April:
Domu sem sla z brekem.
Asi sem mela radsi mlcet. Mozna by se pak z toho nic nestalo.
Chtela sem si otevrit dvere a vejit k nam do bytu, ale neci ruce na mem boku me zastavil. Myslela sem si, ze to je Tommy, a tak sem se s usmevem na tvari otocila, jenze...
Ne to teda me Tommy. Byl to nejakej namakanej blondatej kluk, a mel krasne zarivy modry oci. A celkem hezky a siroky usmev. Ale co to tu melu ja preci mam rada nekoho jinyho.
Pak uz jsi jen pamatuju jak na me ten kluk vytahl kapesnik a ja usnula...
----
Probudila sem se v nejake luxusni loznici.
Dvere byly naproti posteli. Vedle postele z kazde strany byl maly stolecek s lampickou a budikem. O kus dal byla nadherna tmave hneda skrin se zrcadle. Vse bylo sladeno do sedobilocernostribrnohnede.( mesi jazykolam :DDD)
Zrejme tu se mnou nikdo nebyl. Jako v ty loznici. Hrozne me, ale prekvapilo, ze jsem naha? The Fuck!
Vstala jsem a sla ke skrini. Otevrela jsem ji, Super! Divci obleceni, pockat? To je, ale moje obleceni.
Hodila jsem to za hlavu, oblekla se a sla ke dverim. Chvili jsem vahala jestli je otevrit, ale zvedavost vyhrala. Pomalu a potichu jsem otevrela.
Byla tam dlouha a bezova chodba. Na levou stranu byly schody a na pravo byli troje dvere. Jedny pak byi pro ti me.
Sesla sem schdy. Naproti byla chodba s predsini a dvoje dvere. Jedny vedly zrejme ven a druhe zrejme do sklepa. Napravo pak byla kuchyn s jidelnou sladena do cernocervenobila a na levo byl obyvak s plazmovkou luxusni, velkou a dlouhou pohovkou, dale pak s vyrivkou a uplne v rohu byla mini knihovnou. No a ve druhem rohu naproti knihovne byla opet mini posilovna.
Byla jsem snad ve vsech pokojich co jsem tu nasla a nikdo tu neni.
Doknce tu jsou i odemknute dvere. Vubec to tu nechapu. Ze by nejaka zkouska?S touto myslenkou jsem se sla osprchovat. Pri mem sprchovani me, ale nekdo vyrusil. Ten nekdo mi byl povedomy. To je prece... No to nemuze byt pravda. Je to on.
Byl to muj davny pritel Harry ze stredni, ktereho jsme uz peknou dobu nevidela.
Okamzite jak jsem ho videla sem sahla po rucniku a zakrila sve nahe telo.
A- ,,To si ze me delas prdel. Takze to ty si me unes? Sem do toho uzasnyho domu, teda spis vily?,,
H- ,,Ne, ja to nebyl. To byl Matt. Zahlid te tu jak se bavis s Tommym.,,
A- ,,Jak vy se s nim znate?,,
H- ,,Dlouhy povidani. Kdyztak ti to povime pozdejc. Z vesky vis, ale trosku na vejsku kaslem a tak se tu flakame po Parizi.,,
A- ,,Super, budes tu stat dlouho nebo odejdes a me nechas se vklidu dosprchovat a upravit?,,
H- ,,Je sorry. Pokracuj, pokracuj.,,
S temato slovama odesel a ja se dosprchovala, oblekla se a vysla za Harrym.
Byl v kuchyni a varil. Ja si sedla ke stolu a cekala na jidlo.
H- ,,Tak, tady to mas. Dobrou chut. To jsou lazane.,,
A- ,,Jo, to vidim :(.,,
Vubec se to nedalo snist, ale delala sem jako, ze my to chutna. Nastesti se Harry dal do reci a ja tak nemusela jist ten blaf.
H- ,,A, proc si sla vlastne od Tommyho se slzami na tvari?,,
A- ,,Vyspali sme se spolu a pak se trochu pohadali.,,
H- ,,Aha..., no a nemyslis, ze uz vychlad? Prece jenom se to stalo vcera a on rychle vychladne. V tom mi ver, znam ho tatiz dyl nez ty.,,
A- ,,Jj, neboj verim. Ale stejne se bojim, ze to dopadne nejak spatne.,,
H- ,,Ze sem se vubec ptal co?,,
A- ,,To teda...,,
Dojedli jsme a v tu ranu prisel Matt. Vubec se nezmenil. Plesaty, hubeny a nijak hezky. Ale i presto na nej holky na stredni letely, a to jen diky jeho ,,smyslu pro humor,,.
M- ,,Ahoj, tak ja se mela nase unesena?,,
A- ,,Koukam stale vtipny a trapny zaroven. Ale no....uslo to.,,
M- ,,Mam pro tebe prekvapeni.,,
A- ,,Co? Jaky.,,
T- ,,Tohle.,,
Myslela jsem, ze se asi zblaznim. Ve dverich stal Tommy s kytici ruzi a bombonierou.
Vubec jsem to nepochopila a kluci mi pak povedeli, ze to byl zert. A ze by sme se s Tommym na 100% pohadaly, i kdybych nic nerekla.
ČTEŠ
Sýr v Paříži
RandomDost pochybuji o tom, že někdo z vás ví co je to sýr v tomto smylu, ve kterém to myslím já, ale to se dozvíte jen pokud tento příběh začnete číst. :DD