Ik heb me zojuist besefd wat ik gedaan heb. 'Fuck, ik heb zojuist iemand vermoord. In mijn eigen fucking huis!' 'Het is de waarheid, maar het is beter zo.' Zegt Harry. Ik begin helemaal te rillen maar ik hou me sterk. De beelden schieten de hele tijd door m'n hoofd hoe George neervalt. Overal bloed. Harry in paniek, ik overstuur.
'Dat de buren nog niks gemerkt hebben.' Merkt Harry op. 'Hiernaast staat het te koop en aan de andere kant slapen ze alleen maar, geen kleine kinderen ofzo. Er is staat heel veel leeg hierzo.' 'Aha okay.'
'Wil je w-w-wat drinken? ' vraag ik stotterend. 'Pak ik zelf wel, ga jij maar ff zitten.' 'Okay.'
'Harry, dit is misschien heel raar wat ik ga zeggen. Toen ik schoot, voelde het net alsof ik niet de trekker overhaalde maar dat iemand me voor was , mijn vader. Alsof hij bij me was.' 'Dat is niet raar, ik geloof je tot diep in je hart.' 'Thanks Harry.' 'Ik ben je zo dankbaar, dat je bij me was.! ' 'Frances, luister heel goed naar me.' Hij pakt me bij mn schouders met z'n handen, ik kijk hem recht in zn ogen aan. 'Ik doe niks liever dan jou beschermen, je bent mijn beste vriendin. We lachen, we huilen, we maken dit soort dingen mee met elkaar. Zonder dat we er iets aan kunnen doen.' 'Je bent een sterke meid, je schiet ff iemand dood met een reden dan. Zelfs ik zou die stap niet durven nemen, ookal ben ik Harry Styles. 'Harry thanks! Thanks for everything! Ik heb denk ik net iets te veel van mn vader mee gekregen.' 'Haha leuk toch.' Zegt Harry. Ik knuffel hem en snuif de geur van hem diep in me op hij ruikt naar zware aftershave. Maar hij ruikt niet zo lekker als Zayn. 'Love you like a friend.' Zeg ik. 'Love you like a friend too.'
En we laten elkaar los. Ik ga weer zitten op de bank en kijk wat om me heen tot me de pistool op het aanrecht is opgevallen. Ik loop er naartoe pak hem op en wil hem weer terug leggen waar die vandaan kwam, tot dat ik gerommel hoor in het sleutel gat. Ik richt het pistool op de deur en ik kijk adembenemd toe hoe de deur open gaat. 'Frances nee!' Schreeuwt Harry. Ik zie Zayn in de deur opening en ik laat het pistool vallen. Zayn kijkt me aan met een 'what the fuck is happening here' face. Ik zak door m'n knieën en begin te huilen, te gillen. Zayn knielt voor me neer en slaat een arm om me heen. 'Z-zaayn... G-George...Z-zayn.' 'Ssst' sust hij me. 'Vertel het me zo maar, kom ga ff zitten.' Hij trekt me omhoog en tilt me op. We gaan zitten, ik zit bij hem op z'n schoot. Harry geeft ons 2 glazen cola. 'Thanks.' Zegt Zayn. Ik kijk hem dankbaar toe. Ik neem een slok van mn cola, en merk dat ik al wat rustiger word.Ik begin uit eindelijk mn verhaal te vertellen:
'Ik was klaar met werken, Harry en ik gingen naar de supermarkt dingen halen voor 't eten. Ik was aan 't eten koken. En we gingen eten. Toen ging de deurbel. Ik deed de deur open en er stond een jongen van ouder dan 25 voor de deur ik had hem niet meteen herkent. Maar het was George, van dat gevecht. Hij duwde me tegen de muur van onze gang aan. Hij zoende me tering hard, trok al m'n kleren uit althans probeerde hij. Ik probeerde 'help' uit te brengen. En dat heeft Harry gehoord want hij zat nog in de woonkamer te eten. Hij gaf hem een fucking harde klap op z'n achter hoofd. En Harry ging toen met hem vechten, en ik liep naar onze kamer pakte het pistool. Liep weer naar hun toe. En schoot maar voordat ik de trekker over wilde halen deed iemand anders het al, althans zo voelde het. Het was mn vader, ik weet het zeker Zayn. Maar toen schoot ik.. Recht in z'n borst. Hij viel neer. Overal bloed. We hebben hem vast gepakt mee naar beneden genomen en daar in de container gedumpt.' Maak ik mijn verhaal af.'Jezus Fran! Ik wist wel dat jij niet bang was, maar dit. De tyfus!' Zegt Zayn. 'Tjaa. Heavy hè.' Zegt Harry.
'Met jou alles okay?!' Vraagt Zayn. 'Ja alles ok! Maar moet het me allemaal nog ff beseffen.' 'Heeft iemand iets gemerkt?' Vraagt Zayn. 'Niet dat ik weet.' Zegt Harry. 'Er staat ook nog niks in 't nieuws gelukkig. 'Houden zo!' Zegt Zayn.
Ik begin zachtjes te zingen:
'Come as you are'"Jij kan ook echt alles!" zegt Harry vol verbazing even later.
"Ja ze heeft echt een mooie rauwe stem." Zegt Zayn.
Ik geef hem een kus.
"Ik ga jullie verlaten." zegt Harry.
Ik sta op en geef hem een knuffel, en een kus op zn wang.
"Thanks!" " Geen dank Fran! Be carefull."
Zayn laat hem uit en ik hoor Harry zeggen tegen Zayn: " Wees voorzichtig met haar, ze is dierbaar." "Thanks Harry, komt goed."Even later staan we op het balkon te roken.
"Je hebt nog allemaal bloed aan je kleren zitten. " lacht Zayn en hij neemt een trekje, wat zo sexy is.
"Kut, wat moet ik er mee doen Zayn?" "Weggooien"
"Ik denk dat het verstandig is, als wij er ff tussenuit gaan."
"Wat bedoel je Zayn?" "Gewoon ff op vakantie, ik bedoel het is beter voor ons allebei. Naar de zon ofzo?!"
"Ja is wel een goed plan, maar laat het geen neukvakantie worden zoals de vorig keer." Zayn die net een slok van zn bier nam, stikt van het lachen. "Overal elke minuut sex hebben is ook niet leuk." "Zo n antwoord had ik niet verwacht haha." Lacht Zayn. "Daar gaat mijn vakantie" Lacht Zayn. Ik kijk hem aan en rol met mn ogen.We beginnen het koud te krijgen en gaan naar binnen, waar ik Zayns laptop pak en wat vakanties bekijk. Zayn die komt naast me zitten. Hij ruikt heerlijk zoals gewoonlijk. Wat me opgewonden maakt.
"Wat dacht je van Ibiza?!" " Ja leuk!"Na uren zitten kijken zijn we uit eindelijk bij een hotel op Ibiza uitgekomen.
JE LEEST
WILD (Dutch fanfiction)
FanfictionDit verhaal is gebasseerd op drama romantiek en komedie ook wel een beetje. Komt geweld, sexualiteit, drank, drugs en grof taal gebruik in voor. Cover made by: @Joya_Buxley Thanks! ~Don't copyright!~