Liam: Moje ime je Liam James Payne. Rodjen sam 29. avgusta 1993. u Wolverhamptonu, okrug West Midlands , Engleska. Sad zivim ovde. Kao beba sam se rodio tri sedmice ranije i imao zdravstvenih problematia zbog cega sam bio na pretragama do cetvrte godine. Imam dve starije sestre Ruth i Nicola. Mislim da je dovoljno 😃.
Uzivela sam se dok je pricao o sebi, imao je neki mali ali presladak osmeh, delovao je zamisljeno i kao da nije imao bas najbolje detinjstvo ali da je sad srecan. Okice si mu se caklele dok je njima gledao pravo ispred sebe u jednu tacku. Dok je pricao naslonila sam se na njegovo rame na sta mu se jasno povecao osmeh ali se nije okrenuo.
Ja: Zelim da slusam jos o tebi, zanimljivo mi je.
Liam: Vremenom cu ti otkriti jos mnogo toga, ali mislim da ti je zasad ovo dovoljno.
Ja: Sladak si
Zanimljiv je nekako mi je mnogo toga otkrio a zapravo jos nista ne znam o njemu, zagonetan je, mislim da ne bih trebala da ga iskoristim. Trebace mi novi prijatelnji, a mislim da je on savrsena osoba za to. Ipak cu ovo vece otici kuci.
★★★★★★★
Juce mi je bilo zanomljivo, dogovorila sam se sa Liamom da me danas pokupi i da zajedno odemo do parka.
Mislim da ce nam biti zanimljivo, a Mazda cu jos nesto novo saznati o njemu. Mislim da mi se svidja, ne znam da l' sam se zaljubila ali decko je stvarno sladak, ali ne, naravno da se ja vise necu zaljubljivati ocecala sam to sebi. Muskarci su samo za jednodnevnu upotrebu, ako ti njih ne iskoristis on i ce tebe, to je uvek tako.
Nisam vam rekla da napolju pada sneg, i da je jako hladno. Jako volim sneg. Sve mi je to jako romanticno.
★★★★★★★★★
17h je i Liam uskoro treba da stigne izasla sam ispred zgrade i cekala ga. Sve je zaledjeno. Trotoar je jako klizav. Neka osoba mi je prisla sa ledja i uhvatila za ruku. Htela sam da se okrenem, okliznula sam i pala tacno ispred nekog auta koj je jako brzo vozio i nije se zaustavio
★★★★★★★
Liam
Vec mesec dana je bez svesti i za sve sam ja kriv...Iznenadila sam samu sebe, pala mi je neka inspiracija pa sam ovo napisala, znam da je kratko, ali nadam se da nije lose... ❤
YOU ARE READING
Revenge
RomanceDa li biste ocekivali izdaju od nekog koga znate od rodjenja? Od nekog ko je ceo zivot sa vama, koga smatrate sestrom? Ne? Pa ne bih ni ja. Ispravka, ono sto sam nekada bila ne bi ocekivalo. Ali nova ja je navikla na to. Nova ja je spremna na sve. I...