Když jsme dojeli, byla jsem z toho hrozně nadšená, jako když dáte dítěti hračku. Ale Klaus to dokázal za pár minut úplně převrátit. Řekl mi že mám jít sama, Že chce jít s Camille sám. Mě taky zrovna nebaví se na ně pořád koukat jak se oblejzaj, Ale co nadělám.
Klaus mi jednoznačně řekl, že si mám jít po svých, že mě jsem dovezl, ale něco o průvodci nic neříkal, fajn.Tak si jdu po svých Mně je to fuk! Jdu takhle ulicemi když uvidím tu slavnou střední školu tam kde chodila Elena, Karoline, a moje oblíbená Bonie. Koukám se na zdejší ulice a kouknu se na svoje své žluté conversky, které si nikdy nezavazuju, Ale dneska už jsou rozvázané hodně tak se ohnu, když v tom najednou rána jak z děla do mejch zad.
"Jau" vyjeknu "kterej debil! ""Tady člověk neuteče " řekl člověk co je za mými zády
"no super já taky denně dostávám do zad že Jo!" Konečně se otočím a spatřím Enza! Potěš koště, "panebože myslela by že bych potkala kohokoliv ale tebe? Neříkal náhodou že někam utíká? Kam utíká?" Doprdčic, ta moje debilní samomluva, já to vážně řekla, a nahlas, no to ne.. Prosím řekněte že ne.. Teď najít Klause aby mu to vysvětlil, pro boha. "Promiň, jsem vždycky taková, já jsem Clair a ty, nojo já vlastně vim Lorenzo."
Najednou mě drží pod krkem a já moc nemůžu dýchat "ty pablbe co tady nacvičuješ? To i Klaus to vzal líp, nemáš náhodou problémy se vztekem?!" Na něj vychrchlám, protože zkoušely uz jste někdy mluvit když vás někdo škrtí? Není to zrovna sranda."Kdo sakra si a jak mě znáš?" , je snad hluchej? "Pust mě!, všechno ti řeknu proboha!" A konecne mě pustil debil,
Všechno jsem mu řekla, dlouho mi to nevěřil, hlavnětu část že se bavím s Klausem, ale nakonec pochopil.
"Před čím si vlastně utíkal?"
"Potkal jsem Klause.."
"No nene" začala jsem se smát
"Kdysi jsem s ním měl co dočinění a bál jsem se že si mě pamatuje"
"Jsi pako, pojď na ten drink.."
Ukázalo se že Enzo je vlastně celkem fajn a s mou radostí jsem zjistila, že tady mají s Damonem za hodinu sraz, alespoň mě představí.
Taky jste brečely u 3x19? Já jak dítě, milovala jsem CLAMILLE a teď? Je to v prachu ❤️💔😭 ale nebojte tady Camille fakt neumře! 💖💞💗 pište komenty a dávejte hvězdičky prosím, ať nemám pocit že si to píšu sama pro sebe 😌
ČTEŠ
Co se stane když?||POZASTAVENO||
Fanfiction"Bolí vás něco? Nejste zraněná? Uhodil vás někdo?" zatřepu hlavou a začnu se rozhlížet, ale vidím rozmazaně .. Ten hlas znám, ale odkud? ..."Haló slečno" .. "Ano pardon, bolí mě hlava a trochu levá noha, můžete mi laskavě vysvětlit, jak jste se do...