PART 1

1.6K 24 35
                                    

Ch:1

Unnie tag org yg komen berbaloi sbb bnyak mnusia minta tag ok
.
.
.
.
.
.
.

Aku x lepas melihat punat jam yg x lepas bergerak itu.Sudah pukul 12.00 malam.Aku menguap buat kesekian kali.Aku mencebik.Nampaknya ada someone yg sudah lupakan isteri dia nampaknya.Balik lambat!!!

Gggaaannnnngggggg!!!!!!!!!

Bunyi pintu yg trbuka mmbuatkn aku menoleh ke arah pintu.V yg sedang mnpak ke ruang tamu brsama beg galasnya x lepas aku pandang.Aku mnolh kmbali ke arah tv yg trpasang.Mulutku yg ku oles lip balm ini.Aku muncungkan.

Nak protes!!!Merajuk!!!

V x lepas pndg aku yg memeluk tubuh.Aku yg mengikat tocang kuda di rambutku sudah mula mahu jual mahal.X kira nk merajuk!!!

"Awq,wae x tidur lagi???"soal V kepadaku.Aku pndg V tajam.Awq????!!!!!!!

V yg baru perasaan aku yg sudah mula mahu nak ngap dia.Terus menukar panggilan."Urmm jagiya, wae x tido lagi????"soalnya smbil buat muka innocent.

Innocent lah sgt!!!!

"Ada org tu lupa dia ada bini.Balik lmbatlah katakan"perliku dgn berapi.V tersentak.Dia pndg wajahku.

"Awq marah????"soalnya.

Aku cebik bibirku.X habis2 dgn pnggilan awq!!Bilalah dia nk perbiasakan panggilan nama manja hah?Jagiya???Baby??Honey??My love???Hishh!!!Awq!!Awq!!Tendang masuk lombong nanti baru tau!!!!!

"Awq merajuk ya??"soal V skli lagi.Kali ni dia duduk di sblhku.Aku memuncungkan bibirku.Merajuklah!!!

V renung aku lma.Aku jeling V sekejap.Lepas itu aku pndg kembali tv yg trpasang."Jagiya"suara V mula kedengaran memujuk.Jntungku berdebar apbila tgn kiri V mula memeluk pinggangku.Pipiku memerah.V trus mnarikku ke arhnya.

"Ahhhh!!"mataku mmbulat mmndg V yg dekat dgnku.Aku tundukkn wajahku.X nak kalah.Aku pndg ke arh lain.Tapi mataku mmbulat apbila bibir V lama melekat di pipi kananku.Jntungku mula berdebar.Adoii!!!*.*Dia dh mula dh!!!!Heart attack!!!

"Jagiya,jeball jgn merajuk,sya blik lmbat pun sbb sya buat assignment skli dgn Jungkook,mian klau awq tunggu sya lma"balas V.Aku pndg V dan aku menelan liur apbila V mula buat wjh kucing dlm shrek!!Ahhhh!!Dah mula kucing ni mmng nak ngap dgn aku agaknya?!!Kan?!!!!!

Aku pndg V lma.Pipiku memerah."Jagiya,jeball, maafkan sya ya??"balas V dgn wajah comel.Aku mnelan liur dan trus bdan V aku tolak ke sofa.V terkejut.

"Jagiya!!!Andwae!!!Awq nk buat apa ni@.@!!!!!·|||||||||·!!!!!!!"jerit V setelah aku baringkan tubuhnya.Aku kembungkan pipi.Aku dekatkn wajahku ke arah V.

Cupp!!

Pipi kanan V aku cium lembut.Aku dpt rsakan pipi V memerah dgn aksiku.Aku sengih byun sebentar.Butang baju V aku mainkan.V pndg aku dgn mata yg mmbulat."Jagiya,ingat awq masih lagi budak skolah,so perkara ni jgn buat lagi tau"aku terkaku apbila kolarku. V tarik dan aku jatuh ke atas bdnnya.Pipiku memerah apbila V mengusap rambutku.V sengih hinggakan ke2 matanya trtutup.

"Kita tunggu lepas awq habis skolah okey??Sya x nk nanti, awq mngandung dlm masa ni,araseo??"soal V smbil mula mngusap wjhku yg duduk di dadanya.Aku pndg V dgn mata yg trkebil-kebil.Aku sengih nakal.

"Okeyy oppa,saranghae"balasku dgn snyuman comel.V sengih.

"Nado saranghae"V bngun dri pmbaringan dan bdnku V peluk erat.Dahiku V cium lama.

Cup!

Pipiku memerah skli lagi.Oh god!!Kalau macam ni,aku boleh cair nanti!!!·|||||||||·

"Sudah pergi tidur!!Esok skolah kan??"soal V kpdaku slpas dia lepaskn kucupan dia,Aku angguk."Ne,oppa"balasku dgn pipi yg memerah.V sengih dan trus mnepuk bahuku."Okey good night,baby"V mengenyet matanya ke arhku,Pipiku memerah."Ne, good night oppa"sengihku dn trus bibir V aku cium.

IMAGINE V/Taehyung MalayWhere stories live. Discover now