April:
Tak a je to tady! Konecne prisel den kdy jedu do Francie, respektive do Parize.
Mamka mi zase balila veci, jako bych to nezvladla sama. Vzdycky mi zabali budto malo nebo hodne veci a ja sem pak vzdy za debila :(.
Uz jsme sedeli v aute a mirili sme si to rovnou k letisti. Letlo melo odletat az za dlouho, takze sme nemuseli spechat. Leteli sme prvni tridou. Ja mela sedet hned pred rodici u okenka a rodice tedy za mnou.
A- ,,Uz tam budem?,,
M- ,,Asi za deset minut, proc tesis se?,,
A- ,,Ani nevis jak. Kde vlastne budeme bydlet? Zase v nejakem hotelu, nebo jste nasli nejakou volnou chatu?,,
M- ,,Ne nenasli budeme jako vzdy v hotelu.,,
A-,,Aha. Jen doufam, ze se mi zase nestane neco podobneho jako v ty Italii,,
Zabouvh se tam do me totiz nejakej kluk a malem by me tam i pretahnul na wc. Nebyt taty asi by se to vazne stalo.
L- ,,Myslim, ze v Italii jsou asi nejak moc nadrzeny. Ve Francii se ti tohle urcite nestane, teda urcite ne presne jako v tomto pripade. Kdyztak to bude jen podobne.,,
A- ,,No, to si me teda uklidnila mami. Ted tam chci odost vic nez rano.,,
M- ,,Uz jsme tu, vystupte si a vemte si sva zavazadla. Jo a jeste je trochu zkontrolujte, jestli sme na neco nezapomeli. Kdyztak to dokoupime v Parizi.,,
A- ,,Sorry tati, ale dost o tom pochybuju, ale to je fuk. Jdete?,,
L,M- ,,Jj.,,
Za chvilku uz melo odletat nase letadlo, a my uz sedeli v letadle a kontrolovali vselijake veci. Byla jsem celkem unavena, takze sem usnula.
-----
L- ,,Vstavej, uz jsme tu zlato. Celou cestu jsi tu spala jako mimino.
A- ,,Hrozne prijemne probuzeni. O, to uz jsme tu? To neni mozne, tak dlouho sem nemohla spat. Jeste, ze si vedle me nikdo nesed. Jinak bych si na nej pokladala hlavu. :)
Kdyz me mamka probudila vystoupili sme z letadla a sli si pro nase zavazadla. My s mamou sme meli dohromady 3 obrovsky kufry, a tatka jen takovy mini kufr.
Tatka si nekde pujcil auto, takze nemusime nikam jezdit taxikem. Uff, taxi nemam rada od te doby co me okradli.
A opet to bylo v ty Itaii. Ne, ze bych ji chtela delat nejakou spatnou povest, to ne. V Italii je krasne a je ram hezky atd., ale ja tam zrovna zazila tu nejstrasnejsi dovolenou.
Tata prijel s autem a my smamou nasedli. Odvezl nas primo do hotelu. Jmenoval se nejak ,,Franc hotel,, neumim totiz moc francouzky. Takze to asi neni uplne presne.
M- ,,Tak si vemte ty svy kufry a pojdte, jo a pokoj mame az uplne nahore a terasou, soukromym bazenem a vyhledem na celou Pariz. Tak sup, sup at uz jste v pokoji.,,
Rekl tata, a mama sla za nim jak nejrychleji mohla. A taky jenze jsem nedava pozor a...
BUM!
Spadla sem na zem. Skveli!
T- ,,Dobry? Pekne si se tu rozmachla.
Nekdo na me promluvil. Koukla sem se na nej. Byl to strasne sexy kluk. Uz sem si ho vsimla v letadle celou cestu na me koukal. Je taky z Anglie. Mel cerne kratke vlasy, hnede oci jako ja a nadherny usmev. Ale co me dostalo nejvic byly ty jeho svaly.
Tak, kdyby me tenhle vojel, asi bych se nebranila. :)Chvilku sem na nej civela jak na debila a pak mi konecne bylo do reci.
A- ,,Ja? Jo, jo sem v pohode. Jen sem zakopla.
T- ,,Jen aby. Je sorry neprectavil sem se. Tommy Hanks, ty?
A- ,,April, April Finova.,,
ČTEŠ
Sýr v Paříži
RandomDost pochybuji o tom, že někdo z vás ví co je to sýr v tomto smylu, ve kterém to myslím já, ale to se dozvíte jen pokud tento příběh začnete číst. :DD