3.Rande?

14 2 0
                                    

Tommy:

Hned jak priletelo letadlo na letiste Paris, jsem si vzal taxi a jel do hotelu Franc. Bydlel jsem v poslednim patre se soukromim bazenem, vyhledem na celou Pariz a ostatni vychytavky. Uplne nahore byli jen dva takove pokoje. Jeden uz byl zabrany, tak jsem mel stesti, ze na me zbyl alespon jeden.

Vystoupil jsem z taxi a videl tam tu krasnou divku. Civel sem na ni celou cestu v letadle. Je prekrasna. Dlouhe hnede kudrnate vlasy, hnede oci, a mela velke prednosti. Ale jen ty nahore :). Myslel sem, ze se zblaznim smichy, kdyz spadla na zem.

Pomohl sem ji vztat a predstavil se. Ona tez.

T- ,,Hele, ty bydlis v tomhle hozelu?,,

A- ,,Jo, proc?,,

T- ,,No- vis, ja taky. Bydlim hned v poslednim patre v tom luxusnim pokoji. Ty?,,

A- ,,To je mi, ale nahoda, ja taky.,,

T- ,,Fakt? Tak to je super. Hele a myslis, ze bys mohla ke me zajit na vecu? Na nejakou francouzkou specialitu +dezert, a zakoncime to romantickou koupeli +vyhled snad na celou Pariz :)?

A- ,,Tak jo. Prijdu v sedm.,,

April:

On, on me pozval na rande jako fakt? Tak si myslim, ze ta jeho ,,romanticka koupel,, bude krapet vic romanticka.

Okamzite sem bezela za rodicema oznamit tu novinku. Myslim, ze tahle dovolena, bude ta nej, nej, nejlepsejsi na celym svete.

A- ,,Mami, tati prave me Tommy pozval na rande.,,

L,- ,,Kdo je Tommy?,,

A- ,,To je ten kluk jak si rikala, ze na me celou cestu koukal v letadle. To he Tommy.,,

M- ,,No tak vidis, ale davej si pozor, ze zacatku je hodnej a pak?, uchyl.,,

L- ,,Zase neblbni jo? Vis jak jsme se poznali my dva? Uplne stejne, tak radsi mlc.,,

Uz bylo pul sedme a ja se sla oblict. Vzala sem si cerne saty nad kolena, a lechce se nalicila. Rasenka, sedocerne stiny, a jemna rtenka. Vlasy sem si nechala rozpustene a sperky sem si nebrala.

V case za pet min. sedm sem visla za Tommem.

,,Crrrn,,

T- ,,Dale.,,

A- ,,Tak sem tady, v plne krasy. Cekam tu tvoji uzasnou veceri se zmrzkou zakoncenou koupeli s vyhledem, ale asi bych to nebyla ja, kdybych nechtela nejaky pridavek.,,

T- ,,Co tim jako myslis, tim pridavkem?,,

A- ,,Nech se prekvapit :).,,

Tommy:

Prisla presne v sedm. Zadna holka neni snad takhle presna.

Kdyz sem ji uvidel ve dverich, myslel sem, ze se snad rozbrecim. Byla tak prekrasna, sexy, uzasne hubena a k nakousnuti.

Doprovodil sem ji ke stolu na terase a pustili sme se do jidla.

Byla to uzasna vecere. A jeste k tomu s ni.

Dojedli sme a ja sel pro zmrzku. Po zmrce sme skocili do bazenu.

Mela nadherny plavky. Cernoruzove. A jeji nadherne telo bez krivky bylo odhaleno, a jak se tak mohl kochat.

A- ,,Tommy? Kde vlastne bydlis.,,

T- ,,Bydlim v Londyne.,,

A- ,,Jeste nejaka schoda mezi nama? Jestli jo tak ji vyklop, protoze to uz fakt nemuze byt pravda.,,

T- ,,No, mozna jeste tahle...,,

April:

Hned jak to dorek me povali na nejakou ,,pohovku, , v tom bazene a zacal me vasnive libat. Mezi tim co me tak drave libal me strasne mackal.

Me se podarilo z jeho sevreni dostat a bezela sem si probrucnik, abych se ususila. On udelal to same.

Byla sem sucha a bezela sem, mysli do jeho loznice, skocila do postele a cekala na Tommyho.

Ten v tu ranu prisel a skocil ke me do postele. Tam pokracoval v dravem libani.

Postupoval stale niz, a niz az byl u meho pupiku. Odjakziva sem byla lochtiva, ale ted? Nic jsem necitila, nic me nelochtalo, jen jsem myslela na to az do me vnikne.

Prestal me libat a misto toho krouzil prstama kolem meho rozkroku. Pak, ale prestal a konecne... ho do me vrazil.

Ze zacatku byl pomaly a opatrny, ale pak se zacal rojlzjizdet a vic a vic prirazet. Po chvilce sme se oba udelali a lehli si vedle sebe. Naraz sme vydechvali, mozna, ze nas slyseli rodice, nebo nejaci lidi v hotelu, ale nam to bylo uplne jedno.

A- ,,Tohle je ten pridavek.,,

T- ,,Aha...,,

A- ,,Teda, ne ze bych si to s tebou neuzila to ne, ale nemysliz, ze to bylo prilis brzy? Prece jenom se zname asi jenom 3 h.,,

T- ,,Tak sorry, ale to ty si tu mliluvila o pridavku. Tak mi ru ted neco takovyho laskave nevykladej.,,

A- ,,Radsi pujdu, snad do zitra vychladnes. Ahoj.,,









Sýr v PařížiKde žijí příběhy. Začni objevovat