Balul mascat

42 6 5
                                    

Era spre terminarea celui de-al doilea semestru.Multi elevi se bucurau,dar nu si cei din ultimul an de liceu.Ei aveau sa treaca prin chinul examenelor finale.Erau examenele lor prin care isi finalizau liceul,dar era considerat si test de maturitate deoarece trebuia sa constientizezi si sa te pregătești pentru o noua etapa a vieții.
Ultima lor bucurie era banchetul organizat chiar de ei.Ei alegeau tema lor proprie.In alți ani fusese ceva disco,acum, insa, eleganta lui Nicki se simti si tema fusese aleasă.Bal mascat cu măsti venetiene.Nicki asigura mastile tuturor elevilor,insa costumele erau alegere proprie si personala.
La bal doar unii profesori erau prezenti,cei  responsabili de toată securitatea balului.In fiecare an se face tragerea la sorti in randul profesorilor sa fie clar cei care merg sa-si sacrifice o noapte stand cu elevii.

In săptămâna balului toți umblau ca bezmeticii dupa costumul perfect.Nu si nepoata lui Nicki.Acum,fiind totul bine între ele,Nicki ii procura o rochie de epoca nu foarte pompoasa pe care sa o poarte la bal.
Rochia era atat de delicata,dintr-o catifea lucioasă de un rosu caramiziu,cu mici detalii aurii,la care nu putea să lipsească  evantaiul din dantelă aurie si masca special tinuta pentru ea.
Jenn fusese si ea ajutată.Acelasi tip de rochie bufanta,doar ca in tonuri de albastru inchis si cu detalii argintii.Alisha considera mereu ca Jenn,fiind blonda, ii statea cel mai bine cu albastru.Troy avea cu ce se mândri.Avea sa tina la bratul lui una din cele mai frumoase fete din sala.Pe Troy il vor strecura dupa ce incepe distracția si toti vor fi pe ringul de dans.

Taehyung astepta si el momentul balului.Avea sa se faca neobservat printre tineri si sa răpească o anumita domnisoara pentru a petrece putin timp împreună.
In ziua balului,Taehyung o sunase pe Alisha încercând să o descoase in legatura cu tinuta pe care o va avea.Fara speranta insa.Fata nu dezvălui nimic.Se oferi sa o duca pana la sala in care se va tine balul,alt refuz:
-Te astept in fata casei.o anunta brunetul
-O sa ma duca soferul matusii.Nu te mai stresa atat,Taehyung.
-Aly,vreau sa te vad.Vreau să vorbesc cu tine.
-O sa vorbim prin mesaje.
-Vreau sa fiu langa tine.
-Cu gândul doar.
-Cu trupul vreau.
-Taehyung...
-Da,draga mea?
-Nu-mi mai spune asa.E ciudat.
-Hai sa nu ma fie ciudat si sa iesim la o intalnire.
-Bună gluma,Taehyung.spune fata chicotind
-Eram cat se poate de serios.
-Hai sa nu mai vorbim despre asta.Ma incomodeaza.
-Si eu sunt nemultumit ca tu nu vrei sa te duc eu cu masina la bal.Nu le putem avea pe toate.
-Sigur,Taehyung. Trebuie sa ma pregătesc.Mai vorbim.
-Te mai sun eu cand esti acolo.Să fiu sigur că esti bine.
-O sa fiu,stai calm.

Închisese apelul si fata incepu sa se pregătească.Isi lua rochia nu foarte usoara,ceva specific rochilor din acea vreme:
-Cum putea o femeie sa meargă in asa ceva?o intreaba bruneta pe Karla care o ajuta să se îmbrace
-Era ceva normal pe acea vreme.
-Oare pe atunci tot asa incomode erau?continua sa întrebe in timp ce Karla ii stranse  corsetul
-Ma gandesc ca da.Te-am strâns prea tare?
-Toată rochia e prea strânsă din fabricatie.
Karla incepu sa rada.Inainte sa plece avea sa ajunga si Nicki sa o vada:
-Esti superba!exclama matusa ei cand o vazu
-E un mod dragut de a tortura o femeie.Moarte lenta.
Cele doua femei mai mari începuseră sa rada tare.O considerau chiar amuzantă in situatii de genul.Mereu avea cate o replică nu chiar ironică,dar cu tenta ironică.Matusii ei ii plăcea asta.Si ea folosea ironia mereu cand avea ocazia,iar fata începea să ii semene de cand se mutase in Los Angeles.

Troy si Jenn ajunseseră in fata casei,de unde avea sa o  ia si pe bruneta si sa plece spre localul luxos unde se va tine balul.Isi luaseră rochii de schimb,iar dupa 12 se renunta la tinuta pompoasa in favoarea rochilor comode si din contemporaneitate.

Taehyung stia ca fata trebuia sa fie îmbrăcată destul de pompos,dar cand nimeri in usa salii de bal parca totul i se blura.Toate erau cu masti si îmbrăcate de epoca.Nu putea sa distingă una mai altfel decât o alta.
Ajunsese inainte cu putin timp de miezul nopții.Auzise un zvon cum ca o sa renunte toată lumea la hainele astea ciudate si o sa fie ca in prezent.Astepta sa treaca timpul si sa o găsească mai repede ce bruneta pentru care venise pana aici.Statu pe terasa localului pana la miezul nopții,apoi porni in cautarea ei.

The Truth IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum