Farkında mı ?!

97 8 1
                                    

Evet o an bende ne kadar bir şey demesini beklediğsemde , sadece uzun uzun baktı. Eve gittiğimde saçma sorularla kafam doluydu , tamam seni seviyorum demedim ama buda ona yakın bir kelime değil miydi ? Ben şuan onu düşünüyorum o belki beni bu gün ilk defa gördü yani ilk defa fark etmiş olabilir...Beni belki şuan unutmuş bile olabilir. Belki ne ya unutmuştur tabii.Yemek yemeye başladığımda inanın su bile boğazınızı yakıyo ama tek bir şey var yatağıya girdiğinizde yani rüya görmeye başladığızda istediğiniz şeyi görüyorsunuz ya ... O da rüyamda beni bekliyordu , bana sadece sarılmasını istediğim kişi , rüyamın başından sonuna kadar bana sarıldı.Sabah kalktığımda durduk yere ağladım.Rüya mı hatırladım . Kendi kendime normal hayatta arkadaşları var ya o yüzden onların yanında sarılmıyor ama rüyamda beni bekliyor.Kendimi toparladıktan sonra hazırlanıp , tuğba ' nın yanına gittim.Anlıycanız üzere A101 . Alışverişimizi yaparken tuğba 'nın beğendiği değilde orda bizim sevmediğimiz çocuk gelip bizimle konuşmaya başladı. Elini bir köşeye koyup benimle konuşmaya başladı. Hangi türk filminden fırladığını bilmiyorum ve öyle yapmasının amacı neymiş. Benim aldığım çikolatayı bırakıp onun önerdiği çikolatayı alıcakmışım.Olduu!!!
Hiç güleceğim yokken beni güldürmüştü. Asla ama asla bir kız istediği çikolatıyı bırakıp başkasının verdiği çikolatasını almaz.Sadece eğer kız ağlıyorsa ve beğendiği çocuk ona çikolata veriyorsa o şekilde o çikolatayı alır. Biz A101 de zaman öldürürken çoktan serdar abi gelmişti.Okula gittiğimizde gelmemişti . Büyük ihtimal birinci dersin tenefüsünde onu görebilecektim.Aynen de öyle oldu tuğba ve ezgiyle aşağıya inerken onu gördüm arkadaşları bu kız dün sana laf atan değil mi dediğinde kafasını bile kaldırıp bakmadı bile , evet unutmuştu beni.Onun böyle yapması beni iyiyce ona bağlamma mı sağlıyordu.Bahçeye çıktık ama uzun süre kalmadan sınıfa çıktık.Diğer tenefüs tekrar aşağı indiğimizde yoktu.Bizde tekrar bahçeye çıkıcaktık ben , benim o, alıp öyle çıkıcaktık. Dil hocamızla o bu tarafa geliyordu , hocaya benim o ikram ettim.Hoca dudağıyla bir şekil yapıp istemediğini anlatmaya çalıştı neyseki o an bakmıştı.Zil çalıp içeriye geçtiğimizde hoca yarı üç saat olduğunu ama bize ek ders vericeğinden geç çıkıcağımızı bildirdi .Zaten o ğünün nasıl geldiğini bile anlamadım , üç ders gördükten sonra dördüncü dersi görmek için korfarans solununa indik.Çağlanur derse giremeyeceğini söyleyip.Eve gitti.Ders bitincede arkadaşımla durağa kadar yürüyorduk.Aklımdan şu araya baksam orda çıksa diye düşünürken kendimi oraya bakarken buldum.Şansıma bayılıyorum ordaydı.Arkadaşı sevgilisiyle takılırken benim kide orda yanlız tek başına takılıyor.O an bana bakıp...

Kız LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin