Käisin pesemas ja siis läksin magama. Hommikul kuulsin mingeid hääli ja need tulid minu toa suunas. Mõtlesin,et teesklen magamist. Korraga läks toa uks lahti ja nad astusid kõik sisse. Ma sain aru,et poisid olid,sest nad itsitasid nagu viieaastased. Keegi hüppas mulle voodi peale ja hakkas kitarri mängima. Teised laulsid wake up. Kui aru sain,et Niall mängib kitarri ja Louis hüppab mu peal. "Üleeeeess kaalliis õõdee!!!" laulis Louis.
"Louis palun ära hüppa, teed mu invaliidiks" mõmisesin.
"Ei, ma ei taha, et sa invaliidiiks jääd" karjus Louis ja hakkas naerma.
"Tule maha siis"
Ma ei jõunud sõnagi öelda kui nad juba mu toast olid ära läinud. Küll on kiired vennad.
Otsisin kapist helesinised lühikesed püksid ja punase topi. Läksin vannituppa, panin riided selga ja tegin ennast korda. Kuulsin all mingid karjumist. Kõndisin alla ja mida nad tegid? Võite kolm korda arvata...ajasid üksteist porganite ja lusikatega taga. On tited. Vaatasin neid nagu mingi imelik.
"Kuulge, lõpetage tahate et ma teile hullumaja kutsun?" küsisin.
Kohe kui ma selle ütlesin jäi nad seisma ja kukkusid kõik üksteisele peale. Ma hakkasin naerma see oli lihtsalt nii naljakas. Olin viimasel trepi astmel ja naersin nagu segane.
"Hei, nii pole ilus naerda" naeris Harry.
"Te olete lihtsalt nii naljakat"
"Oi, nüüd sa saad preili Summer" muigas Louis.
Nad jooksid kõik minu juurde ja viisid mu tuppa voodi peale. Te ei taha teada mida nad minuga tegema hakkasid. Poisid hakkasid mind kõditama. Ma surin naerukate kätte ära.
"Pa-lun lõ-pe-ta-ge ära"
"Enne ei lõpeta kui oled vabandust palunud" kõditas Louis edasi.
"Pa-lun va-ban-dust"
"Vabandus vastu võetud" tõmbasin hinge.
Nad lõpetasid mu kõdistamise ja ma sain rahulikult hingata. Küll nad on alles kõditajad.
"Tegelikult me ei ole niisams siin. Louis'il on midagi öelda" muigas Liam.
"Kallis Summer, kas sa tuleksid meie juurde elama?"
"Äääm, Louis ma ei tea kas see on hea mõte. Teid on viis ja äkki jääb ruumi väheks"
"Meil on kolm korrust ja Louis'il oleks väga hea meel kui sa tuleksid meie juurde elama" veenis Niall.
"Louis rääkis terve eilse ainult sinust"
"Ma, oeh. Noo, ma arvan et veel ei tule"
Kui ma selle lause ütlesin jooksis Louis toast välja ja vist välja.
"Louis muutus kurvaks. Pean teda siis lohutama minema" Liam hakkas tõusma. "Ei mina lähen" hüüdsin.
Nad noogutasid. Läksin alla ja panin plätud jalga. Vaatasin väljas ringi. Teisele poole minnes saaks linna ja kui ma läheks paremale poole saan parki. Mõtlesin. Hakkasin pargi suunas minema. Nägin pinki ja seal oli Louis. Tundus et nuttis. Istusin tema kõrvale.
"Louis, ma tegin otsuse. Ma tulen ikkagi teie juurde elama"
"Kas sa räägid päriselt?" küsis ta.
"Jah, Louis ma räägin päriselt" muigasin.
Louis kallistas mind. Mul oli hea meel et saan Louis'ile rõõmu valmistada.
Hakkasime tagasi kõndima. Ei olnudki väga pikk maa. Kui tuppa jõudsime,siis poisid olid köögi laua taga ja sõid mäki toitu.
"Kas sai lepitud?" küsis Zayn.
"Noo, nii palju et Louis'i rõõmus nägu püsiks pidevalt näos" istusin toolile.
"Nii, et sa tuled meie juurde elama?" säras Niall.
"Jaa Summer tuleb meie juurde elama" karjus Louis.
Kõik tulid mind kallistama. Küll nad võivad kallistada.
"Mis söögiks on?" küsisin.
"Mäkk" vastas Zayn ja viskas paberid ära.
"Laiskvorstid"
"Seda nad on. Ega kodus nad ka midagi ei te. Kas tellivad või käsevad mul teha" ütles Liam.
"Okei, antke mulle ka"
"Võta" muigas Harry.
Harry viskas ühe mäki koti mulle
"Hei, see oli minu oma" kurjustas Niall.
"Enam mitte" muigasi ja tegin koti lahti.
Niall'il vajus nägu ära aga kohe hakkas naerma. On tobuke.
(Kui nad sõid ei juhtunud midagi. Kerin siis sinna kus Summer kolib poiste majja)
Sain just viimase koti luku kinni tõmmata kui Louis sadas mu tuppa.
"Oled valmis?" küsis venna.
"Jep"
Louis võttis mu kohvrid ja viis alla. Ma võtsin ainult telo ja rahakoti. Otsustasin maja maha müüa. Muidu pean lihtsalt maksma. Poisid panid minu kohvrid autosse ja mina istusin Louis'i autosse. Tahtsin algul Niall'i autosse istuda aga Harry ajad ära mu. On loll. Sõitsime umbes 20 minutid ja jõudsime uhke majani. Mis oli väga uhke.
"Pane suu kinni, süda jahtub ära" itsitas venns.
"Ole kuss"
"On uhke?" küsis Niall mu kõrvale tulles.
"Jaa"
Poisid viisid mu kohvrid ka mu tuppa ära. Louis näitas mulle maja.
"Siin on nii palju kohti ja uksi, et ma eksin ära siin"
"Küll sa ära harjud" ütles Zayn.
Zayn oli kuskilt poolt meie juurde jõudnud. Louis viis mu tuppa, kus ma siis magama hakkan.
"See on sinu tuba. Kui midagi on siis küsi meie käest" rääkis Louis.
"Jah jätan meelde"
"Ma jätan su siia nüüd lahti pakkima" kallistasin vennat.
Louis läks ära ja ma sain rahulikult oma asjad ära panna. Mu tuba oli suurem kui mu endine. Üks hetk lendas...Autori teade: See oli siis kolmas osa. Mis lendas? Saate teada järgmises osas.
YOU ARE READING
Summer Ja One Direction
FanfictionRäägin oma vennast ja inimesest kes hakkab mu elu hävitama.