7.

38 9 16
                                    

Ulazim u stan i svi me pogldaju onim pogledom " da li si ti normalana" Pa naravno da nisam, ako niste primetili.. Pomislim ali ipak iskuliram i brzo otrcim do Eleanor. Nisam mogla da se zaustavim i naravno pale smo obe. Svi su se smejali i Eleanor , i ja smo se smejale. Bilo je urnebesno, cak je i stomak poceo da me boli! A onda sam shvatila da nista nisam kupila Eleanor. Koja sam ja gleupaca e da ne kupis najboljoj drugarici poklon za rodjendan, koji sam ja bolid! Stvarno ne verujem!
Ustajemo sa poda posle onolikog smeha i valjanja.
Ja: Ljubavi srecan ti redjendancic.... (da ne duzim) i da mnogo mi je zao sto ti nisam kupila poklon, kasno sam videla poruku i nisam stigla. Sutra idemo u neku kupovinu, da ti to nadoknadim!
Eleanor: Jaoj srecice, znas da te obozavam!
Pokazala mi je decka kog je upoznala na faksu, mislim da se zove Louis, tako bi trebalo. I da svidja joj se! Decko je jako sladak, ma presladak je. Oni ce biti stvarno savrsen par!
Sela sam na jednu stolicu i posmatrala sve koji su dosli. Pa ima mnogo ljudi koje ne poznajem. Au moram podhitno da odem sa ove zurke, tamo je onaj skot, tamo je Deeni, a ona kucka mu ladno sedi u krilo i meni se smesi, kako je nije sramora? Koga ona hoce da pravi ljubomornim nije mi jasno. Ako treba sad cu da nadjem bilo kog sa ove zurke i pojebacu se ispred njih. Samo da vidi da mi ne znaci! Ni on a ni ona. Gledala sam naokolo i slucajno sam spazila Louisa i Liama. Da oni se sugurno druze. Bilo je jos troje momaka tamo ali ne znam ko su. Pa posto mi je Liam ostao duzan, pa na neki nacin i nije sama sam pobegla. Ali mogao bi da posluzi. Nekad sam tako zlobnaa ali sta ima veze. I ovako muskarci nemaju osecana. Oni su samo bezosecajni skotovi koima je stalo samo do seksa. A i naravno da te povrede najvise sto mogu. Ja zapravo ni nemogu da opisem mrznju prema njima! Sve zbog njega! Pa krecemo sa iskoriscavanjem.
Poslala sam Liamu porku ★Dodji do mene, nismo nesto zavrsili★ I cekala odgovor umesto poruke samo se okrenuo pogledao me i odmah dosao.
Liam: Ono vece nismo zavrsili onaj posao. Iskrala si i pobegla. A tako sam te zeleo oko sebe.

Sapnuo mi ja u uvo. Sva sam se najezila. A on se pervezno najmejao.
Ja: Mozemo to da uradimo veceras.
Liam: Jedva cekam.
Ja: Naravno, mozemo malo da se upoznamo.

Nisam htela da se to prebrzo desi jednostavno sam zelela da Denni to vidi. On mora to da vidi!
Liam: Pa ne znam sta bi zelela da znas o meni.
Ja: Sve
Liam: Pa mozda bi bilo dobro da ti ispricam nesto kratko
Ali ne znam kako da pocnem
Ja: Evo ja cu prva
Imam devetnaest godina. Zivela sam u NY sa roditeljima i sestrom, kasnije sam upisala fakultet. Decko me je prevario sa najboljom drugaricom i ja sam se preselila ovde. To bi bilo ukratko o meni sad ti!
Liam: Zovem se Liam Payne..

Toliko za sad, nemam neku inspitaciju i znam da je ocajno, ali polravicu se, moram od neceg da krenem!
Hvala svima na lepim komentarima! <3
Ostavite vote i komentar mnogo mi znaci!! <3 I da mislim da ce svi nastavci biti odbrilike ove duzine, pa kakom se cini, treba li biti krace ili duze, ili vam se svidja ovako??

RevengeWhere stories live. Discover now