PART 2

892 18 14
                                    

Ch2
·
·
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku menelan liur apabila mataku x lepas trpaku kepada V."Abang awq ke??"soalan Luhan mmbuatkan aku mmndg Luhan kmbali.

"Errrrr"aku mngigit bibir bawahku.Luhan mmndgku lama.

"Hurmm??"soalnya skli lagi.

"Awq baliklah cepat Luhan!!Nanti omma awq risau pula!!Annyeong!!"terus aku mlambikan tgn kananku kepada Luhan dan trus aku berlari mnpak ke arah V yg sudah memeluk tubuh.Aku pndg V dan aku mnoleh kmbali kpda Luhan yg msih lagi berdiri di pagar.Aku pndg V yg x lepas merenung Luhan yg berdiri di luar pagar rumah.

Terus aku mnolak badan V."Masuk!!Masuk!!"balasku kuat. V terkejut dgn tingkah lakuku.

"Yahh!!!!"jeritanya lngsung x buat aku mnyerah kalah dlm mnolak badannya untuk masuk ke dlm rumah.Selepas itu.Aku kmbali mnpk ke arah pintu dn mnjeling wjh Luhan.

"Annyeong Luhan!!!Jumpa nanti!!Pergi balik cepat!!!Nnti omma awq risau!!"balasku.Luhan pndg aku dn mnguntumkan snyuman manis kpdku.

"Ne jumpa esok"Luhan mlambaikan tgn kananya kpdku dan trus dia mnpak berjalan mninggalkan rumahku.Aku pndg kelibat Luhan yg mula hilang itu dan trus aku mnutup pintu.Aku mnghembuskan nafas dan trus aku mnoleh ke belakang.

Mataku mmbulat apabila tubuh V yg x lepas berdiri di hdpnku mmndgku dgn wjh serius.Dia memeluk tubuhnya yg memakai baju hitam dan seluar jeans hitam.

Belum sempat aku nk bercakap.Aku terkejut apbila tie di kolarku.V tarik dan pipinya V kembungkan.

"Yahh,oppa!!Waeyo?!!!!"soalku dgn pipi yg mula memerah apbila V mmbawaku ke arh ruang tamu.Tieku V lepaskan apbila kmi sudah sampai ke ruang tamu.

Blum smpat aku nk bersuara.Bdnku V tolak kuat hinggakan tubuhku terbaring ke lantai.Jantungku berdebar dgn aksi V."Oppa!!!!"mataku ku bulatkan dgn pipi yg mula memerah. V yg duduk di atas bdnku mnundukkn wajahnya dan pipinya dia kembungkan.Comel.

"Oppa nak buat apa ni!!!·||||||||·?"soalku kpda V yg mula menarik tie di kolarku.Slepas itu V mmbuka butang bajuku dgn pipi yg masih dia kembungkan.Aku menelan liur apabila baju kemeja putihku.V bukakan juga butang atas.

Terus tgn kanan V.Aku tarik sbb aku takut V sambung nk bukakan butang yg bawah.Takut bahan dlmn terpamer!!!Adakah mood byun V mula nak On??Aku telan liur.Pipiku memerah.Aku pndg V yg mmndg wajahku dgn pipi yg dia kembungkan.

"Hajima!!"balasku dgn pipi yg memerah.V cebik dan trus wjhnya dia dekatkan kpdaku.Aku tutup kedua mataku.

Ngap!!!!

Aku membukakan mataku apbila terasa gigitan di leherku.Pipiku memerah apabila V mngigit leherku.

"Yahh!!Oppa!!Andwae!!!!!Hajima!!!"jeritku smbil x lepas mnolak bdnnya.Tapi V lngsung x endahkan.Dia kmbali mninggalkan kesan di leherku.Pipiku sudah memerah gila dgn aksinya.Rsa nak cair dan rasa mmng dah nak pengsan T^T

V lepaskan leherku apbila dia lihat aku sudah mula kaku.V pndg wjhku.Dia kembungkan pipinya.Trus pipi kananku V cubit kuat.

"Auchhhh!!!!"aku terjerit apbila V x lepas mncubit pipi kananku.

"Oppa sakit!!!"jeritku.

"Kejam!!!Berani buat oppa jealous!!!!"balas V dgn pipi yg memerah.Dia mula mngembungkan pipinya lagi dan pipi kananku x lepas V cubit kuat.

"Ahh!!!Oppa dh slh sgka!!Auchh!!Dia tu student baru kt kelas sya,oppa!!!"balasku kuat.V cebik dan trus pipi kananku.V lepas.

"X kira!!!Awq tu milik sya!!Oppa x akan benarkan sesiapa yg sntuh awq!!!!!"balas V dgn wjh cemburu dan trus leherku V paut.V trus bertindak dgn mndekatkan bibirnya ke arah leherku.
Aku tutup rapat kedua mataku dgn rapat apbila terasa gigitan di leherku.

IMAGINE V/Taehyung MalayWhere stories live. Discover now