Odjednom osecam necije ruke oko struka okrecem se i vidim Dennija, da on mi je decko. Možda mu ne pokazujem da ga volim, ali taj decko, on mi znaci previse! Ne znam kako to da opisem, on je nesto posebno, nijedan decko pree njega mi nije znacio toliko, kad sam ga upoznala prvi dan na faksu jednostavno sam znala da je on taj. Onaj o kom sve devojke mastaju. Onaj poseban, pravi, jedini!
Poljubio me je, bio je to lep i sladak poljubac.
Ja: Kako si danas?
Denni: Super ,mala ti?
Ja: Super, ovaj dan mi je bas lep!
Denni: Imamo jos 15min do pocetka predavanja
Ja: Pa...
I tu me naravno prekinuo poljubcem, volim kad to radi nekako mi ulepsa dan. Prekinem poljubac, i kazem da moramo da pozurimo.
★★★★★★★★★★★★★★★
Posle dugog dana na faksu dogovorim se sa Dennijem da nocas prespavam kod njega.
Prvo zajedno odemo do mog stana po moju odecu, i svee potrebno, a onda idemo kod njega.
Kad smo stigli otkljuca i udjemo unutra. (Logicno -.-)
Odlucim da se prvo istusiram pa da zajedno odemo do kreveta ^_^. Odlucili smo da gledamo film a posle.. ^_^ *_*
Gledali smo film bio je jako sladak i romantican. Kada se film zavrsio odlucila sam da malo pogledam facebook i ostale drustvane mreze. Na pocetnoj mi je izasla jedna slika sa natpisom "Kupi joj medu i bice samo tvoja"
Ja: (Okrenem telefon prema Denniju ) Vidi ovoo!!!
Denni: Ja cu da budem tvoj medaa!
Ovu recenicu cu pamtiti zauvek! Bil je toliko sladak kad je to rekao, meda mojj ^_^
(Nemam neke inspiracije za pisanje sta se posle desilo, to ostavljam vama da mastate ^_^)
Ovaj put me ne probudi alarm vec Dennijevi slatki poljubci.
Denni: Dobro jutro :D
Ja: Dobro jutro medoo.
Denni: Kako si spavala?
Ja: Odlicno , a ti?
Denni: Kad si ti pored mene spavam najbolje.
Ja: Jako mi je drago zbog toga, idem do kupatila, pa cu man spremiti dorucak.
Denni: Vazi
Kao sto sam i rekla odem do kupatila i spremim dorucak. Kad se lepo naajedemo, odlucimo da otdemo do grada malo da prosetamo.
Izasli smo ispred zgrade i seli u njegov auto. Uzimam telefon i vidim dve poruke. Otvorim ih ali su sa nepoznatog broja. Unutra su samo slike nekog kako se ljubi. Pogledam malo bolje i vidim da je to Denni, a devojka je.....Toliko za sad, nadam se da vam se svidja :D
YOU ARE READING
Revenge
RomanceDa li biste ocekivali izdaju od nekog koga znate od rodjenja? Od nekog ko je ceo zivot sa vama, koga smatrate sestrom? Ne? Pa ne bih ni ja. Ispravka, ono sto sam nekada bila ne bi ocekivalo. Ali nova ja je navikla na to. Nova ja je spremna na sve. I...