Multimedya : bir House of M kolajı
Bölüm Şarkısı : The Misty Mountains Cold [The Hobbit]
***
Not : Hikayenin devamı rahat anlaşılsın diye bu bölümün başında, House Of M öncesi yaşananları kısa bir şekilde anlattım.
İyi okumalar.Sokaklarda, caddelerde, dükkanlarda ve evlerde, hikayeler anlatılıyordu. Yeni bilenmiş bir bıçak kadar keskin ve sivri rivayetler ağızdan ağza dolaşıyor, hiç durmadan yayılıyordu. Kimisi gerçek kimisi yalan, bilinmezdi.
Bilinen tek kesin şey ise verilen kayıplar ve aylar öncesine dayanan bu kaos silsilesinin ardında bıraktığı acı ve yıkımdı.Uzun zaman önce öldüğü sanılan Jack Of Hearts'ın, İntikamcılar üssünü kendisi ile birlikte havaya uçurmasıyla başlamıştı herşey. Bu olay Ant-Man olarak bilinen Scott Lang'in ölümüne neden olmuştu. Kimse neler olduğunu bilmiyordu. Ardından Vision, patlamadan sağ olarak kurtulan ve neler olduğunu anlamaya çalışan diğer İntikamcılara saldırdı.
Hemen sonrasında She-Hulk da kendini kaybetti. Gözü dönmüş bir şekilde Vision'a saldırdı ve onu ortadan ikiye ayırdı. Herşey ard arda yaşanıyordu.
Sonrasında ise Hawkeye olarak bilinen Clint Barton, takım arkadaşlarını korumak için Kree gemisini havaya uçurdu ve kendini feda etti.Tüm bunlar İntikamcılar için korkunç bir kabus değildi. Hayır, yaşanan herşey son derece gerçekti ve kimse olanlara anlam verememişti.
Tüm bunların sorumlusu Thanos veya Ultron da değildi. Ya da bir başka düşman.
Tüm bunların sorumlusu bir İntikamcıydı. Onlardan biriydi. Gücünü kaos'tan alan bir mutanttı.
Tüm yaşananların sorumlusu Scarlet Witch'di.***
"Güç yozlaştırır."
Wanda Maximoff'un sahip olduğu güç, onun dengesini tamamıyla bozmaya yetmişti.
Çünkü büyük güçlere sahip olmaktan daha önemli olan tek şey, o gücü kontrol edebilmektir.
Wanda'nın, zihinsel bir çöküntü yaşaması sonucunda birçok iyi insan...iyi kahraman ölmüştü.Çünkü hiç varolmayan çocuklarını, İntikamcılar yüzünden kaybettiğini düşündü. Onlardan intikam almak istedi. Onları içten ayırmak ve parçalamak istedi. Nihayetinde amacına ulaştı. En başından beri ince bir çizginin üstündeydi Wanda. İnsanoğlunun her dakika, her saniye içinde olduğu bir savaşın içindeydi o da. Taraflar ise iyilik ve kötülüktü.
Ve o, istemeden de olsa bir taraf seçmişti.Magneto, kızını düzeltmesi için onu tek bir kişinin yanına getirebilirdi. Eski dostu Charles'ın yanına, bomboş bir ada olan Genosha'ya.
Fakat Wanda'nın zihni ve güçleri, Profesör X için bile fazla karmaşıktı. Yine de ne Charles ne de Erik umudunu kesmemişti. Hala onun düzeltilebileceğini düşünüyorlardı. En azından umut ediyorlardı. Bu şekilde Wanda tam anlamıyla bir saatli bomba gibiydi. Geri sayım bittiğinde ve zaman dolduğunda o bomba patlayacaktı. Erik bunu biliyordu ve bir an önce Wanda'nın düzelmesini umuyorduAma kızının yaptıklarının da bir bedeli olacaktı.
***
İntikamcılar Kulesi, Günümüz
Blackbird adlı jet, kuleye çoktan iniş yapmıştı. Bu jet'in kulede olmasının tek bir anlamı olabilirdi.
O da oldukça önemli ve hassas bir konu hakkında konuşulacağıydı.
Kule'deki çalışanlar bir yandan işlerine devam ederlerken, bir yandan da meraklı gözlerle X-Jet'i yokluyorlardı. İntikamcılar ve X-Men üyeleri uzun süredir birbirleriyle görüşmemişlerdi. İnişlerinden yaklaşık 15 dakika geçmişti ki jet'in kapısı yavaş yavaş aşağı doğru açılmaya başladı. Kapı aşağı inerken mekanik bir ses etrafa yayıldı fakat bu gürültü ve uğultular arasında duyulması mümkün bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House Of M | Marvel
FanfictionSanki 2 metrelik bir çukurun içinde, üzerine topraklar atılırken tek yapabildiği bağırmaktı. Bağırmak ve sesini kimseye duyuramamak. Bedeni tamamen kara toprakla kaplandığında, ciğerlerindeki hava da yavaş yavaş bitiyordu. Böylesine bir çaresizlik...