Resim bana ait arkadaşlar
Sınıfa girdiğim de Samet bana doğru dönüp uzunca baktı hiç oralı olmadan sırama geçtim.Bu arada uzun Boylu,buğday tenli, kahve rengi gözlü, çok Şirin ve tatlı bir kızım dir.Evet Samet uzun boylu,sarışın, renkli gözlü,ve books la ugrasan bi bas belası.
O çocuk aklımdan çıkmıyo du ben çocuğu düşünürken hoca geldi evet ders biyolojiy di.Hoca derse başla di arkaya dönüp aslı ve gizeme birsey soracak ken Samet'in bana bakan gözleriyle karşılaştım soruyu tenefüste sorarım diyip önüme dönüp dersi dinlemeye başladım. Az sonra zil çaldı ve kitapları çantaya koyup Aslı ve Gizemle koridora çıktık onlar mustafa yanı Gizemin sevdigi çocuk hakkında konuşurken ben camdan bakıp beni aptala çeviren çocuğu aramaya başladım. Ama ne yazık ki çocuğu bulamadım bendeki de ne şans ama ben etrafa bakarken Samet'in bana baktığını gördüm bu çocuğun derdi neydi?
Kafam da binbir soruyla sınıfa girdim çok sıkılmış tim ne yapsam diye düşünürken teli aldım elime iki yeni mesaj mesajları açıp okudum."Etrafta kimi arıyodun doğrusu çok merak ettim"
Bu neydi şimdi numara kayıtlı değildi bile diğer mesaj da aynı numara dan di.
" kim olduğumu tahmin edebilirsin belki de çok yakınında yim ama sen bunu fark etmiyosun."
Cidden bu bi şakamiydi? Etrafa baktım ama herkez kendi alemindey di biri eşşek şakası yapmış tir diye fazla kurcalama dim ama sorular benim aklımı kurcaliyo du.
Canim sıkılıyo du aklım hala o çocuktay di birden telefonuma mesaj geldi hemen açıp baktım mesaj yine aynı kişiden di
" kim olduğumu merak etmiyo musun?"
Sabrim taşıyo du kimdi bu salak bana saçma sapan mesajlar atıyo du hemen cevap yazdım
" kimsin sen?"
" kim olduğumu çok mu merak ediyosun?"Sabrim cidden tasiyo du;
" evet kim olduğunu merak ediyorum kimsin ve numaramı kimden aldın?""Yakinda öğrenirsin bebeğim :)"
" bana bebeğim deme aptal ve numaramı da sil"
"Hm bi düşünüyüm numarani silmeye hiç niyetim yok"
Bu salak kendini ne saniyo du bütün bela lar beni bulmak zorundamiy di. Zil çaldı Allah tan son ders ti Aslı sevinçle sınıfa girdi ve Gizemle yanıma geldiler Gizem;
"Zehra bil bakalım ne oldu"
"Hm bilmem ne oldu"
Aslı sevinçle bağırdı
"Can hani şu 11/Ç deki can sana AŞIK mis"
ben şoka uğramış gibi
"Neee siz şaka mi yapiyosunuz"
Gizem;
"Hayır tatlı kardeşim şaka yapmıyoruz hoca geldi neyse çıkışta konuşuruz "Diyip gülümse di al işte başım da bi sürü dert yokmuş gibi bi de başıma Can çıktı tamam Can iyi vede çok tatlı biriydi ama neyse.Hoca dersi anlatırken nerdeyse uyuyacak tim çok uykum vardı hemen zil çalsa keşke az sonra zil çaldı ve kitaplari çantaya koyup Gizem'in kolum dan tutmasıyla hızla aşağı indik.