Karanlık ama sıcak geçen yaz aylarınıda arkada bırakıyoruz .Dün geceden beri tırnaklarımı kemirmiyi sonlandırıyorum.Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum.Ben gizem bu yıl ondört yaşıma girdim.Yani teog sitresinden kurtuldum.Bu gün anlayıcağınız üzere ilk lise günüm , biraz çocukça olucak ama annemin koluna şimdiden sım sıkı sarılmış durumdayım.Bir dakika ya azda en büyük özelliğimi söylemeyi unutuyodum.Ben bir kore fanıyım ve ordaki bazı okul dizilerinde kızlar toplaşıp diğer kızı hırpalıyolardı yada liseli olan kızın mutlaka sevgilisi oluyordu .İşte bu korkularla ve annemin zoruyla otobüse binmeye çalışan gözü çiş kızı görüyormusunuz. O bizzat ben oluyorum.Dün uyuyamadımda .Okulun ilk günü sanki bayram otobüse akbil basttırtmadılar .Ama şoförü görseydiniz her akbilni çıkartana basmanıza gerek yok derkenki o hüznünü.Ben hem şoförle dalga geçerken hemde heycanımı bastırmak isterken . Annemin o lafı yok mu "GELDİK" o an öyle bir nefes aldım ki dünyada ki bütün oksijeni bitirebilirdim :-)
Ben bu heycanla kendimi yerken annemin o meşur cümleleri bitmedi "Gizem bak kızım burası kız lisesi çok üzülme bak kapının önünde bürsürü erkek var ama sakın karşıma böyle bir serseriyle karşıma çıkma , kendi sağlığın için tamam mı kızım ?!"Bir an anneme o zaten benim tpim değil demek istedim bu cesareti kendimde bulamadığım için içimden dedim.Annemin çocuklara olan bakışlarıyla yorumlarıyla karşımızda okul belirdi.Her kezi bahçeye toplamışlar bir kaç kişinin okulun açılmasıyla ilgili olan sözleri söylediler daha sonrada dokuzuncu sınıfların şubelerini hocalarını ben tabi anneme yapışmışım bırakmıyorum zorla ayrılmak zorunda kaldık.Neymiş "Sınıf hocalarınızı takip edip kitaplarınızı alın sonra evinize gidebilirsiniz yarın saat iki on geçe derslerini başlıycak " neyseki bu gün burda az kalıcam.Hocayı takip edip kitapları aldık tam eve gidecektik ki , annem iki dakika içinde beni servise yazdırmaya karar vermişti.Kadın haklı şimdi ben tek başıma eve dönmeye çalışsam kesin kaybolurum.Annem beni servise kaydetmeye çalışırken eski okulumdan ceylanı gördüm , çok özlemişim ben ona sarılırken tuğba ' nın da burda olduğunu söyledi gerçi onu orda göremedim . Başka tanımadığım kızlar geldi.Onlarda sıradaydılar .Kızlar çok iyiydi kibardılar ve onlarda benim gibi etrafa öylecene bakıyolardı.Biraz rahatlamıştım.Neyse ki annemin işi çok uzun sürmeden çıktı.Sonra direk eve gidmişiz.Eve ne zaman vardığımızı bile hatırlamıyorum .Kendimi direk yatakta buldum.Yarın okul olmasına rağmen o gün çektiğim en rahat uykumdu.Okul günü gelmişti annem bana bakarak "LİSELİM"dediğin de ister istemez yüzümü bir tebesüm kaplamıştı.Heycanım azalmıştı ama bir şey yemek istemediğimden direk okula gittik. Sınıfıma çıkar çıkmaz arkadan bir sıraya oturdum.Sınıf hocamız bir edebiyat öğretmeniydi.Arkadaşlarla tanıştık.Tenefüste tuğba geldi sarıldık ve her tenefüs dışarıya çıktık.Tuğba onunda servise yazıldığını söyledi.Çıkışta merdivenlerden inerken , mutsuzluğumu , heycanımı, karanlığımı aydınlatan , beyaz noktanın içinde güneşimi buldum...
O...