Allahım ya çocuk malıdır nedir hala gülüyo ya gülme artık çok mu komik diye cirladim bana öyle bi bakıp kaşlarini kaldırdı ki korktum yha şu an koltuğa sinmekle mesgulum ve bana bana bak bana asla ama asla bagiramazsin diye bildiğiniz kükredi slk çocuk yha en sonunda dovucem slk çocuğu iç sesim: sen nah doversin bu çocuğu dünyayı toplasan yine dövemezsin dedi. Oha benim iç sesim varmış laa iç ses: sttt onu bunu boş Verde çocuğun baklavalarina bak maşallah maşallah ya ne alaka iç ses malmisin bi kere ben öyle çok çocuk gördüm hıh dedim - yalan söyledim hiç görmedim carpilcam galiba :) - ic sesim :ya Ceren salaklik yapma ben hep senleydim yalan söyleme yalan söylemek ayıptır.Ya ic ses yüz verdim diye hemen laf sokup sokup durma iç ses: yalan söylemiyorum gerçekler acıdır nihahaah.İc sesimle kavga ederken annemle babam geldi ayağa kalkıp merba dedim annemle babam da bana meraba dedi sonra özge annem ben sofra hazirliyim malum hizmetçi yok bende tamam dedim aklıma telefonun geldi hemen Telefonumu elime alıp oyun indirmeye başladım ve o sırada Mert e baktım acaba sevgilisi varmıdır çok merak ettim yha şimdi sorsam sanane be slk havalarına girer bu mal neyse ben bir yerden ogrenirim.
ÖNEMLİ !!
ARKADAŞLAR BAYADIR DEDIGIM GIBI YB GELMIYO ARTIK DÜZENLİ OLSUN DİYE ÇARŞAMBA DAN CARSAMBAYA YAZCAM :) :)