2. BÖLÜM

150 4 0
                                    

Zırrrr zırrr zırrr. Off gene alarm daha saat 6 bu saatte okul olurmuya yemin ediyorum vicdansızlık. Ağır ağır kalkıp yüzümü yıkadım. Vee aman ALLAH ım gine mi bu şaka. Aynada yine HER ŞEY BAŞLIYOR yazıyordu. Bu şakayı kim yapıyorsa artık bitti onu bulucam. Annem yine hadi geç kalıyoesun dedi saate bir baktım ohaaaa saat 7 olmuş çüşş. hemen giyinip çıktım ve okula gittim okul çok tenha bir yerdeydi. Ve acayip korkutucu bir tipi vardı. Yavaş yavaş etrafı inceleyerek okula gircektim ki. Kapının önünde yaşlı alçak topuzlu saçı olan bir kadın vardı. Ve bu müdüre ally olmalıydı. Hemen şöyle dedi:

-bayan britney buyrun içeri. Ben bu okulun müdüresi ally. Hoşgeldiniz.

-Hoşbuldum müdüre ally.

Tanışma faslı bittikten sonra içeri girdik ve bana odamı gösterdi. Odada 3 kişi vardı benle birlikte 4 kişi. Odam sütlü kahve, beyaz renkleri gibi tuhaf bir renkti
ve bayaa eski bir okul olduğu için odamda tabiki eskiydi ve boğucu bir havası vardı. Ve biraz ürperticiydi. Odada 3 kız vardı ve hepsi bana merakla bakıyordu. Onlarla tanışmaya başladım. Ve birisi güney koreliydi. Birisi japondu ve birisi de türktü. Tanışırken en çok kanım suzy e ısındı. Suzy koreliydi. Karku japon. Ve asyada türktü bunlar türkçe biliyordu elbette. Ben tanışırken karku çok tuhaf bakıyordu. Ve beni biraz ürpertti. O dondurucu bakışlarını asla unutamam. Sonra onlara buna noldu diye sordum halbuki bu bakışlar bir şakaymış aman ne komik.birazcık sinirlenerek eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Somrada hep birlikte derse gittik. İlk ders edebiyattı. Matematikden daha iyi.hoca şiirler okurken bizde kızlarla konuşuyoduk ve bazı ineklerde not alıyordu. Ayy hiç uğraşamam. Zirrrrr. Ahaa zil çaldı ve sonunda bitti ders. Kızlarla yemekhaneye gittik. Dur bir dakka yemekhaneye geldik ama karku yok. Bence kızların bana sabahki yaptığı bu şaka, şaka değildi bence. Yemekhanede eski ve küf kokan iğrenç bir yerdi. Kızlarla yemekhaneden çıkarkennnnn tamda ayağımı tam bir adım öne attım ve çattt.elektrikler kesildi. Ve bir yerden kahkaha sesleri geliyordu. Ve bir ses HER ŞEY BAŞLIYOR dedi. Artık bunun şaka olmadığını anladım. Ve bir anda elektrikler geldi ve vahşet. Suzy yerlerde kan içinde karnında bıçakla yatıyor. Hemen karku geldi ve suzy i hastaneye götürdük hastanede beklememize müdüre izin vermediği için okula geri döndük ve yorucu bir günün ardından uyumaya çalıştık.

Korku Dolu Yatılı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin