Okula geldiğimde direk sınıfa çıkıp bu günkü sınavlara çalıştım.Bu arada söylemeyi unuttum tuğba okuladaki çocuğa facebooktan istek atıp.Aşkını itiraf etti . Şimdi okul da yüzyüze bile bakmıyorlar ben gıcıklık olsun diye o çocuğun yanından geçerken tuğba diye bağırıyorum ki çocuk tuğbayı fark etsin diye tabii bunu yaparken tuğba beni gebertiyor o ayrı konu ...
Ben onunla böyle dalga geçerken ben ve o çocuğu rüyasında görmüş benim beğendiyim çocuğu , işte çocuk bana çıkma teklifi falan ediyormuş... Kulağa bile yabancı gelen bu kelime "ÇIKMAK " ...
Ben böyle düşünürken okulda elektirikler gitti bir an eve erken gidicez diye sevinsekte böyle bir şey olmadı bir saat sonra elektirikler geleceği için beklettiler.Neyseki böyle iki ders kaynadı ben tenefüs saatine bakıp , tenefüs diye bağırınca herkez tenefüse çıktı tabii her yer karanlık bende salaklık yapıp telefonu almadan aşağıya inmeye çalıştım.İnerken daha doğrusu inmeye çalışırken birine çarptığımı farkettim ve önümdeki kişinin elleri arkaya doğruydu anlıycanız eli benim elimi içine aldı o an tekiyle elimi çektim sonra o kişinin sevdiğim çocuk olduğunu anladığımda artık aklımla değil , kalbimle hareket etmeye başlamıştım tekrar ona çarpmaya çalıştım ve yine aynısı oldu . Bir an arkama dönüp özür diliğim mi , diye düşünsemde bunu bilerek yapmıştım ve gerçekten onun elini tutmak istiyordum özür dilemeden yoluma devam ettim.Anlamadığım o da bir şey demedi en azından " önüne bak " falan demesini bekliyordum.Biliyor musunuz bir kız bir şeyi gerçekten istiyorsa , istediğini acı çerekte olsa alır.Neden mi ?Şöyle bir şey düşünün kalbinizin içine kaç tane kalp sığar ?genellikle bu soruyu sorduğum kişiler "bir yumruğum kadarsa kalbim , benim yumruğumdan küçük olanlanların hepsini " bu sorudan kendilerine bir şey çıkartamadıkları için ve hep bilimsel gittikleri için onlara 'peki bir insan sinirlerini birleştirseler dünyayı kaplayabileceği kadar olduğunu biliyor musun ve bu sinir sistemin hepsi bir insanda bu kadar ve vücudun çalışnasını kalp sağlıyor yani her şeyimizi ona emanet eniyoruz her şeyimiz kalbimizin oluyor.İşte ben o sinir sisteminin uzadığı kadar o çocuğu seviyorum ve ancak kalbim durduğunda onu unutucam , belkide unutmam sadece daha az ğörürüm.
Çünkü o benim,
Rüzgarımda estiği toprağım
Suyun hayata verdiği önem
Aynı,
Kalbin vücuda verdiği önem
Ki gibi
Ben onsuz nefes alamıyorum
Nolur nefesimi kesme
Kalbime giden damarları tıkama
Gerçi tıkasan kaç yazar
Benim kalbim söz dinlemez
Eğer bir gün bir şey olursa ölüm sebebimde sensin, yaşama sebebimde.Şimdi diyceksiniz ki bu yaşta ne bu aşk daha önünde neler var .Bunu sakın unutmayın ki kaderleriniz belirlenmiştir ve bize takip etmek düşer , ben başkasını istemiyorum . Dışarda yürürken bile fark ediyorum.Eskiden biri yanımdan geçtiğinde bakardım.Şimdi yanımdan çok yakışıklı biri geçsin bakmıyorum.Yatarken aklıma bir sürü şey geliyor bense 'allahım tamam o çocuğu düşünüyorum , rüyamda onu göriyim.Lütfennnn...'
Bu yazdıklarımı okumiycanı bile bile yazıyorum...Belki görür...Bu hikayenin sonunh bende bilmiyorum ve bütün hikayeler mutlu sonla bitmez.
Hikayem lütfen , mutlu sonla bit...