Kapitola 4.

267 32 2
                                    

Ano já vím, zasloužím si být ukamenována za tu děsivou dobu, kterou jsem nic nepřidala, ale je to tu. :D Dokonce jsem vám sem přidala schéma, které tak nějak popisuje jezero. Popsala jsem ho v několika bodech:

1. I přesto, že je jezero obrovské, nachází se v něm jen pět menších měst. Zvláštní je, že zrovna hlavní město je od ostatních docela daleko a je odříznuto propastí, kterou však všichni co se chtějí do města dostat, ze strachu obcházejí. Název každého města pochází z norštiny (např. Skjell=mušle+by=město, chápete?)

Modrá- Lakeby- Hl. město celého jezera. Sídlí v něm vládkyně Wavelin a Vannel.

Červená- Skjellby- nejhojnější naleziště mušlí.

Zelená- Flipperby

Žlutá- Fiskby- Chov ryb.

Černá- Sverdby- Řídí ho Lord Wasser. Hlavní uzel obchodu se zbraněmi, hlavně s meči.

2. Každé město řídí Lady nebo Lord, ten vykonává funkci starosty a zástupce daného města. Blízcí členové rodiny Lady/ Lorda mají právo se ucházet o ruku následníka nebo vlastníka trůnu a stát se tak králem. (Např. Bratr Lorda, syn Lorda nebo samotný Lord...). Zároveň si mohou vzít Lorda/Lady z jiného města. Není ani zakázané vstoupit do manželství s poddaným občanem, avšak většinou je to bráno jako urážka rodu a je tento pár diskriminován ze společnosti.

3. Černý klikyhák pod Lakeby je ona propast, ke které Vannel chodívala a hnědý obdélníček nad městem má znázorňovat molo.

PS: Jezero rozhodně nemá tvar oválu. Je to jen schéma, ve skutečnosti má nepravidelný tvar, jako každé jezero. Vím, že je toho dost, ale jakmile si to přečtete, bude vám vše o něco jasnější. Popřípadě mi do komentářů můžete napsat, pokud máte nějaké otázky, ráda vám odpovím.

Vannel se po ránu vzbudila s paprsky vycházejícího slunce. Při pohledu na Asgardského prince sedícího u ohně se jen usmála a zhluboka se nadechla. Užívala si každý čistý nádech plný všemožných pachů a vůní. Nikdy necítila nic, protože pod vodou nic cítit není. Tady cítila všechno. Stromy, trávu, oheň, dokonce i něco, co Loki opékal nad ohněm, mělo svou vůni, i jeho kabát, do kterého teď byla zabalená, krásně voněl, i když nevěděla přesně čím. Svět tady venku byl tak jiný, tak úžasný a bohatý. Bylo tu všechno, co potřebovala.

Vstala a drobnými krůčky přešla k Lokimu. „Dobré ráno" řekla a sedla si vedle něho.

„To vskutku je" usmál se, odřízl z pečínky nad ohněm kousek a podal jí ho. „Vím, že se živíte krví, ale zkus to, třeba ti to zachutná." Nedůvěřivě ho vzala mezi dva prsty a váhavě pohlédla na Lokiho. „Alespoň to zkus, a když ti to nebude chutnat. Můj krk máš k dispozici pořád" dodal a pobaveně se ušklíbl. Vannel to moc vtipné nepřišlo a tak se jen na protest zamračila a pomalu si vložila kousek do úst. Grimasy v její tváři se postupně měnili ze znechucené přes překvapenou na potěšenou. „Hádám, že můj krk bude ušetřen. Na, dej si ještě, já už jedl" řekl a podal jí celý klacek s pečínkou.

„Co to vlastně je?" zeptala se a ukousla si velké sousto.

„Králík" odpověděl a jediným mávnutím ruky zhasl dosud hořící oheň. Vannel ta jeho kouzla neustále překvapovala.

„Je dost zvláštní, že mi to chutná. Myslela jsem, že my normální jídlo jíst nemůžeme" odvětila s plnou pusou. Loki se zamyslel, proč se tak liší od ostatních jejího druhu? Z myšlení ho vytrhl známý hlas volající jeho jméno z dálky. „Co to bylo?" Zeptala se Vannel a zahodila klacek s kostmi za keř.

Different (Loki Fanfiction)Where stories live. Discover now