Kate, myslim že ty jsi Nill?"nevěděla jsem jestli to říkam správně, ale podle smíchu jsem to řekla nejspíž špatně."ne jsem Niall a kolik ti vůbec je?" "je mi 15" " aha no mě 16" asi si mohl všimnou toho nechápavého výrazu tak ještě dodal  "propadl jsem". Zbytek cesty bylo ticho.

Jdu se sklopenou hlavou a najednou ucítím na mém předloktí tlak... "Kam jdeš? Bydlím tady" s širokým úsměvem ukazoval na nádherný dům přede mnou. Zmohla jsem se jenom na tiché "wow". Při odemykní dveří se me ještě zeptal " Tak na co to budem dělat? Kateřinu Velikou?" "No jo strašně vtipné". U něj doma nikdo nebyl, celkově to tu měli moderně zařízené, už jsme vcházeli do jeho pokoje, který vypadal skvěle na to že je to kluk, překvapivě tady nebyl ani velký nepořádek.

Niall šel k posteli a smetl všechny obaly a dalsí nepořádek z postele dolů potom natáhl ruku  jako gentleman, abych si sedla na jeho velkou postel. S notebookem se potom posadil vedle mě... Páni ten tak strasně pekně voní! bože Kate hlídej se, tohle není normální. asi po hodině jsme meli referát na Habsburky hotový.

"Tak co budem dělat teď?" otočil se ke mě s nadzvednutým obočím. "Ehm nevím film? nemám klíče a rodiče se vrátí až za dvě hodiny" oči mi zklouzly k jeho pootevřeným rtům.. Jak asi líbá? v duchu jsem se opět okřikla, na co to proboha myslím? Vrtila jsem se zpátky k jeho očím a zjistila že jeho pohled taky smeřuje k mým rtům. Najednou se začal přibližovat a a pocítila vzrušení, už jenom z pomyšlení na to co se za chvíli může stát. Ucítila jsem, jak mě povalil na kupu jeho polštářů co byla zaním a jeho rty se vrhly na ty mé, mé ruce se automaticky přemístily do jeho vlasů a začaly je cuchat. Učebnice, které mu zřejmě překážely smetl z postele a svou ruku položil na můj bok, který jemně stiskl, tou druhou se přidržoval čela postele, aby mě nezalehl. Ruka která mě držela za bok sjela k lemu mých kalhotek, vzdychla jsem mu do ůst, on okamžitě využil příležitosti a mezi našimi jazyky se strhla válka. Nechala jsem ho převzít velení. Začal nám docházet dech, a tak se přemístil na můj krk který začal líbat a jemně okusovat. Mé triko letělo někam mimo dohled, já nebyla pozadu a taky mu začala vyhrnovat triko. Ve chvili kdy se mi naskytl pohled na jeho vypracované tělo jsem se kousla do rtu a ruka mi vystartovala k jeho hrudníku. Začal mi dělat mokrou cestičku a pomalu klouzal k mému podbříšku. s mojimi kalhoty stáhl i ty svoje a už byl u zapínaná mé podprsenky, já ho ale zastavila. Dívala jsem se mu do očí a neveděla jak mu to říct, jeho vzrušení už me tlačilo na stehně. "NO.. víš.. j jsem ještě ne.. no tamto.." asi to pochopil "Jsi si jistá že to chceš?" přikývla jsem a on si nasadil ochranu. Poté mi stáhl podprsenku i mé kalhotky. do jedné ruky vzal jednu moji holku a já vzdychla. Ucítila jsem jak mě neco píchlo v podbřišku, moje tváiř se změnila v bolestnou grimasu. otevřela jsem oči a uviděla jak se na mě niall starostlivě divá, kývla jsem že může pokračovat. Svou hlavu dal do prohlubně mezi mým krkem a klíční kostí a začal přiráižet, za chvíli jsem si to začala užívat. SVé nehty jsem zaryla do jeho zad a cítila že už jsem blízko. Začalo mi brnět célé tělo, celým pokojem se ozývaly naše vzdychy, najednou jsem ucítila jak se naše těla napjala mnou se rozlilo horko, lehl s vedle mě oba jsme těžče oddychovali niall nás přikryl peřinou a odpočívali jsme....

Záver

Niall a Kate se dali dohromady Pavča z toho byla na prážky protože její nejlepší kamarádka má strašne sexy kluka..

referát na Habsburky dopadl v pořádku

a o deset let později se jim narodili dvojičata karel a jarek.. ne dělám si srandu konec si každý může domyslet :D









Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 07, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat