Spor la citit.O sa fie un capitol lung.
Pe tot parcursul drumului Taehyung asculta ce vorbeau cele doua fete. Mai avea o conversatie scurta cu Jimin,dar nu se putea concentra.Era doar vina ei ca nu era în stare de nimic.Isi rezema fruntea de scaunul ei,plasticul rece atingandu-i fruntea care părea ca se infierbanta si va aparea o durere de cap cat de curând:
-Frate,esti bine?spune Jimin mai tare atrăgând atentia fetelor
Brunetul nu se misca doar ii făcuse un semn din mana sa il lase in pace:
-Taehyung esti bine?cand ii auzi glasul parca durerea de cap ce începea să se instaleze fusese spulberată.
-Ma simt cam rău,spune el si o priveste in ochi pentru prima data dupa ceva timp.
-Cred ca ar fi mai bine să facem schimb de locuri,nu crezi? Jenn îl lasi pe Taehyung sa stea in locul tau?spune Jimin si o privi pe blonda cu un zâmbet jucăus.
-Ce tampiti! Noi credeam ca ii e rău pe bune.Jenn nu se abținu si le arunca o privire urâtă fiecaruia.
Jimin se lasa langa brunet:
-Scuze frate.Am vrut sa stai langa ea.
-Nu-i nimic.Nu mai incerca nimic data viitoare.
Jimin aproba cu capul si se lasa in scaun mai mult,punandu-si castile in urechi.El voia sa faca un bine prietenului sau,dar esuase.Poate fusese prea direct sau chiar nu erau ele genul de fete pe care sa le convingi.Drumul fusese unul destul de lung.Traversasera o pădure de brazi destul de deasa,urmand ca autobuzul sa-i lasa chiar in tabără.
Imediat ce s-au adunat toți absolventii in locul unde se vor petrece focurile,au inceput sa fie împărțiți în cabane.
Jenn si Alisha stăteau una langa asta si asteptau să audă ca vor sta împreună in cabana,dar nu fusese asa.Alisha era repartizată in cabana 20,iar Jenn in 25.Taehgung statea in cabana cu profesorul de sport si alte cadre însoțitoare precum si Jimin.Cei doi tineri au ajuns sa devina supraveghetori datorita promisiunii profesorului de sport cum ca vor primi mai multe scrisori de recomandare pentru dosarul de admitere la facultate.
Fiecare însoțitor trebuia sa isi aleaga cate 2 cabane si sa participe la diverse activitati care vor începe maine:
-Eu vreau cabana 20.Taehyung se trezi sa spuna primul.
-Cred ca ar fi bine sa tragem la sorț si sa vedem,spune o alta profesoara de sport din liceu
-Dar prietena mea e in cabana aia si vreau sa am eu grijă de ea,minți Taehyung.
Lui Jimin ii venea să rada si sa ironizeze cele spuse de prietenul lui.
-Atunci tu iei cabanele 20 si 21.E bine?spuse profesorul de sport
-E perfect.Alisha isi cunoscu colegele de cabana cand intra in aceasta.Fusesera prietenoase cu ea si vorbisera mult in timp ce isi desfaceau bagajele.
Seara profesorul de sport ii chemase doar la focul de tabara amintind ca maine vor incepe activitățile de tabără.Dimineața erau toți treziți la prima oră a diminetii sa înceapă toată lumea sa se pregătească pentru activități. Taehyung le supraveghea pe fetele ce stăteau inaintea lui si asteptau sa afle ce vor face azi.
-Azi avem un traseu sportiv.L-am creat special pentru a va distra.Traseul era pe o bucata de câmpie putin mai departe de tabara.
"E doar prima zi si deja scoate untul din noi.Si vor mai urma doua zile aici.Cum sa rezist?"gândi bruneta
Acel traseu luase jumatate din zi.Nu era deloc simplu:sarituri la groapa cu nisip,de traversat un zid,de urcat pe franghie si multe altele.Au întrerupt activitatea pentru a servi prânzul.
Taehyung le aduseseră mâncarea fetelor la cantină.Fetele din grupa lui erau adunate la o singura masa fiindu-i usor sa le găsească.Isi rezervase un loc liber de langa bruneta care se simțea incomod cand văzuse atâtea necunoscute la masa.Privirea ii cauta cea mai bună prietena,dar fusese distrasa cand brunetul se aseza langa ea si ii puse mâncarea in fata.
Fetele vorbeau,Taehyung se mai baga in vorba cu ele,primise cateva replici ce semănau a flirt din partea unei fete,dar le ignoră.El terminase de mâncat mai repede si fugise pana in spatele tejghelei de unde se servea mâncarea.
După masă erau lăsați liberi doua ore.Unii dormeau,iar alții stăteau degeaba.
Taehyung insa o chema afara pe brunetă:
-S-a intamplat ceva?intreaba bruneta
-Vreau sa vorbim putin.Nu prea am vorbit de ceva timp.
Ajunseseră in fata cantinei si Taehyung intra pentru câteva secunde, iesind cu doua briose.
-Cred ca iti plac astea.Am auzit ca britanicii sunt înnebuniți dupa ele.
-Ne plac,dar nu suntem nebuni,rade ea la afirmația lui
-Nu am mai vorbit demult.De ce?intreaba si se așează pe iarba in spatele cantinei.
-Pentru ca ai inceput sa stai din ce în ce mai mult cu Kate.Nu vreau sa va stric planurile,spune ea si se aseza putin mai departe de el.
-Nu am nimic cu ea.
-Dar ea cu tine?întrebarea il lua prin surprindere pe băiat.Nu stia ce sa ii spună.
-Ea il place pe Jungkook,spune el si lua o muscatura din briosa.
-Si nu mai simte nimic pentru tine?spune ea privindu-l.Brunetul nega cu o simpla miscare a capului.
-Atunci de ce erati mai mereu împreună?
-Voia sa afle lucruri despre Jungkook.
-Taehyung,sa te cred?Adică nu te-ai uitat deloc la mine pe parcursul acestei discuții.
-Imi pare rău,se scuza el.
Ea se ridica si ii pusese briosa neinceputa in brate:
-Sa imi spui ceva cand o sa fie adevarat si o sa ma privesti in ochi.
-Stai,spune el si se ridica cat poate de repede.Nu te mint.Nu pot să te mint.Poti sa-l întrebi pe Jimin.
-Nu vreau sa mai stiu nimic de la voi.Nu vreau sa mai vorbiți cu mine,spune si ajunge in fata cantinei.
-De ce mereu ne certăm? De ce mereu cand vrem sa ajungem undeva,noi doi ne certăm?spune brunetul ce acum statea in fata fetei.
-Pentru ca tu vrei mai multe.Iar eu nu vreau sa fac parte din viata ta in modul asta.
-Esti singura pe care o vreau.Nu am nicio alta fata,spune el si isi lipi fruntea de a ei.
-De ce te-as crede?spune ea punându-i mana pe obrazul drept.
-Spun adevarul,spune acesta si isi apropie buzele mai tare de ale ei.Iti jur,sopteste apoi isi zdrobeste buzele de ale ei.
Se despărțiră,dar el continua sa o privească:
-De ce mereu ajungem aici?spune ea
-Pentru ca mereu ne certăm si chiar nu suportăm sa stam departe,spune si o lua de talie,strangand-o la piept.
-Imi pare rau pentru tot.Chiar nu am vrut niciodata sa ma cert cu tine,se scuza ea.
-Si eu te enervam si nu stiam ce sa fac,apoi am fost cu Kate si as fi vrut să ne întâlnim.Chiar nu stiu ce era in capul meu,spune si ii mângâie părul.
-Hai sa incercam sa nu ne mai certăm,spune ea si il cuprinde mai strâns de talie.
-Chiar as vrea sa vad daca putem,spune băiatul râzând împreună cu ea.
Plecaseră sa se vada cu Jimin si sa mai vorbeasca.Statusera mai mult de vorba si acum trebuiau sa se întoarcă la activitate.
A doua zi facusera lectii de prim ajutor si invatasera sa asambleze un cort,de altfel si cateva trucuri de supravietuire.
In ultima zi era programată o drumeție,urmand ca in dimineața urmatoare sa plece spre L.A..
Toți se pregatira sa plece spre drumeție.Cu ghiozdanele pe spate pline cu mâncare,sticle de apa si trusă de prim ajutor pornira nerabdatori prin pădurea deasa.Taehyung o ținea strâns de mana pe brunetă,se oferi sa-i duca si ghiozdanul,dar aceasta refuza.
Două ore le lua sa traverseze padurea si sa ajungă la un loc de campare. Toți luasera loc pe pământ si aveau răgaz jumatate de ora sa isi tragă sufletul.
Respiratia brunetei se oprea destul de des fiind foarte obosită si aerul tare de pădure,plamanii eu nu mai suportau mult.Isi cauta in disperare medicamentele pe care le avea cu ea in permanenta.Taehyung o privi îngrijorat iar cand scosese tubul de pastile inlemni:
-Ce e?o intreba speriat
Ea ii făcuse semn din mana cum ca va trebui sa astepte un raspuns si lua o pastilă dand-o pe gat cu apa.
Brunetul statea lipit de ea dupa toată scena.Nu stia ce se intampla.Cele mai negre gânduri ii trecuseră prin cap. Cand isi reveni ea îl sărută pe obraz si ii mângâie pe par:
-O sa iti povestesc tot cand suntem doar noi doi.
El o privea in ochi,apoi o stranse de talie punandu-si capul pe picioarele ei:
-Sa nu imi zici ca mai ai o zi de trait,te rog.
-Stai calm.Nu e nimic grav,spune aceasta si ii răsuci cateva suvite pe lângă deget.
Jenn văzuse tot.Ea stia care era problema si prefera să nu intervină.Dupa ce se linistisera lucrurile isi petrecuse timpul cu ei.