După venirea mea în Londra parcă totul a intrat pe un sens normal şi logic.Parcă tot a revenit ca înainte.
Vara asta am simțit-o cum nu am simțit-o niciodată.Mă bucuram de orice lucru mărunt pe care înainte îl ignoram.
Părinții mei erau bucuroși să mă vadă.Ca recompensă,că m-am descurcat bine în L.A.,aceştia au hotărât să mă lase într-o excursie la mare.Excursia se făcea în fiecare vară.Majoritatea prietenilor mei participau la această excursie şi erau foarte încântați.Eu nu voiam să merg cu ei deoarece ei consumau băuturi alcoolice şi erau majoritatea băieți.Nu aveam doar băieți în cercul meu de prieteni, aveam şi câteva prietene care erau la fel ca mine,adică nu consumau nimic.
Până la urmă am fost convinsă de una din prietenele mele,Lizzie,cu care am şi împărțit camera unde eram cazați.Am stat o săptămână.
Ne-am distrat şi îmi părea rău dacă refuzam să merg.
Noaptea stăteam în cameră sau urcam la alții unde se auzea muzică.
După ce m-am întors din excursie,Nicki mi-a propus să o însoțesc la o petrecere,la New York.Ai mei nu au avut nimic de obiectat şi m-au lăsat.
Mă aștepta împreună cu câteva fete la aeroport în New York unde era stabilit să mă aștepte.
Am însoțit-o la acea petrecere.Era chiar frumos acolo.Decorul era elegant şi destul de simplu pentru o petrecere de fițe la care participă vedete internaționale.
Totul era decorat cu alb şi albastru,un local cu ferestre care înlocuiau pereții,cu perdele rafinate care coborau doar până la jumătatea geamului şi din când în când câte un ghiveci cu flori albe şi albastre erau plasate în așa fel încât să nu te lovești de ele.Mesele erau şi ele foarte rafinate şi bine amplasate încât să poți trece printre ele deși era foarte aglomerat.Pe Nicki toată lumea o saluta încă de la intrare.Multe vedete mi-au văzut ochii.Îmi făcuse şi mie cunoștință cu câteva personalități importante precum:Rihanna,David Guetta,Jessie J,Ed Sheeran,Pia Mia şi altele printre care şi Sam Tsui de care eram înnebunită.Îl ascultam de la paisprezece ani şi am continuat să îl ascult.Mă holbam la el până Nicki a observat şi m-a obligat să merg la el şi să-l salut,dar îmi era rușine să merg la el şi să mă bag peste discuțiile lui.
Nicki văzând că nu am de gând să fac ceva,m-a luat de mână şi m-a tras până lângă el.Îl saluta şi făcuse cunoștință cu el apoi i-a făcut cu mine,deși ştiam foarte bine cine era.Am vorbit aproximativ jumătate de oră despre diferite lucruri,despre ce melodii avea să înregistreze, despre niște schimbări de imagine.Iar el mă întreba cum este Nicki şi cum mă înțeleg cu ea.
Mă așteptam să fie mai dificil.Să nu prea vorbească ştiind că sunt fana lui.Se comporta normal.
Până la urmă şi vedetele sunt oameni,mai mult sau mai puțin.
Totul a continuat total normal până a apărut Miley Cyrus.Nicki nu o suporta deoarece s-a luat de cultura negrilor şi ,spune ea,şi-a bătut joc de ei prin niște afirmații necontrolate şi jignitoare.Niciodată mătușa nu suporta să îi insulți familia sau semenii.Reacția ei era foarte necontrolată când vine vorba de oamenii asemeni ei.La petrecere nu am mai stat mult căci domnișoara Cyrus o ataca pe Nicki atunci când prindea ocazia şi decât să se işte un eventual scandal,am plecat.
Ziua următoare colindam magazinele din New York cu Nicki şi cu o dansatoare,Jane.
Mătușa voia să se intereseze de noile tendințe în modă şi poate să şi cumpere câte ceva.Nu mă lăsa să plec în Anglia până nu am participat la unul din concertele ei incendiare.
Ținutele erau îndrăznețe şi foarte sexy,poate mult prea sumare şi care dezveleau prea mult din corpul mătușii,dar şi al baletului din spatele ei.
Jocurile de lumini erau fantastice.Nu mai văzusem asemenea spectacol de lumini de la unul din concertele dj-ului Avicii,la Londra acum câțiva ani.Luminile ascundeau orice greșeală făcută de balet.
Publicul era în extaz.Toată lumea țipa,fluiera,aclama.Unii fluturau panglici luminoase pe care era imprimat numele mătușii.Totul ieșea ca la carte,exact pe placul lui Nicki.
Tot concertul a durat vreo două ore în care am crezut că voi surzii.Volumul era la maxim şi de la atât zgomot parcă începea să mă doară capul.Priveam chiar dacă eu voiam să mă retrag.Dacă aş fi făcut acest lucru,sigur Nicki s-ar fi supărat pe mine.Nu voiam să o supăr,mai ales că un an de zile doar pe ea am avut-o aproape şi doar ea m-a putut consola.Acum o iubeam mai mult ca înainte.
După concert ne-am dus la hotelul în care erau toți cazați.Eu stăteam cu Nicki şi cu Jane în aceeași cameră.Stăteam şi vorbeam.Mai mult ascultam căci nu mă încumetam să intervin în discuția lor,mai ales că Nicki era foarte atentă la ceea ce spunea Jane.Până la un moment dat când mătușii i se făcuse foame şi o trimisese pe Jane la recepție pentru a vedea dacă mai este deschis restaurantul hotelului pentru a comanda ceva.Acesta fusese prilejul perfect ca eu şi Nicki să vorbim:
-Cum ți s-a părut concertul? spune ea încrezătoare
-A fost frumos,dar poate trebuie să faci niște schimbări.spun nesigură
-La ce te referi prin "schimbări"?mă întreabă ea nedumerită
-Ținutele poate sunt puțin exagerate.Adică,ai putea să te îmbraci cu ceva cu un decolteu puțin mai discret.Nu sunt sigură.
-Crezi că asta ar trebui?
Nu spun nimic,dar gestul meu aprobator cred că înseamnă mai mult decât niște cuvinte spuse cu glas stins.
Încerca să treacă la un alt subiect:
-Te-ai hotărât?mă întreabă zâmbind
-La ce?
-La decizia de transfer.spune calmă
-Nu sunt pe deplin sigură.răspund eu cu o privire îndreaptă spre priveliștea geamului
-Şi totuși,spre ce înclini?
-Să mă transfer.spun cu ochii înlăcrimați
Nicki doar își lăsa privirea spre podea şi își freca fruntea cu degetele:
-Sper să fi sigură pe ceea ce faci şi să nu regreți.
Acum mă privea cu privirea ei specifică pe care întotdeauna voiam să o primesc.Era o privire demnă completată de un mic surâs în colțul gurii:
-Doar sunt nepoata ta.Nu regret nimic.spun privind-o la fel
Voiam să ne îmbrățișăm,dar Dake intrase în cameră atât de brusc încât mă speriasem.Nicki îl dăduse afară imediat.Dake avea obiceiul prost de a nu ciocănii la ușă înainte de a intra.
Jane venise cu puțină mâncare, considerând că este suficientă.
Următoarea zi,de dimineață,am plecat înapoi acasă.Bună dragilor. Nu voi renunța la această introduce.După cum observați,am început volumul al doilea.Sper să vă placă acest volum.Încă nu m-am gândit ce să scriu mai departe,dar poate mă ajutați voi.Ce credeți că se va întâmpla mai departe?Sunt curioasă să văd ce gândiți.
Ne citim săptămâna viitoare.