Aproape de final

42 6 2
                                    

Banchetul fusese ultima distracție pana in luna august.Atunci era gata cu examenul final si cu admiterea la facultate.
Bruneta incerca pentru o perioada de o luna sa se concentreze sa memoreze notiuni care sa o ajute la examen.Timp de o luna rupse legăturile cu toată lumea.Era singura sansa sa recupereze si sa se concentreze la invatat.Taehyung nu fusese de acord,dar ii respectase decizia doar cu conditia ca dupa examen sa iasa la o intalnire.Ea spera ca va uita in aceasta perioada de timp.
Jenn era si ea preocupată cu învățatul si mai vorbeau seara inainte sa se culce.Prietenia lor s-a consolidat si acum se ajuta reciproc la invatat.

Cu o saptamana inainte de examen iesise cu Jenn in oras la o cafenea,LaCaffee.Era cafeneaua lor,locul unde mereu se intalneau. Aici se simțeau ca acasă.S-au asezat la masa lor obisnuită din coltul cafenelei:
-Ma bucur sa te vad.spune bruneta luand-o in brațe pe blondă
-Si eu.Cum esti?Mai ai de invatat?o bombarda blonda cu întrebări
- Mai am doar o lectie la engleza si am terminat,tu?
-Le-am terminat,dar le mai repet pana săptămâna viitoare.
-Sper sa fie ceva cat de cat usor.spune bruneta
-Am auzit că a fost o generatie care nu a trecut.Toti au picat examenul.
-Cum asa?
-A fost mult prea greu subiectul si au fost tot felul de încurcături si au fost nevoiti sa-l dea in toamna.ii povesti blonda
-E o nebunie.
-Chiar e.
-Stii ca nu am mai zis de ceva timp de Troy?remarca Jenn
-Acum ca spui,chiar e ciudat.spune Alisha si lua o gura din cafeaua cu lapte inca fierbinte
-Ne-am certat foarte rau.spune Jenn privind ceasca de cafea
-De ce?
-Aveam niste bănuieli si l-am rugat sa-mi arate telefonul pentru a ma convinge ca totul e bine între noi.M-a facut paranoică si nu am mai vorbit de vreo doua saptamani.
-V-ati despărțit?o intreaba bruneta pe un ton monoton
-Nu stiu,adică nu a spus niciunul sa terminăm totul.Habar n-am ce este cu noi.
-Lasa totul asa si dupa examen iti propun sa discutați. Macar sa stii daca poti incepe sa treci peste aceasta relație. Nu mi se pare normal ca tu sa-l astepti si el sa se distreze cu altele.
-Dar chiar nu am fost paranoică.spune blonda dandu-si ochii peste cap
-Dar cum a fost?
-Am dormit o noapte la el.In timpul noptii tot primea ceva mesaje,iar spre dimineata i-a sunat telefonul.
-Nu era alarma?
-Nu.Am văzut un numar si imediat a luat telefonul si s-a închis in baie sa vorbeasca.
-Asta nu e ceva normal.

Pe cand conversatia a devenit mai tensionată,s-au auzit rasetele unor cunoscuti.Cele doua fete privira spre usa si ii observa intrând pe Jimin,Kate si Taehyung. Rămăsese dezamăgită,dar nu de faptul ca-l vedea pe Taehyung langa Kate,ci de faptul ca ea se simțea tot mai bine in preajma lui.Isi bau repede cafeaua:
-Putem pleca?spune bruneta
-S-a intamplat ceva?se sperie blonda de rugămintea ei spontană
- Nu vreau sa ii vad.Chiar mi-ar strica ziua mai mult.
Jenn isi întoarse capul spre cei ce stăteau la o masă aproape de bar.
-Pot sa iti dau banii sa plătești si pentru mine?întreba bruneta
-Sigur.
Jenn se ridica,iar imediat Alisha se ridica si ea punandu-i lucrurile in geanta blondei. Voia sa evite orice contact cu băiatul.Se invinovatea ca il lăsase sa se apropie prea mult de ea la banchet.Nu trebuia sa il lase sa se apropie,dar chiar nu si-a dat seama.
In timp ce-i punea blondei telefonul in geanta auzi vorba. Recunoscu acele voci imediat.Taehyung era langa Jenn si vorbea cu ea,scanand sala spre a gasi o alta persoana.Adica pe ea. In momentul in care ochii lor făcuseră contact ea simti cum intra in panica.Panica se accentua atunci cand il vazu ca se apropie cu un zâmbet pe buze.
Gândeste mai repede.isi spuse ea in gând

Cand se apropie mai tare,ea o lua spre usa si iesi din cafenea amestecandu-se prin mulțime.Taehyung iesi dupa ea,dar o pierdu-se prin mulțime. Se trezi la realitate cand o văzuse pe Jenn ca urma sa faca la fel ca bruneta:
-Unde e?spune el tinand-o de brațe
-Nu stiu.ii raspunde ea scurt
-Dar ai stat cu ea de vorba.
-Si a plecat inainte sa terminăm de vorbit.
Astea fiind spuse,se smulse din mâinile lui mari si o lua spre iesire.
Cand veni seara o suna,ii trimisese mesaje brunetei in speranta ca va vorbi cu el si ca va avea ocazia sa ii explice situația din acea zi.Ea il evita cat de mult posibil.
Taehyung ajunsese in fata casei ei in timpul nopții in speranta ca va vedea lumina in camera ei, dar fara reusita.Regreta ca nu se grabise atunci sa vorbeasca cu ea.Acum poate vorbeau la telefon si isi trimiteau pupici de noapte bună,daca situația era lămurită, dar cum nu este va trebui sa astepte putin cat sa poata face ceva.

Pentru Alisha stresul era cel mai mare inamic.Mai avea doua zile pana la examen si tot ce se chinuise să învețe parca se dusese pe apa sambetei. Toate noțiunile i se amestecau in minte si ea prinsese un sentiment străin pana acum fata de ea,deznădejdea.Deja ii provocau dezamăgire toate gândurile negre care i se formasera in cap.Se imagina in situatia sumbra in care le explica părinților ei de ce nu a luat nota de trecere la cel mai important examen. Cu o noapte inainte nu putuse sa doarmă.Era mult prea emotionata si stresata,iar Jenn nu o ajutase deoarece ea era mai stresata.
Luni dimineata,in ziua examenului,vorbise cu Nicki si ii spusese ca se frământă pentru examen.Nicki o incuraja si o insotise in masina ce o ducea spre scoala.
3 ore durase chinul.
Iesise din sala dupa doua ore si ceva.Era dezamăgită ca putea face mai mult,stia ca se poate exprima mai bine si ca isi putea coordona ideile sub o alta forma.
Miercuri,a doua zi de examen,o prinsese sub aceeasi stare.Era stresata si supărată că notele in examen vor fii mediocre si nu va putea intra la facultatea pe care o vrea.Si din acesta examen iesise indiferenta.
Iar vineri era ultima proba a examenului.Aceeasi stare,aceeasi lipsă de entuziasm,aceeasi iesire indiferenta fata de ceea ce scrisese.
Nici de la Jenn nu auzise cuvinte care sa o liniștească.Blonda ii explica rezolvarea fiecarui exercitiu,iar din cauza memoriei scurte isi incurca rezolvările.
Alisha credea că făcuse un adevarat dezastru in acele lucrari.In loc sa le rezolve,le complicase si mai tare.Era dezamăgită.Taehyung o sunase vineri seara sa vada cum s-a descurcat,dar nu ii răspunse.Prefera să nu o mai încurajeze nimeni si sa astepte afisarea notelor.

Bună dragilor. Stiu ca am promis ca voi posta cat de des pot si chiar incerc sa ma tin de cuvant.
Sper sa apreciati ca maine am o simulare la logica,dar eu am finalizat scrierea acestui capitol.Sper sa va placa.
Stiu ca deja e foarte mediatizata sinuciderea unui membru din SHINee,dar chiar nu trebuia.Rudele oricum sunt distruse.De ce sa se infinga mai mult cutitul in rana?Sper ca voi sunteti bine.
Ne citim in capitolul urmator.

The Truth IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum