1.Przeprowadzka

56 5 0
                                    

Harry wypakowuje ostatnie pudła. On jego rodzice i starszy brat przeprowadzili się na inną cześć miasta która była mu kompletnie obca. Na szczęście nie musiał zmieniać szkoły ponieważ bardzo ją lubił , miał tam już swoich przyjaciół ale nie z tego powodu nie zmienił, w Internecie znalazł rozkład jazdy autobusów i na szczęście były dojazdy do jego szkoły. Wszystko wyglądało fajnie i spoko ale Harry bardzo lubił swoje stare osiedle, wszystkich tam znał zaczynając od sąsiadów aż do znajomej z na przeciwka. Jednak dobry humor go nie opuszczał niedaleko była kafejka internetowa i całkiem ładny park. Harry po godzinie jazdy myślał tylko o tym alby nareszcie włączyć komputer. Po przyjeździe wziął pudełka i szybko się rozpakował alby mieć wolny dzień pójść do kafejki, mimo, że woli oszczędzać na nową grę sytuacja była wyjątkowa bo w nowej posesji nie było jeszcze Internetu.

_________3 Gadziny później ________

Harry spędził już 3 godziny w kafejce zrobiło się już dosyć późno i jego mama zadzwoniła do niego:

-Hallo??

-Gdzie ty jesteś?!?!

-Jak to gdzie w kafejce na przeciwko

-Co!! Oszalałeś nie możesz wytrzymać dnia bez Internetu ?! Natychmiast wracaj do domu.

-Dobra bez spiny

Niechętnie podniósł się z fotela, zapłacił za Internet i wyszedł. Ku jemu zdziwieniu zapłacił 20 zł a dla niego to dosyć tanio.

Wrócił do domu i usiadł na jakimś pudle żeby zjeść kolacje. Oczywiście wykład o tym ze jest uzależniony od komputera go nie ominął ale Harry juz się przyzwyczaił do tego.




Game Over [H.S]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz