I.

567 27 5
                                    

"Mami ja se jdu kouknout na nový díl The Originals jo? "
řeknu mamce a ani nečekám na odpověď a zapluji do pokojíčku a zapnu PC, tak moc se těším.
Tento seriál je pro mě obrovská srdeční záležitost, ale štve mě, že ikdyž jak to vypadá, tak Klaus má rád Camille a ona jeho, tak jsou oba moc zabednění, aby si to navzájem přiznali.
Kéž bych tam mohla být a konečně je do toho přemluvit. Vím s kým bych se tam bavila - hlavně s Camille, je skvělá, ale s Elijahem taky, myslím, že by byl skvělý kamarád do nepohody, jen nevím, co s Klausem, ale asi taky jen kamarád, protože rozhodně chci, aby byli ti dva spolu.
Já vím, jsem divná - koukat na upíry v 17, ale je tu něco, co mě k nim hrozně táhne, nedokážu to nijak vysvětlit, zamilovala jsem si jejich osobnost a příběhy...

Mám skvělý nápad. Je léto, tak si udělám venku stan! Zatím ty díly stáhnu a kouknu se na ně večer venku, alespoň to bude mít větší atmosféru ta tma, příroda a tajemno, to bude stát za to čekání!

Mamka má dneska službu, pracuje jako záchranářka, takže to je v  pohodě, alespoň se jí nemusím ptát. Jinak jsem na mamku pyšná, já bych tohle povolání nikdy nezvládla, strašně bych se bála, aby jsem něco neudělala špatně nebo tak, ale je  pravda, že se na to určitě dlouho připravovala ..
Musím dojít na půdu pro stan, ale jsem docela samotář a jsem zvyklá být doma hodně sama, takže to je v pohodě.
Tak, a teď ho jenom postavit, ale to taky nějak půjde, taťka vždycky říkával, že hlavní je udělat základ jako první... to bude hračka. A taky - na tyhle věci jsem dobrá. Teď už jen spacák, peřinu pode mě, polštářek, noťas a prodlužovačku, aby mi počítač vydržel.

Konečně ležím, jdu si zapnout PC, chvíli to trvá, tak se jdu porozhlédnout na zahradě ..
Ale po chvíli si všimnu, že něco svítí před boudu na nářadí, tak se tam jdu radši porozhlédnout, protože mám celkem nahnáno, nedalo by mi to spát.
Uf, tohle není zrovna pro strašpitly, ale já jdu dál a najednou - od kdy máme na zahradě strom, a tak obrovský?!
"To se mi musí zdát, tohle je blbost!" si opakuji dokola, jak obcházím ten strom a najednou si všimnu veliké díry uprostřed toho stromu,
a to bych to nebyla já kdybych tam nevlezla.

ÁÁÁÁÁÁáááá zakřičím a jen se divím, kam to padám a v tom ztrácím vědomí a omdlívám ...........

**
První díl, a hned napíšu další, jen se mi hrozně chtělo to ukončit tady ...:3 Fannynkaa 😘 to je pro unicorn_29 něco s originály ^_^ , snad se ti to bude líbit :))

Co se stane když?||POZASTAVENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat