Toamna anului 2008 se anunta cu ceva peripetii. Era al doilea an de facultate. Dadusem la design,incepusem sa strang legatura cu arta din ce in ce mai mult. Stiam ca anul asta va fi altfel,mi-am promis ca o sa fie altfel. Mi-am revazut colegii de facultate cu care invatasem,petrecusem timp ,un an de zile. Pana cand...
Era ziua in care trebuia sa dau tot ce am mai bun. Basketul era viata mea,faceam orice pentru un meci de basket. Eram putin tensionat,urma sa inceapa unul dintre cele mai importante meciuri din viata mea. Eu,ca si capitan ,trebuia sa dau tot ce am mai bun din mine. Lasand la o parte emotiile,am inceput sa joc. Multimea imi striga numele,eram aplaudat de toti,eram o stea in ochii lor. Mi-am dus meciul pana la final,iesind invingator.
Nici n-apuc sa ma bucur de trofeu,ca zaresc cei mai frumosi ochi in tribuna,cel mai frumos zambet,cele mai frumoase buze,cel mai perfect chip pe care-l puteam vedea vreodata. Ce trofeu? Ce primul loc la basket? Ce mandrie? Trandafirul meu rosu se afla in sala si ma privea adanc. Imbracata toata in negru,cu o geaca de piele ,bocanci si blugi usor taiati in genunchi,statea prin multime si ma aplauda. Eram orbit de frumusetea ei,se potrivea atat de bine pe noul meu Harley. Si buzele alea rosi...Doamne ,buzele alea...
Am incercat sa-mi pastrez calmul,sa nu par vreun disperat sau orice altceva,mi-am cuprins trofeul,l-am ridicat deasupra capului,am zambit,apoi am inceput s-o urmaresc cum iese din sala. In echipament,fara a mai avea vreo tentatie de a ma intoarce sa ma schimb,am inceput sa-i urmez pasii. Lasa o aroma fresh si totusi atat de dulce si seducatoare in urma ei,incat as fi luat-o pe sus,s-o lipesc de un perete si sa-i ating buzele moi. Am urmarit-o pana la masina ei,un BMW seria 1 negru,atat de finut. Era atat de misterioasa,dar ma atragea intr-un mod fantastic.A doua zi,merg sa-mi beau cafeaua intr-un local unde obisnuiam sa pierd timpul.Nici nu ma asez bine la masa ca deja incep sa simt acelasi parfum in incapere. Am incercat sa nu par suspicios,am ridicat privirea si am inceput s-o caut. Era asezata in fata mea , ne desparteau doar doua mese. Timp de 10 minute in capul meu se invarteau doar intrebarile : sa ma duc la ea? Oare par dubios ? Cum sa o bag in seama?
Imi omora fiecare emotie,dar imi transmitea ceva dureros si placut. Simteam cum arunca cu sageti in mine ,iar eu le primeam pe toate in piept fara sa mai simt durerea.
Nici nu trec 30 de minute ca frumoasa mea misterioasa cu acelasi bot rosu,ridica privirea si o tinteste in ochii mei. Am incremenit. Pupilele mi s-au marit,inima imi batea din ce in ce mai tare,nu-mi mai simteam genunchii,avand piele de gaina pe mine. N-am schitat nici macar un zambet cum credeam ca o sa fac,nu mai clipeam,aproape ca mi se oprise respiratia.
Trandafirul meu rosu,imbracat in negru pentru a doua oara deja,mi-a transmis printr-o privire doar 3 cuvinte : "vino dupa mine".
S-a ridicat de la masa si s-a indreptat catre masina,am inceput s-o urmez,fara sa ma mai opresc sa platesc cafeaua,ajung la nici 2m de ea si o aud ca-mi spune:- Iti dau un indiciu unde sa ma gasesti maine. Parada.
Am tacut,am lasat-o sa plece , mi-am pus casca pe cap,apoi am accelerat noul meu Harley ce facea cat 100. Ajuns acasa,incercam sa descifrez cu ce avea legatura indiciul dat de vocea ei suava ce mi-a atins cutia toracica. Exact. Maine urma sa particip dupa facultate la parada motoarelor din centrul orasului. Acolo voia sa ajung,acolo o gaseam.
Ma trezesc cu noaptea in cap,nu puteam sa mai dorm,se invartea prin capul meu de doua zile. Ma imbrac in negru sa ma asortez cu ea,imi iau doua casti,in caz de vreo finete vrea sa-mi incalzeasca spatele la parada si plec. Era 12:00,mai erau fix 10 minute pana cand incepea parada,iar eu nu aveam partenera ca restul motociclistilor. Ma asez la locul meu,imi pregatesc "nervosul" cum obisnuiam sa-i zic,si intr-o fractiune de secunda mi se lasa suspensia si simt iar acelasi parfum. Imi arunc privirea in spate si o vad in fata ochilor,la 1cm de buzele mele. Arghh,era atat de tentant. Fara sa schitez un cuvant,pun mainile pe ghidon,ea ma cuprinde de sold,dand drumul la parada.
Toti intorceau capul,aveam in spate cea mai superba fata pe care nici macar nu stiam cum o cheama. Ii vedeam in oglinda parul saten ce-i dansa odata cu vantul...Era atat de perfecta. Incepusem sa ma gandesc ce se intampla defapt,cine e aceasta fata,ce vrea de la mine si cat are de gand sa mai apara/dispara in viata mea. La sfarsit s-a dat jos,m-a sarutat pe obraz si s-a facut nevazuta printre toti motociclistii. Am ajuns acasa si am zarit rujul rosu de pe obrazul meu,pe care nu l-as mai fi sters vreodata. Nu stiam unde o gasesc a doua zi,nu stiam daca o voi mai vedea ,si de data asta nu-mi mai lasase nici indiciu.