Dit is een creepypasta geschreven door Fire! Misschien kunnen jullie al raden wie dit is aan het einde van het verhaal!
Oke, zal ik je nu wat vertellen? Ik weet niet of je dit wilt weten. Misschien is het te eng? Slaap je misschien voor nachten niet? Misschien blijf je wel getraumatiseerd, net als ik. Maar goed, ik vertel het.
Het was een tijdje geleden. Ik was gewoon even op internet aan het surfen. Ik was alleen thuis.
Na een tijdje spelletjes gespeeld te hebben waren mijn ouders nog niet thuis, dus besloot ik even te kijken of we nog eten hadden, want het was bijna tijd voor het avondeten.
Ik keek even in de ladenkast voor keukengereedschap. Daar vond ik de supergeheime verslagen van mijn vader, die investigator is. Ik bladerde even door de verslagen om te kijken of er nog iets leuks tussen zat. Slechts één verslag sprak me aan.
Soort: niet goed zichtbaar, maar men denkt een wolf.
Uiterlijk: witachtig, met rode vlekken (waarschijnlijk bloed). Kille zwarte ogen, open mond vol tanden, lange tong.
Naam: onbekend
Wanneer voorkomen: s'nachts.
Hoe gevaarlijk: klasse paars (gevaarlijk)Er zat ook een creepy foto bij. Ik zal maar beschrijven wat het is. De foto was niet goed verlicht, maar de witte wolf was goed te zien. Hij had overal op zijn kop bloedvlekken en hij had zwarte ogen. Maar wat me nog het meest afschrikt is zijn grote bek vol tanden en een lange tong.
Ik was geschokt, maar ik besloot die nacht er maar niet aan te denken.
De volgende dag, toen mijn ouders naar hun werk gingen, dacht ik dat er misschien informatie over de wolf op het internet stond.
Ik tikte de titel van het verslag in. Meteen kreeg ik veel zoekresultaten. Ik klikte op een link naar een of andere vage website.
Pas op voor de witte wolf!
Pas op voor de witte wolf bij je raam! Hij komt alleen als je dit artikel hebt gelezen! Pas op en klik dit artikel na het lezen a.u.b. weg!
Daaronder stond weer dat creepy plaatje. Ik klikte de pagina weg. Maar er kwam een pop up op mijn scherm met een waarschuwing.
Pas op voor de witte wolf!
En dat plaatje stond er weer. Ik kon de pop up niet wegklikken, alleen op OK drukken. Ik drukte op OK.
Gebeurt er nog iets?
Nee, niets.
Maar ik heb een grote fout gemaakt.
Die nacht, bij mijn raam. Daar was hij. De wolf is terug...
JE LEEST
Proxy's united
HumorWelkom bij de Slendermansion! Een magische plek waar kinderen met bijzonder gaves worden getraint en grootgebracht, we leven hier als één grote familie, en die groeit snel. Maar er zullen vele opstakels en conflicten zijn, hoe zit het immers met The...