KORKU

16.2K 419 88
                                    

Merhaba arkadaşlar size önemli bişey söylemem lazım kitaba yorum ya da vote gelmiyo bende baya üzülüyorum bana kitap hakkında iyi fikirler isterseniz verebilirsiniz bu size kalmış bişey neyse hikayeye devam ediyorum

Şu an deliler gibi yengeç dansı yapıyorum ya inanamıyorum telefonla tablet lann ölüyorum her neyse ben yengeç dansı yaparken içeri özge annem girdi allahım çok utandım yha bide şöyle bi iğrenç özelliğim var utanınca yanaklarım kizarıyo resmen domatesler beni kıskanıyo neyse özge annem içeri girince baya bi kızardım annem bunu anlayınca gülümsedi tabi hemen bende gülümsedim sonra hediyelerini beğendim mi dedi bn utana utana evet çok beğendim teşekkür ederim dedim. Annem beğendiğine memnun oldum biz birazdan babanla (Aykut amca) dışarı dışarı çıkıcaz Mert te biraz sonra gelir eğer sana kötü bişeyler derse aldırma tama mı dedi ben de gülerek tamam dedim ve annemle babam dışarı cikti ben de dolabı biraz karıştırdım hizmetciler babamdan izin alıp çıktılar bu gün evde tekim hihahaha bu kötü kadın gülüşünü tekrar yapmam lazım herneyse dolaptan cips le kola buldum olley, televizyonu açıp film bulmaya çalıştım ve buldum korku filmi allahım ben çok korkarim şimdi , ben çok garibim ya öğlen bile korkarım her neyse izlemeye başladım bi kaç saat geçti ve kapı açılma dedi geldi allahım çok korkuyom göt korkusunu şimdi çok iyi anlıyorum sehpa nın üstünde bıçak vardi elime aldım ve Bismillah çeke çeke ilerlemeye başladım yaaa çok korkuyom duvarın arkasına sakalandım ayak sesleri buraya doğru geliyordu ve tam girdi ben haaaa diye bıçağı kaldırdım tam sapliycakken Mert önüne döndü napıyosun kızım malmisin diye bağırmaya başladı vallahi de haklıydı ben çok Üzgünüm dedim. Mert önce televizyona sonra bana baktı ve dalga geçer gibi sen korktum mu dedi ve alaycı gülümsemesiyle güldü mal çocuk.

ÖNEMLİ : Arkadaslar size bişey diyecem ben Melisin ismini unutup unutup duruyorum o yüzden kendi ismimi koyu c ama bu da ön Bilgi :) :)

sapik kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin