Suicide Wolf

79 15 6
                                    

Weer een CP gescreven door Fire! @Spectre5102

Niet weer. Niet weer die stomme rotjongens...

Ik word al jaren gepest. Ik weet niet waarom..

Maar goed, ik vertel je het wel...

Toen ik klein was, woonde ik samen met mijn ouders, zus en broer. Toen mijn ouders een jaar later omkwamen in een vliegtuigongeluk, werden we allemaal ergens anders geplaatst.

Als kleine wolf ben je niet echt geliefd. Daarom was ik achtergelaten in een bos.

Ik leerde mezelf jagen, ik maakte een hut, ik leefde alleen.

De jaren later zocht ik de stad op. Ik had weinig sociale contacten, dus besloot ik wat vrienden te maken.

Uiteindelijk had ik een paar vrienden. Ik was goed bevriend met ze.... totdat....

Ik begon mijn eigen stijl te kiezen. Ik was einelijk mezelf. Ik kocht een bril en ik deed mijn haar in skrillex stijl.

Geld kreeg ik van mijn goede vrienden.

Maar die vrienden mochten me opeens niet meer om mijn stijl.

Ik werd zo erg gepest, dat ik er het liefst een einde aan wilde maken.

Ik loop naar een klif. Het duister vertelt me dat ik in leven moet blijven. Nee. Niet. Het is het einde.

Ik pak het mes dat ik had gestolen en houd het bij mijn nek.

Als laatste woorden schreeuw ik: 'BEDANKT VOOR ALLES, FUCKERS!'

Direct steek ik het mes in mijn nek en spring de klif af.

Bloed sijpelt langs mijn nek. Door de zwaartekracht steekt het mes naast mijn oog.

Mijn ogen bloeden. Ik zie bijna niks meer.

Ongeveer 10 meter, dan ben ik dood.

Ik tover een grijns op mijn gezicht. Nog 5 meter.

Gelijk bij de val zie ik niks meer. Zwart.

Daarna stond ik op. Alsof ik nog leefde. Maar nee, mijn lichaam lag roerloos op de grond.

Ik kijk naar mezelf. Ik heb geen bril meer. Mijn grijns is blijven staan. Mijn ogen zijn uitdrukkingsloos en vol met bloed.

Ik was eindelijk dood. Weg..

Wie denken jullie dat dit is?

Proxy's unitedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu