Pamuk Şeker ~2

77 2 0
                                    

Bekleyemedim yb yazıyorum. Bir günde iki bölüm değerimi bilin haa! Neyse çok uzattım size iyi okumalar.
İngilizce konuşuyorlardı bende müthiş İngilizcemden dolayı dediklerini anlamıştım.
"Bebeğim hayır hayır seni aldatmıyorum. Hayır Türkiye'de sevgilim de yok. Bebeğim merak etme kimseye dokunmadım. Seni seviyorum" Kız şöyle dedi;
"Peki aşkım. Bende seni seviyorum. Bu arada Türkiye'de sevgilin olursa onun kafasını testereyle kesip sana yediririm" Bu laf üzerine çocuğun yüzü solmuştu görüşürüz diyip telefonu kapattı. Uçağın kalkmasına 5 dakika vardı. Bende İngilizce öğretmemizin okumamızı istediği "Fault in our stars" ı okuyordum. Bu kitabın Türkçesini okumuştum baya etkileyici bir kitap. Kitabımı okurken yanımdaki konuşan tatlı ama sapık çocuk "Fault in our stars" diyip gülümsedi. "Evet" diyerek gülümsedim bu çocuğu sevmiştim ama kafamın testereyle kesilmesini istemediğimden fazla yakın olmamaya çalıştım. Daha fazla konuşmak istemediğimden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~1 saat sonra~
"Hadi uyan Prenses" gözlerimi açmamla Cenk'i görmem bir oldu. "Aman Tanrı'm! Ne kadar da özlemişim" diyerek boynuna atladım. O da beni özlemişti anlaşılan sımsıkı sarılıyordu. Sarılma fastı bittikten sonra arabaya bindik. Eve geldiğimde anahtarla kapıyı açtı. Amcamlar Cenk'den ayrı yaşadıkları için evin boş olucağını zannettim. Ama kapı açılınca karşımda bir kız gördüm. Kızın üstünde açık bir gecelik vardı. Bana sinsice gülümseyip "....." Dedi...
Yine çok ekşınlı bir yer bölüm sonu djmdldmdkd bu sefer sınır koymicam Zaman buldukça bölüm yazıcam, neyse hadi bayss

Pamuk ŞekerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin