Arkadaşlar biraz kısa olabilir ama ilerki bölümlerde uzayacak iyi okumalar
Bugün içimde çok tuhaf bir his vardı sanki bugün birine bir şey daha olacaktı. Asya nın kurdu alarmla bir an eski ve küf kokan yataktan sıçradı m ve lavaboya elimi yüzümü yıkamak için gittim. Ve bu sefer aynada bir şey yazmıyordu. Çok şükür ki bu sefer korku dolu anlar yaşamadım.
Hızlı adımlarla odaya doğru ilerledim ve dolabı açıp üniformamı giydim saçlarımı mecburen toplayıp sınıfa girdim. Ve yine o küf kokusunu aldım. Bu yer okulmu, eski bir yığıntımı belli değil. Hemen arka sıralardan birine oturdum. Ve hocayı bekledim. Ve sınıfa coğrafyacı girdi ve üstünde yine kahverengi bir takım adam hala 70 lerde kalmış galiba. Hoca bir harita çıkarıp tahtanın üstüne astı. Ve başladı dersi anlatmaya. Ben se hiç dinlemiyordum. Ve defterimin arkasına çizimler yapıyordum yani anlaşılan tipik bir ergendim. Ve aaaaaaa diye çığlık attım birisi ayağıma dokunmuştu ve yere bir baktım ki siyah tüylü tüylü bir fareeeereer. Hemen herkes sıranın üstüne çıktı. Hocada başladı fareyi kovalamaya biz ise gülerken azkala düşücektik. Zirrrrr zirrrr. Ahanda zil çaldı. Ve bizde asyayla yemekhaneye gidecektik kahvaltı için ama yine içimde bir şüphe vardı. Ve yine karku yoktu. Ve bence yine biri miz bıçaklanacaktı. Aha yine elektrikler kesildi ve ahhh karnım karnım a biri bi şey yaptı.
Karnımın acısından bayyışacak gibi oldum. Bir saniye burası neresi ve asya niye baş ucumda. Hemen asyaya:
---Burası neresi.
---Tatlım hastanedeyiz. Biri gene bizden birini bıçakladı. Ama ben bunun kim olduğunu biliyorum.
---Kim asya kim bunu yapmış olabilir?
---Tatlım bence bunu karku yapmış olabilir.--Nasıl ya?
--- britney bak,bu olaylar olurken karku yanımızda yoktu. Ve şimdide yok. Kesin bunu karku yaptı.
---Evet ya nasıl aklıma gelmedi. Kesin karku yaptı kesin.