Capitolul 23

9.1K 589 71
                                    

Harry era in casa mamei sale, timp in care eu sunam disperata la politie.

-Domnule, nu imi pasa ca sunteti la masa! Fetita mea e rapita! tip in telefon la politaiul asta care nu intele cat de grava e situatia.

-O zi buna si dumneavoastra, doamna! spune si-mi inchide.

-Sa te ia dracu! marai si bag telefonul in buzunar.

Intru in casa, Anne plangea iar Harry se fataia de colo colo prin camera mare.

-Ai rezolvat ceva? ma intreba Anne.

-Au spus ca o vor cauta, raspund oftand.

-Nu pot sta asa! Fata mea a fost rapita iar eu nu am cum sa nu o caut! spune Harry dand cu pumnul in masa.

-Eu zic sa mergem in parcurile in oras, spun.

-Hai! 

Iesim din casa, Anne a spus ca o sa mai sune la politie, iar eu cu Harry o s-o cautam din parc in parc.

***

La dracu'! La dracu'! La dracu'! Am cautat in toate parcurile si parculetele din toate cartierele si nu e! Zici ca au intrat in pamant! E 18:30 si nu am gasit-o!

-Unde e?! tip si arunc paharul de pe masa, facandu-se praf.

Harry suna incontinuu la politie, si chiar acum cateva minute a sunat-o si pe Esmeralda, dar o fi vreo proasta sa raspunda?

Am iesit afara fara sa-i mai spun lui Harry, plecand pe strazi. Nu o sa ma opresc pana nu o gasesc!

Telefonul imi spuna si il scot repede din buzunar. Zayn.

-Da? raspund.

-Cass, ce face Esmeralda cu Darcy? intreaba repede.

-Unde sunt?

-La Zoo.

Inchid si bag telefonul in buzunar, si o iau la fuga pana ajung acasa. Intru fulger in casa si ii iau telefonul lui Harry de la ureche inchizandu-l.

-Am gasit-o pe Darcy! tip si zambesc cu lacrimi in ochi gata sa le dau drumul.

-Unde e? ma intreaba agitat.

-E la Zoo si a gasit-o Zayn.

Ofteaza si ma ia repede in brate, sarutandu-ma grabit pe buze, apoi ma trage de mana, iesind din casa. Urcam in masina si porneste cu viteza. O sun pe Anne si o linistesc, apoi sun la politie anuland cautarea.

-Cum adica d-soara anulezi cautarea? imi tipa tot acel politist cu care am vorbit si azi-dimineata.

-Exact asta fac! O seara buna, domnule! spun si ii inchid la fel cum mi-a facut mie.

Asta o sa fie o zi pe care nu o voi uita cat o sa traiesc!

Ajunsi in fata gradinii zoologice, coboram grabiti din masina si intram. Il vad pe Zayn cum o tine de vorba pe Esmeralda, aceasta fiind plina de nervi. Ma uit la Darcy, care plangea incontinuu, iar manuta ei era tinuta aspru de Esmeralda.

-Cum sa nu-ti placa cainii husky? Seamna leit cu tine! ii spune Zayn razand.

-Poftim? tipa.

-Da-i drumul! zice Harry din spatele lui Zayn.

-Tati! spune Darcy printre hohotele de plans.

Harry o ia imediat in brate, strangand-o la piept si sarutand-o lung pe frunte.

-Multumesc mult, Zayn! ii spun si il iau in brate.

-Bine ca ati ajuns, altfel o aruncam la lei, recunoaste si imi raspunde la imbratisare.

-Da-mi fata! tipa Esmeralda.

-O sa te dau eu pe tine la politie! ii raspunde Harry.

-Poftim? Nu poti face asta!

-Vedem maine cine are dreptate. Tu sau avocatul meu.

O iau pe Darcy din bratele lui Harry si o mangai linistitor pe spate.

-Vreau acasa, spune cu capul in pieptul meu, stergandu-si lacrimile.

-Mergem acum pisicel, ii spun si o sarut pe obrajorii uzi.

-Vai, dar nu stiai ca nu ai voie sa plangi? o intreaba Zayn zambind.

-De ce? intreaba inocenta.

-Pentru ca, esti sotia mea foarte frumoasa si nu ai voie sa mai plagi, raspunde.

Isi intinde mainile spre el si il iau de gat, pupandu-l pe obraz.

Harry vine la noi si bate palma cu Zayn multumindu-i, apoi plecam cu totii din gradina.

***

Ajunsi acasa, o ducem pe Darcy la ea in camera si incepem sa vorbim.

-Ea a spunat la usa, iar cand am deschis m-a luat de mana si m-a tras afara, spune.

-Si nu ti-a spus nimic? o intreaba Harry.

-A spus ca dupa ce ma duce in gradina Zoo, o sa ma ia cu ea in Turcia.

-Si cand l-ai vazut pe Zayn, nu ai strigat dupa el? o intreb.

-Ba da, insa cand am vrut sa merg la ea, ea ma tras de mana si m-a luat de par, spunandu-mi ca nu sunt cuminte, rapsunde si ochii i de umplu iar de lacrimi.

Ma uit la Harry, care era plin de nervi. Darcy suspina, si atunci el o ia in brate.

-Nu o sa patesti nimic, bine? O sa fiu mereu cu tine si nimeni nu o sa te mai ia, ii spune acesta mangaind-o pe spate.

-Bine tati.

O lasam pe Darcy sa se schimbe, iar eu cu Harry mergem in camera si ne schimbam si noi.

-Ce o sa-i faci Esmeraldei? il intreb dupa ce ne-am schimbat in pijamale.

-O sa decida judecatorul maine, raspunde si vine spre mine.

Oftez luandu-l in brate.

Iesim din camera si mergel la Darcy. In seara asta o sa dormim cu ea.

Imi pare rau pentru greseli..

Deci..ce planuri aveti pentru Esmeralda? Va astept toate comentariile!!! :* <3 

A da...eu si Like_Me, bff meu de inimoara, vom face o carte impreuna. Se numeste Hidden Love, si in ea vor aparea 5SOS si 1D...mai multe o sa aflati dupa ce vom pune primul capitol.

Multumeesc!! si va iubesc mult!! :* :* <3 <3



Babysitter pentru Darcy StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum