Vaatan taevast ja mõtlen, et mis on juhtunud nende mõne kuu jooksul. Kõik tundub ilus aga sisemiselt tunnen, et ma pole siia loodud, et peaksin ära minema. Kuhugi kus saaks olla üksinda ja alustada uut elu. Aga ma ei taha Niall'i ja Louis'i maha jätta ja vanemad ka. Tundun siin üle liiksena.
"Sum, millest sa mõtled?" see oli Niall.
"Kõigest" vastasin ja pöörasin ennast ümber.
Kutt astus lähemale ja varsti oli ainult paar sentimeetrit vahet. Aga see meeldis mulle. Olla tema läheduses, mis pakkus kodust tunned. Ta on alati lähedal.
"Alustame äkki uuesti?"
Vaatasin tema siniseid silmi ja uurisin neid. Nende taga peitus tundeid mida kõigil pole.
"Ma kardan" vaatasin põrandat, sest see kõik tuli meelde.
Ta võttis mu lõuast kinni ja sundis mind endale silma vaatama. Ma ei suutnud tema silmadest mujale vaadata.
"Ära karda. Ma olen siin ja Louis ka. Ta ei tule enam sinu juurde kunagi"
Ma ei tahtnud seda uskuda aga pidin, sest koguaeg hirmus elamine võib lõppeda surmaga. Aga ma ei tahtnud veel surra, tahtsin lapsi ja elada oma majas koos oma kallimaga.
"Proovime"
Meie näod liikusid lähemale kui tundsin tema huuli. Huuli, mida olen koguaeg tahtnud tunda ja lõpuks saan.
Eemaldusin ja õrn naeratus ilmus suule."See võib tulla kiiresti aga ma armastan sind" naeratas kutt õrnalt.
"Ma ei sa kahjuks sulle samaga vastada aga sa tead, et ma armastan sind"
Nägin tema silmades pettumust aga ma ei taha kiirustada. Niall on inimene kellesse võib kiiresti armuda. Just minuga nii juhtus.
"Lähme tuppa ära" ta sikutas mind varrukast.
Muigasin ja võtsin tema käest kinni. Liblikad lendasid kõhus ringi. See oli imeline tunne. Louis istus veel elutoa diivanil. Ta oli kurb ja polnud rõõmus nagu tavaliselt.
"Ma tahan Louis'iga oma vahel rääkida. Ma tulen pärast sinu tuppa" sosistasin kutile kõrva ja tegin põsemusi.
Niall noogutas ja liikus teisele korrusele.
Istusin venna kõrvale ja võtsin tema ümbert kinni. Ma ei taha, et ta ennast kurvana tunneks. Louis on maailmas kõige kallim ja Niall veel kallim."Venna, miks sa nii kurb oled?"
Ta ohkas ja võttis minu ümbert kinni.
"Zayn läheb bändist ära ja bänd läheb ka laiali"See oli uudis mida ma poleks uskunud. Nad olid nii kaua koos ja nüüd laguneb see ära. Mul on kahju poistest ja fännidest.
"Mul on kahju, et see nii läheb aga elu läheb edasi. Sul on laps kelle eest hoolitseda"
~~~
Uus päev, uued tegevused ja mõtted. On kiiresti möödunud 3 kuud ja noh võib öelda, et minul läheb hästi. Nüüd oleme Niall'iga ametlikult suhtes. Terve maailm teab seda. Algul me ei saanud isegi pargis jalutamas käia kui poleks paparatsot tulnud. Kuulsus on raske olla.
Kuulsin lapse nuttu. Louis pidi minema korraks kuhugi ära ja tõi lapse minu juurde.Ta oli jäänud just magama aga ukse paugu pärast ärkas üles. Võtsin väikse mehe sülle ja kussutasin teda. Ta on nii pisike ja armas. Louis'i nägu ka. Kuulsin samme tulemas toa poole.
"Sum, kus sa oled?" hüüdis Niall.
"Kas sa ei võiks ükskord ka ilma karjumatta olla. Freddie peab magama jääma" kiigutasin vaikselt teda.
Kutt tuli lähemale ja vaatas mind. Kortsutasin kulmu ja asetasin Freddie voodisse tagasi. Õnneks jäi ruttu magama.
"Miks Louis'i laps siin on ja kus ta ise on?" küsis kutt mind suudeldes.
"Ta pidi minema Lottie'ga kuhugi"
Niall noogutas ja vahetas riided ära. Nii kaua läksin alla ja hakkasin toitu tegema. Täna pidin rohkem tegema, sest Louis jääb kindlasti sööma.
"Olen tagasi" keerasin just viimase pannkoogi ümber.
"Mmm, mis head lõhnad tulevad" vennal oli nii naljakas nägu peas.
Panin taldriku lauale ja võtsin külmikust moosi välja. Katsin laua ja jooksin üles meie tuppa. Freddie magas rahulikult. Niall oli üldse pool voodis ja pool põrandal.
Ronisin kuti juurde ja sosistasin talle kõrva."Ärka unimüts. Pannakad on valmis"
Kutt keeras ennast ümber ja tegi mulle suu peale musi. Minu nunnukas.
"Kuulge, äkki tulete sööma, sest ma ei taha üksinda laua taga süüa" vingus Louis tuppa tulles.
On vingats mul. Tõmbasin Niall'i käest ja tirisin ta kööki sööma. Kohe kui söögi lõhna tundis, läks is edasi. Ta jääb igaveseks poisikeseks.
Autori teade: Jep, ma viitsisin osa kirjutada. Eem, varsti suvi. Ootan täiega seda juba.
Aga enne tuleb mul üleminemiseksam ära teha. Mille ma valisin ajaloo. Jah ma olen segane😜.
Järgmine osa on siis viimane osa. See lõpp on segane ma tean. Uue raamatuga pole veel mõtteid. Aga see tuleb kindlasti.
Kallid olete😘😘😍😉😉😉😊😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Ja One Direction
Fiksi PenggemarRäägin oma vennast ja inimesest kes hakkab mu elu hävitama.