Anunțul

38 3 0
                                    

Gata cu weekend-ul ,incepusem iar orele mele de facultate. Ajung grabit la primul curs,dau buzna in clasa,ma asez si particip la ora. Auzeam in dreapta mea doi colegi soptind despre o fata noua,dar nu-mi trecea prin cap ca acea "fata noua" este chiar trandafirul meu. Dupa curs,ies pana la vechiul meu prieten Tudi care venea grabit catre mine.
- Patrik,ai auzit despre noua tipa? Cica arata bestial!
- Mnu. Dar nici nu prea mor de curiozitate.
Mi-a fost de ajuns sa zic asta si pentru a treia oara am simtit parfumul ala..
Intorc capul si in capatul holului era trandafirul meu. Ea era tipa cea noua. Alaturi de ea urma sa-mi petrec urmatorii ani de facultate. Trece cu aroma parfumului ei in spate si ma face sa intorc capul. O aud spunand:
- Imi pare bine sa te revad.
- Si mie..
Iar ma blocasem. Fata asta imi luase complet mintile. Si dupa ce ca ma jucam "de-a indiciile " cu ea, acum urma s-o mai vad si prin facultate zi de zi. Aveam de facut un anunt in ceea ce privea participarea facultatii noastre la Teatrul Masca. Intru urmatoarea ora,din sala in sala sa fac anuntul,gasind-o pe ea in ultima banca ,exact langa sala mea de curs. Parca Dumnezeu stia ca noi doi avem un destin si trebuie sa ne intalnim asa non stop fara sa ne stim numele. Fac anuntul si plec. Seara urmatoare o gasesc la teatru. Imi fac curaj,ii zambesc,apoi bag capul in pamant si ma ocup de decorarea scenei. Sunt surprins cum vine , se aseaza langa mine si incepe sa ma ajute. Aranjam niste petale de trandafiri pe podeaua putrezita a scenei. Fiind putin mai atent am vazut cum imi scrie din petale mare si clar "terasa". Evident. Era alt indiciu pe care mi-l lasase. Oare unde se termina asta? Imediat dupa spectacol,dispare. Ma folosesc de indiciu si merg pe terasa ,unde ea isi raspandise tot parfumul ei de dama.
-Sunt niste indicii simple deocamdata,spune ea.
- Daca am ocazia acum,da-mi voie sa te intreb ,ce-s cu indiciile astea?
- Vrei sa descoperi?
- Cu siguranta.
- Toate indiciile astea au legatura cu mine. Daca vrei sa dezlegi misterul,foloseste-te de ele.

Tac. Era atat de misterioasa,ma distrugea cu asta,dar imi placea si eram dornic s-o descopar. N-am inceput sa-mi iau filme,imaginandu-mi cum va fi atunci cand o voi avea. Desi isi daduse seama ca o vreau pentru ca ma plimba ca un caine in lesa dupa ea,nici eu nu voiam sa ma las asa usor de dirijat. Asa ca am devenit la fel de misterios ca ea.

Trandafirul meu roșuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum