Stăteam pe canapeaua de piele neagră și așteptam. Aveam doar lenjeria intimă pe mine. La naiba, mă simt... Ca o curvă.. Adică... Exact ceea ce sunt.
Încă-mi aduc aminte ce s-a întâmplat când aveam doar 16 ani.. Era ziua mea de naștere și așa zișii mei prieteni s-au hotărât să-mi facă o surpriză.. Una foarte neplăcută. Au sunat un "amic" ce a venit cu două gorile după el. De cum m-a văzut, m-a luat de braț și m-a înmânat angajaților săi.. Apoi dragilor mei camarazi le-a oferit o sumă frumușică de bani. De atunci am ajuns să fiu o prostituată.. Am fost cumpărată de zeci sau chiar sute de mii de ori... Am fost sclava atâtor jigodii care m-au tratat ca un câine.
Așteptam cuminte să vină șeful cu noii clienți. Se pare că voi fi vândută... Din nou.
Atât de mult urăsc treaba asta. Și să fiu sinceră, mi-e frică. Nu vreau să mai ajung în mâinile unor animale, să fiu bătută pe degeaba și violată în cel mai crunt mod posibil.. Nu mai vreau.
Cătușele mă strângeau al naibii de tare, cred că-mi făcuseră răni.
În timp ce stăteam și reflectam la minunata mea viață... Am simțit cum cineva trage de lesă. Zgarda mă strângea și deabia puteam respira normal. Ajunsesem în patru labe în fața unei matahale.
-Hai, târfo.. Au venit clienții și șeful vrea să te prezinte.
M-am ridicat fără a spune nimic, mi-a scos cătușele și am început să-l urmez. Tocurile mele răsunau cu un ecou pe holul întunecat. Gândurile mi se amestecau în minte și inima îmi bătea din ce în ce mai tare.
Curând am ajuns în biroul șefului. Acesta stătea pe scaunul lui și vorbea cu doi bărbați bruneți. Auzeam câte ceva de o sclavă și de marfă..
Matahala mă duse lângă dragul meu șef și mă obligă să mă așez în genunchi. Îi înmână lesa roșcatului și dispăru.
-Ea, spuse mângâinu-mă pe cap, e cea mai bună de până acum. O am de 3 ani și se descurcă de minune.
Le simțeam privirile înțepătoare și deveneam din ce în ce mai speriată. Tipul cu barbă, Devin, din câte am înțeles se holba la mine din când în când și mă făcea să mă simt inconfortabil.
-Hm.. Blondă, forme bine definite, zveltă.. E perfectă, spuse.
-Ești sigur? spuse celălalt. E deabia prima fată. Nu vrei să mai vezi și altele?
-Frate, tipa e prea beton.
-Ai dreptate.. Rămâne.
Șeful meu zâmbi satisfăcut și mă înmână brunetului ce avea piercing-uri în buza inferoară. Semnă câteva acte, apoi îi dădu banii și îmi zise să mă ridic.
-Ne mai vedem, spuse.
-Bineînțeles, amice, îi răspunse șeful.
Devin apucă lesa și mă trase lângă el. Îi puteam observa cu ușurință rânjetul pervers. Tot ce am făcut a fost să oftez și să las privirea în jos, apoi am mers și mi-am luat o rochiță mini pe mine.. Pentru că altceva nu aveam.
Lesa aia stupidă mă incomoda al naibii de tare, dar nu puteam să o dau jos.
După ce am ieșit din camera mea, adică fosta mea cameră, prietenul lui Devin mă luă de lesă și mă trase după ei. Mergeam în urma lor cu privirea în jos, iar lacrimile își făceau apariția din când în când.
Cei doi vorbeau de diferite lucruri, iar eu nici nu mi-am dat seama când am ajuns în mașină.
Eram în drum spre noua locuință. Priveam absentă pe geamul fumuriu cum picură.
Devin îmi mai arunca priviri din când în când, apoi l-am auzit spunând:
-Chris.. O luăm așa din prima?
-Bineînțeles că nu.
-Dar..
-Am zis nu.
Deci... Chris și Devin.. Interesant..
Chris se uita la mine prin oglinda retrovizoare, apoi mă întrebă:
-Ești bine?
Am stat puțin, apoi i-am răspuns plictisită:
-Da...
-Ăm.. Ca de început.. Eu sunt Chris, iar el e fratele meu, Devin.
-Mda, încântată, îi spun.
-Iar tu ești...? mă întrebă Devin.
-Rebecca, am răspuns sec.
-Ne pare bine, spuseră amândoi.
-Și mie...
Deși e o minciună.
CITEȘTI
In love with my master
Fiksi PenggemarEa se îndrăgostește de el. El de ea. Vor rezista până la final oare?