#5

28 3 1
                                    

~week later~

"Babey wake up, today we are going to Ibiza!" Fluistert Zayn in mn oor. "Zayn fuck off.... Wacht wat jaa Ibiza." Meteen ben ik wakker. "Zayn heb je de taxi al gebeld." "Yep, hij is er over een half uur."
"Fran waarom heb je niet een vliegtuig later genomen.." "Nu zijn we eerder in Ibiza." "Ja okay maar het is fucking 3u" lacht hij nu. "Dude niet zo zeiken man ochtendhumeur?" "Whaha nee hoor maar ik haat vroeg opstaan.." "I know babe." Hij loopt naar me toe en kietelt me in mn zij. Ii geef hem een dodelijke blik. Hij grijnst breed. 'Niet doen, je weet wat er dan gebeurd...' grijns ik.

Ik spring snel in de douche was mn haren en stap er weer onder vandaan. Ik trek mn zwarte joggingbroek aan met een paar leren strepen en een tshirt met tekst er op, en mn zwarte sneakers. Lekker zwart weer. Zayn heeft een zwarte tshirt aan en een leren jack er overheen. Plus zn zwarte skinny jeans. En zn zwarte nikes. "We are the blackcouple." Zegt Zayn als hij mn lichaam scant.

We lopen naar beneden waar de taxi is gearriveerd, hij neemt onze koffers over en we stappen in. De hele rit is het stil. Ik merk dat Zayn nerveus is. Daarom leg ik mn hand op zn boven been, hij kijkt me aan en ik geef hem een warme glimlach. Hij glimlach terug.

Aangekomen op het vliegtuig lopen we gelijk door naar ons privevliegtuig. We begroeten de piloot en lopen door naar de stoelen.

Gister hadden we afscheid genomen van onze familie en vrienden. Ook mijn moeder. Toen ik haar zag, zag ik haar neukend met die collega van Zayn echt smerig. Die jongen is zomaar 20 jaar jonger. Daarom kon ik haar ook niet normaal aankijken en praten ging amper.

"Waar denk je aan?" Grijnst Zayn. Oh god die grijns ken ik maar al te goed. "Jou lul, nou goed." "Oh intressant, ik zat me net aftevragen welke bh's je mee hebt genomen." Ik rol met mn ogen en begin dan te lachen.

Ik zie een fruitschaal op de tafel naast ons staan ineens krijg ik dirty minds. Ik pak een banaan, en ik zie dat Zayn zn wenkbrauwen fronst. Ik pel hem heel langzaam af tot de helft, terwijl ik dat doe kijk ik Zayn aan en bijt op mn lip. Ik breng de afgepelde banaan naar mijn mond. Doe mn lippen erom heen en zet zachtjes mijn tanden er in. Ik bijt heel langzaam een stukje af. Ik zie dat Zayn elke beweging heeft gevolgt. En met open mond toekijkt. "Babe stop je maakt me gek." "Dit moest even, even jou pesten" Knipoog ik. Hij steekt zn middelvinger op. Ik ga helemaal stuk. "Je had jouw reactie moeten zien geniaal." Hik ik van het lachen. Zayn grijnst breed. "Van wie heb je dat geleerd?" "Op de set leren ze ons dit om zo mooiere foto's te creeren." Grijns ik breed. "Anders ga je een keer mee lijkt me leuk!" "Graag ik wil al die horney faces wel is zien." Nu is het mijn beurt om mijn middelvinger naar hem op te steken.

*
We zijn geland, en we stappen uit de warme lucht komt me tegemoet. Heerlijk. We krijgen onze koffers en we lopen daarmee via de achterkant van de airport naar de taxi. Hij brengt ons naar het hotel. We kijken onze ogen uit hoe mooi het hier is. Aangekomen bij het hotel, checken we in en gaan we naar onze kamer. Gelijk loop ik naar het balkon. Automatisme. "Zayn kom is kijken." Hij komt naast me staan en slaat een arm om mijn zij heen en trekt mij tegen zijn lichaam aan. "Ocean view." Fluistert hij. "Prachtig." "Ibiza is zo mooi zo vroeg t is pas 10.30u." Zeg ik. "Zeker." We maken een paar foto's van ons samen en het uitzicht.

We hebben ons ff omgekleed in 'zomerkleding'. En lopen naar het zwembad. Rond deze tijd is het heel rustig in Ibiza. Omdat het geen vakantietijd is dus dat scheelt een hoop. Ik claim gelijk het eerste ligbed. "Claimed" Gil ik iets te enthousiast. "Same!" "Ik ga ff cocktails halen wil je ook?" Vraag ik. "Geef mij maar een biertje." Lacht hij. "Komt eraan!"

Ik loop weer terug naar het zwembad en zie Zayn in een band zitten. "Hier" En ik overhandig zijn biertje. "Thanks babe." Ik ga zelf ook het water in en claim een ligbed. Net zoals in films.

Na uren gelegen te hebben gaan we weer naar onze kamer, snel kleed ik me ff om en gaan we naar de lobby daar wat aan de bar hangen.

We bestellen allebei een biertje.
En drinken hem op.

Na ongeveer 10 biertjes gaan we weer naar de kamer.

"Vanavond uit?" Vraagt Zayn met een dubbele tong.
"Ik denk dat het voor jou beter is van niet.." zeg ik nog nuchter. "Pleasee!" Gilt hij als een kind. "Kijk ff hoe je eruit ziet bezopen as fuck! Als wij nu uitgaan gaan er rare dingen gebeuren. Ervaring!" "Morgen dan?" Piept hij als een klein kind. "Denk het wel" grijns ik. "Ik ga naar bed, kom jij ook?" "Hmm" jammert hij.
"Nee dus bye!" En geef hem een kus. "Love you!" "Love you too!"
Ik doe de deur naar onze kamer dicht en luister hem af. Straks gaat hij toch naar een of ander feest. En ligt hij vannacht ik het ziekenhuis en verneukt onze vakantie. Ik hoor dat hij de tv aan zet.
Na een half uur als een standbeeld gestaan te hebben. Loop ik naar de kamer waar Zayn zit en ik zie dat hij vredig ligt te slapen. "Hey handsome, kom we gaan naar bed." Hij opent langzaam zn ogen en doet wat ik zeg. Ik voel me nou net zo'n iemand die in het bejaardenhuis werkt ofzo. Snel druk ik de tv uit. En dan hoor ik een knal. Zayn is tegen de muur aangelopen. Inplaats van door de deuropening. Wauw denk ik bij mijzelf. Snel help ik hem overeind en kleed ik hem voor zover ik kan uit. Zayn was ondertussen alweer in slaapgevallen. Ik trek snel de teken over hem heen. En ik spring aan de andere kant van hem ik bed. Ik geef hem een kusje en ga zelf ook slapen...

WILD (Dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu