IV.

242 15 0
                                    

P.a. Klaus je pořád spojený se všemi upíry, strix tu nejsou, je to má Fanfikce takže jsem si neco z toho vzala, ale většina zápletek budou celý jiný, nebo budou mít jiný konec.Kapitoly budou krátké, vůbec teď nemám na psaní čas
:(  na obrázku Clara(chloe bennet❤️)

Už jsem tady necelý měsíc, konečně pochopili jak to, že všechno vím a kde jsem se tam vzala.. Camille a Klaus jsou spolu čím dál tím častěji, a umřel "bohuzel" manžel Hayley.. Neměla jsem ho ráda, vždycky mi připadalo, že by klidně proti upírům z ničeho nic rozpoutal válku. Davina vrátila Kola zpátky, a freye se na chvíli vrátil Finn, než ho ten roztomilej-drsňák Lucien zabil bílým dubem, díky nějaké čarodějce kterou si obmotal kolem prstu. Na chvíli se sem ukázal Stefan, ale jeho sem nikdy nějak moc nemusela, takže žádný haló z toho nebylo. Luciena už si Klaus zkrotil-zazdil ho do nějaký hrobky nebo co, jak je u něho zvykem a teď je tady božský klid.
Ale to nejlepší na dnešku je, že Klaus slíbil Camille že jí ukáže Mystic Fals- a to znamená že já pojedu s nimi! Tak se těším na .. Damona, ano vždycky jsem ho měla nejradši, a Elenu nemusela, vždycky mě štvalo jak si je oba obmotala okolo prstu a dělala si s nima co chtěla, připadalo mi že ikdyz možná nechtěla dělat to co Katherin, tak  dělala úplně to samý.
"Tak pojeď ty náš deníčku! " zavolal na mě Klaus. Ano, založila jsem si deník, chci si to všechno pamatovat, tohle je jak sen...  "jdi někam !" Zasmála jsem se a zařvala  to na něj z mého vypůjčeného pokoje " no já půjdu do Mystic Fals a myslel jsem, že jsi chtěla taky, ale jestli nechceš " , "nojo pořád , vždyť uz letím!"
Jen pro info s Klausem jsme se tak nějak 'zkámošili'? Myslíte že je to nemožný ? Je to tak, taky se tomu divím, ale takhle se mi to líbí, je s ním celkem prdel popravdě.

Co se stane když?||POZASTAVENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat