#6

16 0 0
                                    

Geen woorden voor zo snel die 2 weken voorbij vlogen.
We leven nu weer ons normale dagelijkse leventje. Zayn boxt, ik doe shoots. En er is verder niks meer aan de hand geweest gelukkig.

Zayn POV
Ibiza was echt even lekker voor ons tweetjes. Echt ontspannem, is ook een tijd geleden. We doen ieder nu ons eigen dingetjes.

Ik ben onderweg naar de kickboxschool.

'Zayn, duel?' Vraagt een vriend van me. 'Best!' 'Als ik win krijg je gratis pillen van me.' Zegt hij. Ik negeer zijn vraag. Door hem ben ik weer verslaafd. Maar dat weet hij zelf niet hij denkt dat ik ze door verkoop.
We gaan tegen over mekaar in de ring staan. Mitch is duidelijk groter en breder dan ik. Gaat leuk worden. Ik hou van uitdaging.

Er gaat een fluit, we mogen beginnen. Hij raakt me meteen in me gezicht. Wat mij aggresief maakt. Ik geef hem een schop, en daarna meteen een duw. Raak! Hij slaat terug. Het slijm loopt langs mn mond hoeken, het bloed boven mijn wenkbrauw. Ik word helemaal wild, hij maakt mij kwaad. Dat moet hij niet doen. Echt niet.
Ik duw hem zo hard dat hij de grond raakt. Ik ga op hem zitten. Wacht een aantal seconden en heb gewonnen. 'Daar gaan je pillen pik.'
'Ben al een tijdje clean pik!' Lieg ik.
En loop weg. Ik douche even gauw en ga daarna even bij Frances langs.

Ik weet precies waar ze is, dus loop meteen door. Ze is bezig met poseren. Ik wacht op een afstand zodat ik haar mooie lichaam kan bewonderen. Zij is echt perfect, geen gram vet. Maar toch die curves, love it.
Als ze klaar is loop ik naar haar toe. Ik zie dat ze rilt en kippenvel heeft dat beloofd niks goeds.. 'Heey babe, hoe ging die.'
'Hmm ging wel. Gaan we naar huis? Nu!'
'Uh ja rustig!' Zeg ik.
'Ik vertel je thuis alles.'

'Okay, what's happend?'
'Lees!' En ze duwt mij haar telefoon in mijn hand. Mijn ogen worden groot. Ze heeft een smsje gekregen, met deze tekst:
[onbekend]: €25000 morgen 12u parkeerplaats, onder appartenmentencomplex anders ist rip Zayn Malik.
'Nou lekker dan? En nu?'
'Politie?' Zegt Frances.
'Kan niks achterhalen is prive nummer, en waarschijnlijk prepaid.' Zeg ik.
'Gewoon weg gaan morgen, dood maken doet ie toch niet. Dat voel ik.' Zeg ik.
'Waar ga jij morgen heen Zayn?' 'Harry moet even wat bespreken ben daar wel ff.'
'Okay, ik ga naar de studio, laatste dag daar. En dan heb ik een film premiere van mn vader weet je wel.' 'Fuck wou ik bij zijn.' 'Zayn er komt er vast nog wel een keer 1, als ik weg kan ga ik weg. Stuur me om het uur een smsje of je nog leeft!'
'Mij krijgen ze niet dood!' Zegt hij fel.

*
Normaal kunnen slapen vannacht heb niet lopen piekeren ofzo. Het zal allemaal wel..
Dat smsje doet me niks by the way, alleen maar bang makerij. Ene oor in andere oor uit zeggen ze altijd.
Als ik aangekomen ben bij Harry, stuur ik Frances een appje dat ik er ben.
Ik leg Harry uit, wat er gebeurt is gister zodat hij weet wat er aan de hand is. 'Ben er voor je pik!' 'Ja het doet mij niet zoveel sorry.' 'En Frances?' 'Wow sinds wanneer vraag je zoveel naar Frances.' 'Okay dan niet!' 'Ze is onder de man okay?!' 'Hebben jullie ruzie?'
'Nee..' 'Maar...?' Dringt Harry aan.
'Ik zit weer aan de drugs.' Zeg ik pijnzend. 'Waarom Zayn, ga je haar dit echt aan doen?' 'Ik kan het niet aan. Elke keer gezeik. Ik voel me gewoon zo veel lekkerder als ik high ben.' 'Wat dacht je van praten, is ook een goed medicijn.' 'Hou ik niet van.' 'Je leven verbeterd zo niet Zayn, het wordt nu alleen nog maar zwaarder.' Hij heeft gelijk, ik voel een steek in mijn hart.
'Laten we maar is beginnen met werk.' Zeg ik.

12:21u
'Nou ik leef nog hoor.' lach ik.
'Pas maar op pik!' Zegt Harry.
'Wie the fuck zou het zijn?' Vraagt hij. 'Ken iedereen zijn hè, zelfs jij!' 'Haha zelfs niet in je stoutse dromen. Sorry ik doe niet aan mensen omzeep helpen.' lacht Harry.

14:07u
'Leef nog steeds.' Lach ik. Okay ik word compleet genegeerd door Harry.
Naja laat maar.. we gaan weer verder waar mee we bezig waren. 'Je zit er wel mee anders zeg je dit niet elke keer.' Zegt Harry. 'Ja okay je heb ergens wel gelijk, maar ik wil Frances dit niet aan doen snap je!' 'Ja.., maar die pillen gaan niet helpen dat weet jij best Zayn!' 'Ja het is hard om de waarheid te horen.' 'Snap ik, wil je anders dat ik je thuis breng?' Bied Harry aan. 'Nee ben geen botje ehh!'
'Wat jij wil madame.' 'Niet zo praten Harry.' 'Okay dan gentleman.' 'Komt al in de buurt maar doe maar niet. Ik ga verder.'

Het is half 5 als ik maar is besluit naar huis te gaan. Frances is als het goed is al thuis. Had beloofd 5 uur thuis te zijn.
Onderweg naar huis, draai ik wat muziek en focus me op de weg. Op deze weg mag je 130 km/h dat vind ik altijd fijn ik ga meestal wel harder. Ik hou niet van dat slappe gedoe.
Ik kijk in me achteruitkijkspiegel en zie een zwarte auto, er zitten twee mannen in. Allebei hebben ze een bivakmuts op. Fuck denk ik. Gewoon door blijven rijden Zayn. Ik ga steeds harder rijden maar die gasten komen steeds dichterbij. Mijn hart gaat te keer.
Dan komen ze links naast mij rijden ze komen zo dichtbij dat ik moet uitwijken naar rechts, ik raak de controle kwijt over het stuur en beland op de vluchtstrook, zo over de kop tegen de vangrails. Dan stopt de auto. En wordt alles zwart voor mijn ogen.

WILD (Dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu