Jediné co vnímám je že mě strašně bolí hlava a noha nemohu stát nic nevidím , bože to jsem mrtvá nebo co?! Najednou ke mě někdo přiběhne a začne se mě ptát co se mi stalo a proč tady jen tak ležím na ulici "Bolí vás něco ? Nejste zraněná ? Uhodil vás někdo ?" já zatřepu hlavou začínám se rozhlížet vidím ale sice jenom rozmazaně .. Ten hlas znám ho , ale odkud ? ..."Haló slečno" .."Ano pardon , bolí mě hlava a trochu levá noha, můžete mi prosím vysvětlit jak jste se dostal na naší zahradu ?! " slyším více hlasů kolik je tu lidí sakra a proč ležím na něčím tak hrubě tvrdým ? "Slečno pojďte , můžete stát asi vás někdo zbyl protože nejsme na žádné zahradě a noha nevypadá nejlíp .. " "Cože ?! Kde sakra jsem?!" , "Jste v New Orleans " .."To je blbost- A kdo jste vy?!" snažila jsem se rozkoukat vypadal že má oblek kdo normálně nosí oblek ? , Pardon to jsou způsoby ale v té chvíli jsem na způsoby vůbec nemyslel .. Dovolte abych se představil jsem Elijah Mikealson , těší mě a vy jste?" zamotala se mi hlava bože co to mám za sen ?! takže za 1 jsem v New Orleans ,2. Ležela jsem na ulici a ... 3 . zvednul mě ELIJAH MIKEALSON ! Bože tohle je sen , je to sen a v tu chvíli se štípnu ale nic se nezmění jen to štípne ... Konečně jsem zaostřila , On je to vážně on !! podlomila se mi kolena ale on mě stihl chytit ... "já vás znám" zmohla jsem se jen na toto .. "Clara" šeptnu .. "tak pojď Claro dovedu tě k nám tam si odpočineš ... " JÁ BUDU V DOMĚ MIKEALSNOVÝCH ! stále tomu nemohu uvěřit , ikdyž je to je jen sen je to ten nejlepší co se mi kdy zdál ...
Už jsme v domě... to je nádhera nese mě v náručí a já si to užívám a špitnu " děkuju " a pokusím se o chabý úsměv "to je samozdřejmost" usměje se na mě .. "dokážete si stoupnout ? " přemýšlím a pomalu kývnu .. povedlo stojím ,ale všechno mě bolí hlavně ta noha.. "Elijahu to máš sváču nebo co ?! Proč si to vedeš až domu , nevydím tě jen to cítím voní to božsky a nedivím se že jsi neodolal .. možná necháš mi trošičku bratře ? " ," Klidni se bratře jmenuje se Clara našel jsem sí na ulici asi zbitou a ptala se mě co dělám na jejich zahradě asi není při vědomí " , počkej tak to se jdu podívat kvůli komu jsi se tahal až sem ,ikdyž voní božsky " .. už nemohu mlčet to snad je vtip já vidím naživo Klause !! "Děkuji ale nevím jestli to mám brát jako lichotku nebo urážku " řekla jsem trochu ironicky a oba se zasmály je "vtipná" řekl Klaus "kolik ti je ? " "17, a myslím že mě nikdo nezmlátil všechno vám vysvětlím jen teď prosím strašně mě bolí levá noha a mám obrovskou žízeň ..." .. " Ale Elijahu doufám že si uvědomuješ že tu nejsme žádný hotel !" No nemohla jsem mlčet " kdybych tě našla ve svém světě na ulici taky bych ti pomohla tak snad ?! " zamračeně se na mě podívaly " ve tvém světě ?! " .. "všechno vám vysvětlím jenom prosím vodu!! " , "dobře jdem do salonku "....
A začnu " Dovolte mi aby jsem se představila jsem Clara Brook a jsem ze ČR moje mamka měla včera večer službu a já jsem chtěla jít spát ven na zahradu do stanu a koukat se na vás ... " nechápevě se na mě podívaly " v mém světě znám každý váš pocit a to díky tomu že se na vás koukáme říká se tomu seriál a uplněvás miluju .." sakra sakra to jsem něco řekla .. cítím červené tváře achjo "a vzala jsem si PC do stanu a už se chtěla jít koukat když v tom něco svítilo v naší boudě na nářadí a najednou jsem potkala strom prostě se tam najednou objevil a byl obrovský obešla jsem ho a byla v něm celkem velká škvýra a tak jsem tam vlezla .. a pak už si pamatuju jen bolest a Elijaha" ... a smutně se na ně podívám... "ty víš všechno ?! "zeptal se mě klaus ? "ano vím a postupně si chci s vámi všemi promluvit a taky s camille a hayley .. řekla jsem jim a zamyslela jsem se musím ty 4 dát dohromady .. pane bože ono je tu teď vlastně to prorotství ! "a pomohu vám s tím proroctvím sice ještě nevím jak protoževím to samé co vy ale na něco přijdu ... " koukli se na sebe koukli se na mě a klaus jen tyjsi říkala že si chceš promluvit že ? Tak pojď " vzal mě za paži a táhnul lmě někam jinam .. v tom domě jsem se vůbec nemohu vyznat...
"Já začnu pokud to dovolíš " řekl mi a já jen kývla "Poslal tě někdo ? " "Ne" "dobře , uděláme malý testík s mou sestřičkou jestli nejsi podvodnice co říkáš ... " cokoli , když mi pak budeš alespoň trochu věřit , vím že věříš jen sám sobě ale ,vždy! vždy budu po boku Camille , je tak skvělá skoro celý svět chce aby jste byly spolu... a ty pro to mic neděláš to ti povím , a ona zamilovaná zatím chudák pořád čeká.... " Jak víš že je do mě zam.. opravdu nelžeš ? No víš mnohokrát sem chtěl ale když budeme spolu bude jí hrozit tak moc nebezpečí a já tak moc nechci aby jí někdo ublížil ... " bylo vidět že to myslí vážně "Stejně už je v tom až po uši , skoro každý už si jí s tebou spojuje , tak moc se snaží .. objímá tě , tancuje s tebou , no není ti to blbý jí takhle mučit , nechávat jí aby se do tebe čím dál víc a víc zamilovávala ?" , "ty nechápeš jak moc bych chtěl ale už jednou jsem to zažil ja.." skočila jsem mu do řeči " já vím s tvým otcem ale víš že je to tu zas Camille utekla od toho tvého prvního a pak se omylem potkala s Aurorou a ta jí možná vysála .. klausi musíme jí rychle najít !" ,"a to říkáš až teď ? !" "v tom videu... ano nějaké video z výtahu a pak myslím že byly v tělocvičně .. myslím .. " "hned tam jdu .. jdeš se mnou ?" byla jsem tak ráda že se zeptal " že se ptáš !" a už jsme konečně běžely Camille na pomoc...
**
Hmmm začíná se to rozjíždět :3 ^_^ CLAMILLE forever ❤️❤️ 1019 slov :3
ČTEŠ
Co se stane když?||POZASTAVENO||
Fanfiction"Bolí vás něco? Nejste zraněná? Uhodil vás někdo?" zatřepu hlavou a začnu se rozhlížet, ale vidím rozmazaně .. Ten hlas znám, ale odkud? ..."Haló slečno" .. "Ano pardon, bolí mě hlava a trochu levá noha, můžete mi laskavě vysvětlit, jak jste se do...