+ Gün ola hayrola kızım . Ayla annesiyle bir başına kalıyor geçinmesi zor,sırf bu yüzden okulu bırakmak zorunda kaldı ondada biz olmasak yardım edecek bir el yoktu.-Anneciğim kötü gün dostu bunun için var.Olsun Ayla okulu bırakmak zorunda kalsa da ona mezuniyet töreninde mutlu olmasi içim elimden geleni yapacağım, o törene katılacak.
- Ben aylanın evine gidiyorum anne sürprizimi göstericem bana eşlik et sevindirelim
+Bekle kızım bende geliyorum fırında kek vardı aysuna götüreyim çay koyup otururuz.
Müjgan ve annesi hızlı adımlarla Aylanın evine gittiler,Müjgan heyecanlı şekilde annesiyle konuşuyor,Aylanın ne kadar sevineceğinden bahsediyordu .
Tam kapıya vuracakken gördükleri karşısında dona kaldılar..+Anne ben yanlış mı okuyorum yoksa burdaki yazılar doğru mu ?
- Kızım nasıl yani camlarda satılık ev yazıyor ?Camlardan içeri baktığında evin boş olduğunu gördüler.Müjganın suratı bozulmuştu en yakın arkadaşı artık o evde kalmıyordu ve nasıl haber alacağını bilmiyordu. 18 yıldır yediği içtiği beraber giden arkadaşlık bi anda sahibinden satılık yazısıyla son mu bulacaktı ?
Müjganın gözlerinden yaş süzülerek yere oturdu " Anne ama neden ?" diyerek boğazı dügümlenmiştiAnnesi müjganın kolundan tuttu
"Sakin ol ben ögrenicem neden böyle birşey olduğunu" dedi.